-Kelly. Ébredj. Elkésel a suliból-keltegetett Penny.
-Mivan? De én nem is megyek suliba
-De megígérted
-Igen. Hogy az egyik szünetben bemegyek. Nem hogy egész nap-suttogtam, mivel Kyle aludt.
-De gyere be velem
-Ahj, jó-keltem ki az ágyból.
Elmentem a fürdőbe, fogat mostam, megfésülködtem, átöltöztem, és írtam egy kis cetlit Kyle-nak, hogy elmentem. Mikor lementem, finom illatokat éreztem. Palacsinta.
-Jó reggelt Kelly. Hogyhogy felkeltél?-kérdezte Nicole.
-Valaki nem tud a testvérével suliba menni-néztem mérgesen Penny-re.
James is álmosan lebotorkált a lépcsőn, majd leült, és megreggelizett. Miután megvoltak a reggelivel (én nem kajáltam), mentünk a suliba.
-Jajj, de jó lesz-ujjongott Penny.
-Miután hazaérek aludni fogok-mondtam még mindig álmosan.
Mikor a sulihoz értünk, Penny megragadta a karom, és a terem felé húzott. De régen voltam már itt. Semmit sem változott.
-Sziasztok-köszönt Penny, majd behúzott a terembe.
-KELLY-kiabált Sarah, majd odarohant megölelni-Hát te?
-Már tegnap jöttünk. Penny-ék szülinapjára. De nemsoká megyek vissza-mondtam.
-Miért? Anyukád csak engedi, hogy gyere suliba
-Nem anya miatt-mondtam halkan.
-Mi történt Kelly?-nézett rám.
-Hát tudod Kyle... Akivel a fürdőben is találkoztunk....
-Igen, a vörös herceged
-Igen.... Hát.... Ő a barátom-mondtam.
-JUJJ annyira örülök-ugrált Sarah.
-Visszajössz, és nekem nem is köszönsz?-lépett be a terembe.
-David-öleltem meg a fiút.
-Én is örülök neked Blye-kuncogott.
David olyan mint Kenny, Craig és Stan keresztezése. De tényleg. Olyan jó barátom mint Kenny, és aggódó, beszólogatós mint Craig, ráadásul meleg is, és olyan laza, mint Stan.
-Hol voltál? Már annyira hiányoztál-ölelt át szorosan.
-Te nem is tudtad? Elköltöztünk
-Hová?
-South Park-ba. Colorado-ba
-Az olyan messze van-biggyesztette le ajkait.
-Nekem is hiányoztál te lökött-nevettem.
-Álmodom? Tényleg itt áll Kelly, és David-et ölelgeti?-lépett be a terembe a másik fiú is.
-Brian-ugrottan rá.
Megborzoltam szőke haját, és zöld szemeibe néztem.
-Te is hiányoztál már-nevetett-Amúúgy... Vannak ott jó csajok?-húzogatta a szemöldökét.
Brian olyan mint Kenny... A nagy csajozós. Nem... Ő inkább olyan mint Clyde. Csak annyi különbséggel, hogy Brian-nek voltak csajai.
-Hülye-ütöttem meg-Én megyek, mielőtt még Kyle felkelne-mondtam.
-Ki az a Kyle?-kérdezte David.
-A barátom-mondtam.
-Húú. Kelly pasizik-húzogatta a szemöldökét Brian.
-Kuss
-És amúgy milyen az osztályod? Rendes?-kérdezte Brian.
-Igen. Nagyon jó fejek. Mondjuk a lányokkal nem vagyok jóban. Főleg Kyle legjobb barátjának az exével-forgattam meg a szemem.
-De nem bántanak?
-Nem, dehogy. Mondjuk egyszer megdobtak medicin labdával-nevettem.
-Ki volt?-nézett rám Brian.
-Úgy sem ismered-legyintettem.
-Mondjad. Kiállok ellene
-Nem kell. Ő az egyik legjobb barátom-nevettem.
-De ki az?
-Craig Tucker-mondtam.
-Craig Tucker? Az a Craig Tucker?-kerekedett ki David szeme.
-Ismered?-lepődtem meg.
-Nem
Én csak elnevettem magam.
-Várj... Én azt hiszem ismerem. Megismerkedtem egy csávóval a neten. Ő mesélt róla. Meg valami Kyle Brof....nem tudom, nem emlékszem a nevére-mondta Brian.
-Kyle Broflovski
-Igen, ő
-Kivel ismerkedtél meg? Hátha ismerem-mondtam.
-Nem hiszem
-Miből gondolod?
-Hát... Te csak kis pöcsű embereket ismersz, de ő neki nagy a pöcse. Vagyis ezt állította
-Eric Cartman-nek hívják ugye?-néztem rá.
-Honnan tudtad?
-Osztálytársam. Meg barátok vagyunk... Vagy valami olyasmi. És hazudott-mondtam.
-Nem bassz már
-Komolyan mondom. Kyle-t is folyton cseszteti, mert kóser....
