23. rész

224 17 0
                                    

Reggel az ébresztő hangjára keltem. Pontosabban Kyle ébresztőjére. Megfordultam, hogy kinyomjam azt a szart, de Kyle megelőzött.
-Jó reggelt-nézett rám smaragd zöld szemeivel.
-Jó reggelt-mondtam, majd adtam egy csókot neki.
Miután magunkhoz tértünk, felöltöztünk (természetesen nem együtt), meg megcsináltuk a reggeli teendőket. Elvileg már anyáék szóltak a tanároknak, hogy egy pár napig nem leszünk suliban. Tudni kell, hogy James anyukája Nicole is elég jómódú. Pont mint mi. Apa elég sokat keres, ahogy anyu is. Úgyhogy nem panaszkodhatok. De engem nem kényeztettek el, szerencsére. Nem kaptam meg mindent. Nem szórjuk a pénzt. Ezért sem laktunk soha nagy házban, és soha nem hencegtem a pénzünkkel, ahogy anyáék sem. Teljesen átlagos életet éltem/élek. Mint a többi korombeli.
Lementünk, megreggeliztünk, beültünk a kocsiba, és indultunk is.

3 óra kocsikázás után megérkeztünk.
-Kyle. Megjöttünk-ébresztgettem alvó barátomat.
Pár vörös tincs a szemébe lógott. Mikor anya bekanyarodott az ismerős házhoz, Kyle fölvette a kabátját, és a sapkáját, és kiszálltunk. Kivettük a csomagtartóból a poggyászokat, majd becsöngettünk.
-Szia Kelly-ölelt meg James anyukája.
-Szia Nicole néni-köszöntem.
-Ő kicsoda?-mosolygott a barátomra.
-Kyle Broflovski vagyok-mutatkozott be Kyle.
-Ő a barátom-mondtam mosolyogva.
-Gyertek be-mondta Nicole.
Mi bementünk a házba.
-James. Gyere le-kiabált az anyja.
Válaszul pár másodperc múlva már robogott le a fiú.
-De hiányoztál már-mondta James, majd kezet fogott Kyle-al.
Kyle csak elmosolyodott, majd kezet rázott a fiúval.
-Khm...-köhögtem, miszerint én is itt vagyok.
-Ó. Cső Kel-mondta.
Én csak a vállába boxoltam.
-Na? Hol van a másik szülinapos?-kérdeztem.
Penny amúgy James ikertestvére. Ő sajnos nem jött velük South Park-ba, mert a nagymamájánál volt akkor, de James eljött. Amúgy csak annyit tudok, hogy volt valami a házukkal, és ezért jöttek egy pár hétre South Park-ba.
-Éppen Jess-nél van-forgatta a szemét James.
Jessie Penny legjobb barátnője, és nem mellesleg James exe. Kb. egy évig járhattak, de aztán szakítottak. Pedig aranyosak voltak.
-Gyertek. Megmutatom nektek a vendégszobát-mondta, majd fölvezetett minket az egyik szobába.
Amúgy James-éknek nagy házuk van. Az összes szobát ismerem. Van ugye James szobája, Penny szobája, a szüleik szobája, 2 vendégszoba, és ezekben van egy kis fürdőszoba is. Lent ugye van a nappali, konyha, előszoba. Emlékszem, mikor kicsik voltunk, és Penny-vel meg James-szel bújócskáztunk, a szüleik mindig bezárták a vendégszobák ajtaját, hogy oda ne tudjunk elbújni, mivel James mindig oda bújt, és megtaláltam, és elkezdett emiatt sírni. Úgyhogy a szülei mindig bezárták.
-Ez lenne a ti szobátok. De nem rosszalkodni-mondta.
Én csak bemutattam neki.
-Látszik, hogy sokat lógtál Craig-gel-nevetett.
-Wao. Szép ház-jegyezte meg Kyle.
-Akkor magatokra is hagylak titeket. Majd gyertek le. Ja és Kelly. Vezesd körbe Kyle-t. Ha gondolod. Te úgyis ismered a ház minden egyes szegletét-kacsintott, majd kiment a szobából.
Hát elég sokat jártam ide...
-Kelly. Kérdezhetek valamit?-nézett rám Kyle.
-Persze
-Hogy lehet az, hogy James-ék ilyen... gazdagok?
-Kyle. Őszintén mi is elég jómódúak vagyunk, de apa nem szereti szórni a pénzt felesleges dolgokra. Mi megélünk egy kisebb családi házban. Nem kell egy hatszáz szobás palota. Mindig azt mondta, hogy a pénz nem tesz boldoggá. Ebből kifolyólag, soha nem kényeztettek el, és nem lettem apuci kicsi lánya-mondtam.
