9. W samochodzie

365 22 6
                                    

-To tak właściwie... kim jesteś, dlaczego mnie uratowałeś i co ty tu robisz? - spytałem podczas jazdy starszego ode mnie mężczyzny.

-Dowiedziałem się, że jesteś ich kolejną ofiarą. Wiedziałem o tym już dość długi czas, nie pytaj od kogo. Mam wtyki w tej szkole. Tak, czy siak, ja również byłem ofiarą podobnej grupki osób. Ta szkoła jest niestety jakaś zaklęta, lub coś innego. W każdym roczniku znajdzie się taka grupa ludzi, co sobie upodoba jedną osobę, a potem się z nią dosłownie bawi.

-Czyli, że... nie jestem jedyny?

-Oczywiście, że nie.

-Cóż, tyle dobrego. Tylko dlaczego nauczyciele nic z tym nie robią?

-Z tego co wiem, to mają ograniczone moce urzędowe, przez co nie mogą ich powstrzymywać.

-No ale...

-Tu nie ma 'ale', Jungkook. To się nazywa Liceum Ogólnokształcące w Pusan i tego nie zmienisz.

-Eh... - westchnąłem.

-I co ja mam teraz zrobić? - spytałem.

-Obawiam się, że jedyną opcją jest teraz porzucenie szkoły i przeniesienie się do innej.

-Szkoda tylko, że w Pusan nie ma prawie żadnej innej ciekawej szkoły. - odpowiedziałem zrezygnowany.

-Bez przesady, coś na pewno by się znalazło.

-No właśnie w tym problem, że by się nie znalazło.

-Zakład?

-Nie.

==+++==
Mam napisany koncept na następne ff. Będzie to Yoonmin. Chcielibyście takie coś w ogóle?

Miłego dnia ^^

✔ victim fate » taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz