Iskola... Már megint. A hétvégén tanultam, mert elvileg Mr. Garrison dogát fog irattatni. Szuper. Mivel anya ma otthon volt, ezért megkértem, hogy dobjon el a suliig. Suliba érve vártam a fiúkat, mivel ők busszal jöttek. Amint beértek, odarohantam hozzájuk.
-Tessék, itt a dalszöveg-nyújtottam át nekik.
Mind a négyen elkezdték olvasni.
-Bocsi Kelly, de tudtunk írni egy sajátot. De azért köszi-mosolygott Stan, majd visszaadta a dalszöveget.
A fiúk el is siettek. Nem sokkal később Craig és Tweek is megjelent, és értetlenül néztek a fiúk után.
-Ezek meg mi a faszt csinálnak?-értetlenkedett Craig.
-Hát... Nem tudom-kuncogtam.
-Jézusom... Már félek...-forgatta a szemét Craig.
-É-és mi van ha-ha fel akarják gyújtani a sulit?-kiabált Tweek.
-Tweek. Biztosíthatlak, hogy nem robbantják fel a sulit-nyugtattam.
-Mi van ha ellenünk szövetkeznek?-idegeskedett tovább.
-Bébi. Nem fognak-nyugtatta Craig is.
-De, de mi van ha......-kezdte, de Craig befogta a száját.
-Semmi probléma Édes. Minden a legnagyobb rendben-mondta nyugodtan.
-Én akkor megyek is-mondtam, majd bementem a terembe.
Nem sokkal később már mindenki bent volt a terembe.
-Jólvan, zuttyannyatok le-jött be Mr. Garrison-Mivel nemsokára, azaz 3 hónap múlva lesz az osztálykirándulás, ezért most gyorsan lezavarjuk az ezzel járó szarságot. Na már most. Egy fiú, és egy lány nem aludhat együtt. Lány lánnyal, fiú fiúval
Ahogy láttam Craig Tweek-re mosolygott.
-Kivéve Tweek Tweak, és Craig Tucker. Ők lányokkal fognak aludni-mondta Mr. Garrison.
-Mivan? Miért?-háborodott fel Craig-Ez homofóbia!
-Nem Craig. Csak tudod, nem szeretném, ha a szobátokat naponta kéne takarítani-forgatta a szemét Mr. Garrison.
-Jó, legalább ha már ennyire kicseszett velünk, akkor már had válasszuk ki, hogy melyik lánnyal legyünk-mondta mérgesen Craig.
-Ám legyen. Kivel akarsz lenni?
-Kelly. A többi mind hülye picsa-mondta Craig.
-Hé haver-szólt rá Stan.
-Mivan?
-A csajomról is beszélsz.....-háborodott fel Stan is.
-Ja igen... Ő egy ribanc. Bocsánat a tévedésemért-mondta unottan Craig.
-És te erre nem mondasz semmit Eric?-nézett mérgesek barátjára Heidi.
-Miért? Igaza van. Hülye picsák vagytok. Mondjuk Kelly is, de igaza van
-Kösz-néztem rá mérgesen.
-Szóval akkor Craig Kelly-vel alszik. Tweek? Te kivel akarsz?
-Ne-nem tudoom-pánikolt be.
-Na, ezért kell Tweek-kel lennem-mondta Craig.
-Jó, akkor Tweek te leszel Red-del-osztotta be.
Nem tudom, hogy ez most dicséret volt e Craig-től... Mindegy is. Miután gyorsan átbeszéltük, hogy ki kivel lesz, odaadta a röpdogákat, és az óra hátra levő részében írtuk a dolgozatot.
-Pszt. Pszt. Kelly-suttogta Craig.
-Mi az?
-Mi az ötösre a válasz?-kérdezte.
-Nem tudod?
-Nem
-Szovjetunió-válaszoltam.
-Köszi
Én csak megforgattam a szemem, majd írtam tovább.