-Ó... Értem-mondta-Amúgy ki az a Penny?
-James ikertesója
-És ő hogyhogy nem jött South Park-ba mint James?
-A nagymamájánál volt akkor. De nem tudom, hogy miért, ne kérdezd. Amúgy.... Majd később elmegyünk sétálni? Megmutathatnám a várost-mondtam halkan.
-Természetesen-mondta, majd átölelt.
-Kelly. Gyertek le légyszi-kiabált anya.
-Megyek-mondtam, majd megfogtam Kyle kezét, és lementünk.
-Segíts légyszi-mondta anya, majd bementünk a konyhába.
A torta ott volt a pulton.
-Föl kéne díszíteni
A kezembe vettem a cukormázat, és elkezdtem díszíteni. Volt, hogy sütöttem tortát, és díszítettem. Az esetek 99%-ában én segítettem tortát sütni, és díszíteni. Diákmelózni is a cukrászdába mentem. Miután meglettünk a díszítéssel, betettük a hűtőbe. Gondoltam visszamegyek Kyle-hoz, de a fiúk a nappaliban ültek, és videójátékoztak.
-GYERÜNK GYERÜNK MENJÉL-kiabált James.
-DE NYOMOM-kiabált Kyle.
Én csak néztem őket.
-Mit csináltok?-huppantam le a kanapéra.
-GTA V-vágta rá Kyle-LŐNEK
-A JÓ KURVA ANYÁDAT. Meghaltam-dobta el a kontrollert James.
Kyle elkezdte az embereket lövöldözni.
-Gyerünk Kyle-szurkolt neki James-KYLE KYLE KYLE KYLE-kántálta.
Én is beszálltam a szurkolásba. Sajnos Kyle is meghalt.
-Nem baj. Ügyes voltál-borzoltam meg göndör fürtjeit.
Felém fordította a fejét, majd adott egy csókot. De a csók kezdett elmélyülni.
-Khm... Menjetek szobára.... Majd Colorado-ban-mondta James.
-Kussolj-mondtam.
-Héé... Szülinapom van-tette mellkasára a kezét.
-És?
-Kyle... Szólj rá a csajodra-mondta szomorúan James.
-Kelly...-szólt rám Kyle.
-Elárulsz?
-Nem. Szeretlek-mondta, majd átkarolta a vállam.
-Mivel itt a szülinapod.... Ezért úgy érzem, hogy szarrá kell téged vernem valamilyen játékban-mondtam.
James csak elvigyorodott, majd bekapcsolt egy boxos játékot. Én elvettem Kyle-tól a kontrollert, és játszottam.
-Na James... Most mutasd meg mit tudsz-mondtam.
James nem mondott semmit, csak játszott. De sajnálatára én győztem.
-WE ARE THE CHAMPIONS, NO TIME FOR LOSERS, 'CAUSE WE ARE THE CHAMPIONS......OF THE WORLD-énekeltem.
-Értem, vágom... Gratulálok... Ismét-mondta unottan James.
-Jajj, ugyan már-nevettem.
-Jól hallom, hogy Kelly megint szarrá alázott téged?-jött be James apukája.
-Simon bácsi-öleltem meg.
-Kösz apa....-mondta James.
-Jajj fiam...-legyintett Simon, majd meglátta Kyle-t, és odament hozzá-Simon Harrison vagyok-fogott vele kezet.
-Kyle Broflovski-mutatkozott be Kyle is...ismét.
-James. Ne legyél szomorú... Ha akarod énekelhetek mást is-mondtam.
-Inkább ne
-Mert?
-Hagyjál Kelly-mondta.
-Jajj, James. Tudod, hogy szeretlek-öleltem át a fiút.
-Igen, tudom-mosolyodott el.
-Hé Kel. Nem jössz el velem Penny-ért?-kérdezte Simon.
-Most nem Simon bácsi. Inkább itt maradok Kyle-al-mosolyogtam.
-Kyle. Elvihetem Kellykét?-nézett bácsikám Kyle-ra.
-Természetesen. Mi addig megleszünk. Menj nyugodtan Kelly-mondta Kyle.
-Hát jó-mondtam, majd adtam egy csókot barátomnak, és mentünk Simon bácsival.
-És mióta vagytok együtt?
-Hát... Lassan egy hónapja-mondtam mosolyogva.
