FONTOS
AMIT A VÉGÉRE ÍRTAM, AZT KÉRLEK OLVASD EL. KÖSZIReggel nyúzottan keltem. Mondjuk senki nem tudna úgy aludni, hogy nem láthatja többé a legjobb barátját, mert egy kicseszett medve megölte egy dagadt kis pöcs miatt, akinek az a kibaszott jó ötlete támadt, hogy este menjünk ki abba a rohadt erdőbe.
Kikeltem az ágyból, majd a fürdőbe mentem. Belenéztem a tükörbe.... Hát nem kellett volna. Olyan fekete táskák voltak a szemem alatt, hogy azon még a korrektor sem segítene... Szőke hajam összekócolódott. A fésűmért nyúltam, majd kifésültem a hátam közepéig érő szőke hajam. A neszeszerembe nyúlva kivettem az alapozót, majd utána a korrektort. Hát.... A 4 órás alvás még mindig meglátszik rajtam, de azokat a nagy, fekete táskákat sikerült eltüntetnem. Lementem, majd a hűtőhöz mentem. Kivettem belőle a tejet, meg levettem a polcról a gabonapelyhet, és ettem. Anya nem volt otthon, mivel korán be kellett mennie dolgozni. Miután megvoltam a reggelivel, mentem is a buszmegállóba, ahol a három fiút láttam.
-Sziasztok-köszöntem.
-Szia Kelly.... Elég szarul nézel ki. Mi történt?-nézett rám értetlenül Stan.
-Szerinted mi történt?-néztem rá gúnyosan.
-Nem tudjuk, azért kérdete-mondta Kyle.
-Most csak szopattok?-kérdeztem.
-Nem-csóválták meg a fejüket.
-Sziasztok-hallottam meg a nagyon jól ismert hangot.
Én csak meredten néztem magam elé.
-KENNY-kiáltottam, majd a fiúra ugrottam, és elkezdtem puszilgatni az arcát.
De...pedig meghalt... Hogyhogy itt van? És Stan meg Kyle miért tesznek úgy, mintha mi sem történt volna?
Kenny sokkoltam, de visszaölelt.
-Kelly... Nem kapok levegőt-nevetett Kenny.
-Khm...-köhögött Kyle.
Én nem foglalkoztam vele, úgy öleltem tovább a fiút.
-Jó, Kelly. Elengedhetsz-mondta Kenny.
Én csak megcsóváltam a fejem, majd öleltem tovább a fiút, mint valami plüss állatot. Viszont Stan és Kyle szedtek le róla.
-Mi volt ez?-nézett rám Stan és Kyle.
-Hát... Ti nem emlékeztek a tegnapira?-értetlenkedtem.
-Nem. Mire kéne?-nézett rám Kyle.
-Kenny....tegnap meghalt.... Egy medve ölte meg. Te azt mondtad, hogy megölték Kenny-t, te meg azt, hogy szemét-mutattam Stan-re és Kyle-ra.
-Kelly. Ha Kenny meghalna, arra csak emlékeznénk-nevetett Eric-A csajod megőrült Kyle.
-De nem őrültem meg-mondtam.
-De látod. Kenny él, és virul-mutatott Stan a szőkeségre.
-Kenny. Had beszéljek veled négyszemközt-húztam arrébb a fiút, hogy a srácok ne hallják, hogy miről beszélgetünk.
-Nem őrültem meg. Tényleg láttalak meghalni-mondtam sírva.
-Te emlékszel?-nézett rám nagy szemekkel.
-Igen... Előttem ölt meg a medve-sírtam.
-Ss Kelly. Nem őrültél meg-ölelt magához Kenny-Tényleg megtörtént. Csak a fiúk nem emlékeznek rá... Ahogy senki más sem....-sóhajtott Kenny.
-Mi?
-Ezt hosszú lenne elmagyarázni. A lényeg, hogy hagyd rájuk. Nem fognak emlékezni. Egyszer fejbe is lőttem magam előttük. Arra sem emlékeztek-mondta Kenny-Szóval hagyd. Nem őrültél meg. Tényleg megtörtént. De menjünk vissza a fiúkhoz-mondta Kenny.
-Oké-sóhajtottam.
-Én nem kaptam semmit-szomorodott el Kyle.
-Mire gondolsz?-néztem rá.
-Hát, hogy Kenny-t puszilgatod....-mondta.
Én odamentem hozzá, majd adtam egy puszit az arcára.
-Tessék-mondtam.
-De én nem erre gondoltam
-Az isten bassza már meg-mondta Kenny, majd odajött hozzánk.
-Most mit csinálsz?-néztem rá értetlenül.
Csak megfogta a fejem, és Kyle-ét is, majd összetolta, emiatt megcsókoltam Kyle-t.
-Szívesen-mondta Kenny, majd arrébb ment.-Jólvan pöcsök, üljetek le-jött be Mr. Garrison-Még megbeszélünk egy pár dolgot az osztálykirándulással kapcsolatban. Ugye bár beosztottuk, hogy ki kivel alszik. Viszont. A kirándulás 4 napos lesz. Március 30-án megyünk, és április 2-án jövünk haza. Az erdőbe megyünk
Nem... Én mégegyszer nem megyek erdőbe.
-Garrison bá. Muszáj erdőbe menni?-kérdeztem.
-Igen Kelly, muszáj. Már lefoglaltuk, és nem lehet visszamondani
-Mivan Kelly? Fosol?-nevetett Cartman.
-Igen
-És mégis mitől?
-Mondjuk mi lesz, ha ott lesz egy medve?-néztem Kenny-re.
-Kelly. Biztosíthatlak róla, hogy ez teljesen biztonságos. Nem lesznek medvék. Se semmilyen állatok. Az egyetlen állat, az Kenny McCormick lesz
Az egész osztály elkezdett nevetni.
-Ez nem igaz Garrison bá-durcizott Kenny.
-De Kenny. Na mindegy. Haladjunk tovább
BẠN ĐANG ĐỌC
Hazugságok árnyékában / South Park Fanfiction
FanfictionKelly Blye vagyok. Egy 17 éves lány. California-ban éltem, viszont a családommal Colorado-ba költöztünk. Ott ismerkedtem meg néhány emberrel, akik a legjobb barátaim lettek... De az egyik elárult, a másik hazudott... Lehet, hogy mire ezt a könyvet o...