-Tehát zsidó
-Igen
-Várj. Most is írt-vette elő Brian a telefonját.
-Mit?
Brian felém fordította a telefonját."Ja. Meg az a csaj nem tudom, hogy mit eszik Kyle-on. Egy hülye zsidó"
-Írhatok neki?-néztem rá.
-Fel is hívhatod
Én benyomtam a hívást.
-Na csá. Ma olyan dolog történt a suliban... Végre megszabadultunk a zsidótól. És az idegesítő csajától-mondta Cartman.
-Hazamegyek, és szét baszom a dagadt picsád zsíragy
-Kelly?
-Nem bazdmeg. Vasember
-Te vagy Brian Cannady? Ezt az átbaszást
-Nem, ő itt van mellettem. De én megöllek dagadt-mondtam, majd kinyomtam a telefont-Tessék-adtam oda Brian-nek.
-Wao...
-Na viszont én megyek, mert Kyle lehet felkelt-mondtam, majd elköszöntem a többiektől, és mentem vissza Nicole-ék házába.
-Helló-köszöntem.
Senki nem volt ott. Gondoltam fölmegyek a szobába. Kyle akkor telefonált.
-Itt van. Leteszlek-mondta mérgesen, majd rám nézett.
-Mi az?-néztem rá.
-Hol voltál?
-Ott a cetli-mutattam a kis papírra.
-Ki az a Brian?
-Cartman-nel beszéltél?-forgattam a szemem.
-Az most lényegtelen
-Kyle. Brian volt az egyik legjobb barátom, David-del együtt. Igen, fiúkkal barátkozom. De nem járok velük. Nem kéne ennyire féltékenykedni a semmi miatt. Szeretlek Kyle. Semmi okom nem lenne rá, hogy megcsaljalak-fogtam két kezem közé az arcát, majd megcsókoltam. Ő a derekamnál fogva húzott közelebb magához. Hirtelen megcsörrent a telefonom. James volt az.
-Igen?-szóltam bele.
-Kelly. Kurva nagy gáz van....
-Mi az?
-Ez nem telefon téma. Még a suliban vagy?
-Nem. Itthon vagyok Kyle-al. Miért?
-Maradj ott. Mindjárt megyek.
-De James, neked iskola va....-nem tudtam befejezni a mondatot, mert lerakta a telefont.
-Mit mondott?-érdeklődött.
-Semmi különös
Nem mondtam meg Kyle-nak, mert tudom, hogy mindent túlreagál. És nem akarom, hogy aggódjon. Pár perc múlva James berontott az ajtón, tiszta víz volt.
-Ke-kelly. Be-beszélnünk kell-zihálta-Négyszemközt-tette hozzá.
-Akkor én itt sem vagyok-mondta Kyle, majd kiment a szobából.
-Szóval?-néztem rá.
-Nick
-Mi van vele?
-Kiengedték
Én azt hittem, hogy ott esek össze. Csak meredten bámultam a velem szemben álló fiút.
-D-de m-miért?-dadogtam.
-Óvadék. Nem tudni, hogy ki tette le. De van egy tippem-mondta.
-És honnan tudod?
-Ő nem tudja, hogy te South Park-ba költöztél. A kapunál várt téged. Mikor meglátott egyből kérdezgette, hogy hol vagy. Úgyhogy szerintem ne nagyon menj ki. Vagyis csak és kizárólag Kyle-al, ha én nem vagyok itt
-Biztos, hogy nem megyek ki Kyle-al. Így is mindig mindent túlaggód. Inkább itthon maradunk
-Ahogy gondolod. De egyedül semmi képpen nem mehetsz el
-Értettem főnök
Miután megbeszéltük, lementünk a nappaliba, ahol ott volt Kyle. Én csak leültem mellé, és azon gondolkoztam, hogy el kéne mondanom e neki az igazat. Nem merem. Se neki, se Kenny-nek. Csak Stan-nek mertem. Persze nagyon szeretem Kyle-t, meg Kenny-t is...
-Akarsz játszani?-néztem Kyle-ra.
-Aha-mondta, majd elvette az egyik kontrollert.Sziasztok.
Itt is lennék a következő résszel. Folyton így köszönök be :D. Mit nekem kémia tanulás, helyette inkább kiteszek egy részt... Viszont holnap doga :(. Drukkoljatok 🤞. Nem tudom mikor hozom a következőt. De jelenleg ott tartok, hogy a Creek-es sztorihoz csak úgy jönnek az ötletek, de ennél itt megakadtam :D... Úgyhogy amint lesz ötletem, meg időm, írok.
ESTÁS LEYENDO
Hazugságok árnyékában / South Park Fanfiction
FanficKelly Blye vagyok. Egy 17 éves lány. California-ban éltem, viszont a családommal Colorado-ba költöztünk. Ott ismerkedtem meg néhány emberrel, akik a legjobb barátaim lettek... De az egyik elárult, a másik hazudott... Lehet, hogy mire ezt a könyvet o...