-Rendben. 2 perc-mondta Mr. Garrison.
Mindenki sebesen írt. Viszont aztán beszedték a dogát, és kicsengettek. Kimentem a zsibongóba, ahol mindenki ott volt. Ráadásul a fiúk is.
-Jézusom... Mire készülnek ezek???-mondtam halkan.
-Azt jó lenne tudni-jött mellém Butters.
Csak nem.... De.... Ezek énekelnek... Stan ledobta a kabátját, Kyle pedig a sapkáját. Én csak a fejemet fogtam. Jézusom... Viszont a legvégére mindenki elment. Én nem tudom, hogy miért....
-Ennyire szar volt?-kérdezte Kenny.
-Hát.....-vontam vállat.
-Neked ugye tetszett Kelly?-jött oda hozzám Kenny.
-Öhm... Nem volt olyan rossz....
-Nem volt rossz?-húzta fel a szemöldökét Kyle.
-Mondjuk nem kellett volna vetkőzni-néztem Stan-re-Khm... És fésülködhettél volna Kyle-nevettem.
-Miért? Így nem tetszem?-lépett közelebb hozzám.
Már megint ezt csinálja. Édes jó istenem.
-De... Vagyis nem.... Vagyis... Jól nézel ki..... Vagyis....-dadogtam zavartan.
-Szóval jól nézek ki?-jött még közelebb.
-Há-hát..... Öhm.... -pirultam el.
-Az isten bassza már meg. Smároljatok már-kiáltotta Cartman.
-Kussolj dagadék-mondtuk tökéletesen egyszerre Kyle-al.
Kyle, csak rám mosolygott, én meg lehajtottam a fejem, hogy ne lássa zavartságom. Viszont ennek a pillanatnak is a csengő vetett véget.Otthon, édes otthon. A konyhába mentem, viszont a hűtőn találtam egy üzenetet.
Szia Kicsim!
Sajnos el kellett mennem dolgozni, de sietek haza. Apu ma hajnalban elment, viszont azt üzeni, hogy szeret, és hívd majd fel.
Puszi: Anya
U.i.: Raktam ki neked pénzt, hogy rendelj pizzát, mert nem főztem. Ha szeretnéd, áthívhatod pár barátod. Érezd jól magad. Szeretlek <3Azonnal tárcsáztam a pizzériát. Kb. fél vagy 1 óra múlva meg is érkezik a pizza.... Szuper. Addig éhen döglök. Jó, gondoltam megnézek valami filmet. Lehuppantam a kanapéra, és bekapcsoltam a tévét. Pont a Terrance és Phillip ment. Kb. fél órával később csengettek is. Izgatottan nyitottam ki az ajtót, de csak Kyle jött.... Nem mintha nem örülnék neki, de a pizzát már nagyon várom.
-Szia. Gyere be-hívtam be a házba.
-Terrance és Phillip-et nézel?-mosolygott.
-Aha-mondtam halkan-Szeretnéd velem nézni?-kérdeztem.
-Miért ne?-mosolygott rám.
Istenem... Az a mosoly. Amint leültem, állhattam is fel, mert jött a pizza. Kifizettem, majd a dobozzal leültem a kanapéra.
-Kaphatok?-nézett rám.
-Nem. Én pizzám-mondtam gyerekesen.
-Nem a pizzáról beszélek-húzogatta a szemöldökét.
-Hülye-ütöttem meg.
Zavaromban inkább néztem a filmet, és nem foglalkoztam Kyle-al.
-Tessék-nyújtottam felé a dobozt, hogy vegyen belőle.
-Oh. Imádom ezt a pizzát-harapott bele.
Miután megettük a pizzát, tovább néztük a filmet. Full kussban.
-A francba is-mondta, majd egy másodperccel később Kyle puha ajkait éreztem a számon. Ez enyhe sokként ért, majd mikor realizáltam a helyzetet, visszacsókoltam a fiút. Mikor elváltunk egymástól, a két zöld szempár a szememet kezdte pásztázni.