-De ugye jól bánik veled?
-Persze. Kyle nagyon aranyos, vicces, jófej, és aggódó... De tényleg
-Ennek örülök. És össze barátkoztál pár emberrel?
-Igen. De csak fiúkkal... A lányok olyan... Hát... Érted
-Igen Kelly. Szerintem értem-kuncogott Simon, szemét le nem véve az útról-És kik lettek az új barátaid? Mesélj róluk
-Hát... Ott van Tweek Tweak, és Craig Tucker. Ők melegek, Tweek nagyon aranyos, visszahúzódó, kicsit paranoiás, Craig az a tipikus bad boy. Ott van Kyle legjobb haverja, Stan Marsh, aki nem mellesleg az új szomszédunk. Ő is nagyon aranyos, jófej, jó dumái vannak. Butters Stoch is a barátom, ő is a szomszédom. Ő is az a visszahúzódó, de a hülyeségekre rá tudjuk venni. Kicsit naiv. Eric Cartman, ő is olyan barát féleség, bár ő többször szólogat be a kelleténél, de főleg Kyle-t cseszteti...
-Miért? Ők nincsenek jóban?
-De, csak Kyle zsidó, és emiatt piszkálja. De Cartman egy hülye pöcs. Van egy legjobb barátom, Kenny McCormick. Ő az, aki ha baj van, ott áll mellettem. Egy csomószor megvédett már. Meg még Clyde Donovan. Ő egy szoknyapecér... Nem hazudok... A csajokat fűzögeti, több kevesebb sikerrel... Inkább kevesebb. Meg ott van Token Balck. Ő is jófej, bár vele nem beszéltem annyira sokat. És azt hiszem ennyi-mondtam.
Még beszélgettünk egy kicsit, majd megérkeztünk Jess-ék házához, ahol az unokatestvérem volt. Elvileg csak elterelésnek. És hogy James miért van otthon? Egyszerű. Gyűlöli a meglepetéseket. Egyszer emiatt volt már botrány, úgyhogy azóta James-nek nincs meglepi bulija. De Penny imádja a meglepetéseket.
-Szerintem ülj hátra Kelly, én meg bemegyek Penny-ért. Legyél te neki az első meglepi-kacsintott Simon, majd bement a házba.
Mivel a bácsikám autójának a hátsó ablakai sötétített üveggel voltak kirakva, érthető volt, hogy miért akarta, hogy hátra üljek.  Tettem amit kért, és pár perc múlva meg is érkezett Penny.
-Nem oda-mondta Simon, mivel lánya az anyós ülésre akart ülni.
Penny kinyitotta a hátsó ajtót.
-KELLY-kiabált örömében.
Igen, ő nem tudta, hogy jövök. Csak James.
-Szia Penny-öleltem meg az unokatestvéremet, aki idő közben beszállt a kocsiba.
-Mesélj. Milyen Colorado-ban élni?-kíváncsiskodott.
-Nagyon jó. Egy csomó barátom is lett-mondtam mosolyogva.
-És mi a helyzet a fiúkkal?-húzogatta a szemöldökét.
-Van egy barátom-kezdtem.
Penny elkezdett visítozni örömében.
-Ráadásul ő is eljött ide-mondtam.
Penny még hangosabban kiabált ennek hallatán.
-Kicsim, légyszi halkabban. Köszi-mondta Simon.
-Bocsi apa. Szóval. Akkor mesélj-nézett vissza rám a barna hajú lány.
-Kyle-nak hívják. Nagyon aranyos, cuki, kedves, segítőkész és aggódó fiú. Már lassan 1 hónapja, hogy járunk. Ő az osztálytársam is-mondtam.
-Jujjujj. Nagyon örülök, hogy boldog vagy Kelly-ölelt át újra Penny-Már várom, hogy megismerjem ezt a Kyle-t
A telefonom el kezdett csörögni. Kenny neve villogott a kijelzőn.
-Hol vagy?-kérdezte.
-Szia Kenny-köszöntem.
-Hol vagy?
-California-ban-közöltem.
-Micsoda?
-Igen. Kyle-al-mondtam.
-Add légyszi Kyle-t
-Most nem tudom. Miért nem hívod fel te?
-Szerinted nem próbáltam?-akadt ki.
-Nyugi Kenny. Nincs semmi. Megvagyunk, jól vagyunk. James-éknek van a szülinapjuk, arra jöttünk el, de pár nap múlva visszamegyünk-mondtam.
-James-éknek?
-Igen. James-nek, és az ikertesójának-mondtam.