-Mi-mi volt ez?-dadogtam zavartan.
Szerintem full vörös volt a fejem. Lehajtottam, hogy Kyle ne vegye észre, de az államnál fogva fölemelte a fejem, így kénytelen voltam azokba a gyönyörű, zöld szemekbe nézni. Kyle csak elmosolyodott, majd ismét megcsókolt.
-Kyle-toltam el magamtól.
-Igen?
-Mo-most mi van?
-Hogy érted?-nézett rám zavartan.
-Hát... Velünk-céloztam a csókra.
-Kelly, nem fogok hazudni neked. Már első pillanattól fogva éreztem valamit irántad. Viszont nem voltam biztos, hogy te viszonoznád. És azt hittem, hogy James a fiúd. Viszont mindig, mikor Kenny-vel lógtál, elfogott a féltékenység. De mikor Cartman bezárt minket az öltözőbe, onnantól fogva már nem hazudhattam magamnak. Totálisan beléd zúgtam Kelly-vallotta be.
Most Kyle szerelmet vallott nekem? Kyle szerelmet vallott? KYLE KIBASZOTT BROFLOVSKI SZERELMET VALLOTT NEKEM?
-Kyle... Én.....-kezdtem.
-Tudom... Neked nem én tetszem. Meg is értem-mondta szomorúan.
-Nem Kyle. Tudod... Nekem is bejössz-mondtam halkan.
-Tényleg?-mosolygott.
-Igen
-És... Mi lenne, ha ez hivatalos lenne?-nézett rám.
-Hogy érted?
-Kelly Blye. Lennél a barátnőm?-kérdezte.
Én válaszul csak hosszasan megcsókoltam.
-Akkor ezt vehetem igennek?-kuncogott.
-Igen Kyle-nevettem.
-Bocsi Kelly. Nekem most mennem kell. De holnap busszal jössz?-kérdezte.
-Aha-mosolyogtam.
-Oké. Akkor szia-köszönt el.
-Szia Kyle-búcsúztam-Várj-kiabáltam utána.
Ő visszafordult. Én odafutottam hozzá, és szorosan megöleltem.
-Miért sírsz?-emelte fel a fejem.
-Csak... Annyira örülök, hogy itt vagy nekem-sírtam.
-Sss-simogatott.
Én belefúrtam fejem a mellkasába. Miután kisírtam magam, belenéztem azokba a csodás szemekbe. Adtam neki egy csókot, majd visszamentem a házba, fölmentem a szobámba, és boldogan lefeküdtem az ágyon.Sziasztok.
Nem akartam ezt a részt most kitenni, de úgy gondoltam, hogy miért ne? Remélem tetszett nektek nem tudom mikor jön a kövi rész. Lehet még ma kiteszek egy részt, de ez attól függ, hogy meg tudom e írni a 19. részt... Nem szeretnék nagyon lemaradni az írással... Mindegy is. Jó napot/reggelt/estét....amikor olvasod :D.
U.i.: ÁÁ NEM BÍROM KI
19. rész tartalmából:
"A suliboxomba pakoltam, mikor Butters rohant oda hozzám.
-KELLY-kiabálta.
-Szia Butters. Mi az?
-Gyere a zsibongóba MOST-mondta, majd elsietett, én pedig rohantam az említett helyre. Craig és Tweek veszekedtek."
KAMU SEDANG MEMBACA
Hazugságok árnyékában / South Park Fanfiction
Fiksi PenggemarKelly Blye vagyok. Egy 17 éves lány. California-ban éltem, viszont a családommal Colorado-ba költöztünk. Ott ismerkedtem meg néhány emberrel, akik a legjobb barátaim lettek... De az egyik elárult, a másik hazudott... Lehet, hogy mire ezt a könyvet o...