-Van ikre?
-Van bizony
-És ő fiú?
-Nem
-És jól néz ki?
-Kenny-szóltam rá.
-Jó jó, oké oké. Amúgy Cartman üzeni, hogy zsidó Kyle-nak, Stan és én üdvözöljük James-et, az uncsidnak meg mutass be. Hátha bejönnek neki az ilyen jó pasik mint én-mondta, majd lerakta.
-Ki volt az?-érdeklődött Penny.
-Egyik hülye haverom. Amint kimondtam, hogy létezel, máris flörtölni kezdett-forgattam a szemem.
-Mit mondott?
-Hogy mutassalak be neki, hátha bejönnek neked az "olyan jó pasik, mint ő"-mutattam idézőjeleket.
Penny csak elnevette magát.
-Amúgy ő Kenny McCormick volt. Szőke haja van, kék szeme, magasabb nálam, de nem annyira sokkal, csak egy fél fejjel-ecseteltem.
-Jól néz ki?-kérdezte.
-Hát... Ítéld meg te-mutattam egy képet, amin négyen vagyunk
-Cuki-mondta Penny-Ők kik?
-Tweek és Craig-mondtam.
-A fekete hajú egész jól néz ki-mondta.
-Felejtsd el...-mondtam.
-Miért?
-Van valakije
-Ki a csaja?-nézett rám.
-Miből gondolod, hogy csaja van?
-Mert egy ilyen fiú, nem lehet meleg-mondta.
-Pedig az-mondtam.
-Nem hiszem el
Kerestem egy olyan képet, amin Craig és Tweek együtt vannak. Egyszer volt, hogy Tweek-ről és Craig-ről csináltam cuki fotókat, mert megkértek (pontosabban Tweek), hogy fotózzam le őket, és küldjem majd át a képeket. Megmutattam Penny-nek.
-Ahj...-szomorodott el.
-Craig drágámmal nem jó ujjat húzni. Mondjuk engem kedvel.... Pedig ő aztán nem az ember szeretetéről híres-mondtam.
Penny-vel beszélgettünk egy darabig, majd megérkeztünk a házukhoz. Amint beértünk, a ház fel volt díszítve, James és Kyle a kanapén ültek, és beszélgettek. Az érkezésünkre felkapták a fejüket, és felálltak a kanapéról.
-Itt a hugicám-mondta James.
-Csak 2 perc 13 másodperccel vagy idősebb-mondta Penny, majd megakadt a szeme Kyle-on-Szóval te vagy Kyle...-mondta.
-Igen-bólintott Kyle.
-Kelly mesélt már rólad-nézett rám Penny-Penelope Harrison-fogott kezet a barátommal.
-Kyle Broflovski
-Kyle. Kenny hívott. Cartman azt üzeni, hogy zsidó, James, téged Kenny és Stan üdvözöl-adtam át Kenny üzenetét.
-Az a kibaszott hájas disznó-mondta Kyle.
-Tudod milyen Cartman. Ne foglalkozz vele. Amúgy szerintem hívd vissza Kenny-t.
Kyle fölszaladt a telefonjáért, majd visszahívta Kenny-t. Pár perc múlva vissza is jött, és kezdetét vette a buli.
-Úgy néz ki, hogy holnapra marad a város nézés-mondtam Kyle-nak.
-Semmi baj Édes-karolt át.
Nicole fölvágta a tortát, amin 36 gyertya volt (18 Penny-nek, 18 James-nek). Elfújták a gyertyákat, majd fölszeletelték a tortát. Amúgy az a mázli, hogy erre a 2-3 napra megússzuk Kyle-al a sulit.
-Tényleg. Kelly, jössz holnap suliba?-nézett rám Penny.
-Nem. Inkább itthon maradok Kyle-al
-Légyszi-könyörgött.
-Biztos, hogy nem megyek suliba
-Legalább akkor gyere be az egyik szünetben. Sarah is biztos örülne
-Ahj oké-adtam meg magam.
Penny csak szorosan megölelt, majd ette tovább a tortáját. A buli után elmentünk fürdeni, majd lefeküdtünk.
-Jó éjt Kelly-adott egy puszit Kyle.
-Jó éjt-mondtam, majd elnyomott az álom Kyle karjaiban

Sziasztok.
Itt is lennék az újabb résszel (sunyiban a suliban rakom ezt most ki hehe (i'm bad girl)). Remélem tetszett nektek :). Nemsokára hozom a kövi részt. Sziasztok

Hazugságok árnyékában / South Park FanfictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz