Kedvelem az olyan ügyfeleimet, akik udvariasak és pénzesek. Ők álltalában elvisznek előtte vacsorázni vagy éppen a lakásukon iszogatunk, eszegetünk. Persze vannak a durva félék is, akik meg sem várják, hogy levegyem a cipőmet, már agresszívan esnek nekem.
A mai ügyfelem egy igen gazdag férfi. Nagyon sokat ajánlott a mai estére, szóval vagy egy szadista perverz vagy meg akar gyilkolni...
Mikor méregdrága autójából kiszállt tekintetét azonnal rámvetette. Egy széles perverz vigyor jelent meg arcán, amitől azonnal zavarba jöttem. Határozott léptekkel közeledett felém. Amint közvetlen közelembe ért, levette a napszemüvegét és feje tetejére tette a remekül fésült haját így kissé összekócolva. Harmincas évei végén járhatott. Egyettlen ősz hajszála nem volt, viszont pár halvány ránc már megjelent az arcán.
-Mehetünk?- szólalt meg mély, férfias hangon és nézett az étteremre. Némán bólintottam,majd szorosan követtem. Több érzést is kiváltott belőlem ez a férfi. Ismerem a fajtáját és tudom, hogy az ártatlan, aranyos srácot játszva jobban ki tudom elégíteni majd vágyait.
Egy zárt helyiségben volt asztalunk foglalva. Álltalában ezt a megoldást jobban szeretem, mert így nem kell aggódnom más emberek megvető pillantásaitól.
Míg mindketten nem rendeltünk valamit, addig egy szót sem szólt hozzám. Mikor a pincér elhagyta a helyiséget, a férfi felállt és mellém sétált. Tekintetemmel követtem minden mozdulatát. Hirtelen azonban lehajolt és egy hosszúra nyúlt lágy, mégis érzéki csókot adott, amit viszonoztam is.
-Ez volt az előétel- simította végig arcomat lágyan csókunk végén. Biztosra mertem venni, hogy elpirultam. Többen flörtölnek velem az aktus előtt, de ilyen még nem volt. Lassan úgy éreztem nekem kell majd fizetnem neki ezért az alkalomért.
A férfi ezután visszaült a helyére és beszélgetésbe kezdett. Folyamatosan tette fel a kérdéseit, én meg, mint egy jó kisiskolás mindenre válaszoltam. Élvezten a vele való beszédet. Kifinomult, kedves és rettentően kívancsi volt rám. Bár saját hibámból véletlen kikotyogtam, hogy van egy fiam.
-Nem tudtam, hogy nős vagy- nevetett fel.
-A fiam édesanyja halott és sosem voltam nős- válaszoltam ridegen. Sosem említem meg egy ügyfélnek sem, hogy gyermekem van, mert az lehet elriasztaná őket.-Neharagudj. Nem tudtam. Mennyi idős a fiad?- kérdezte, majd nagyot kortyolt a vörösborából.
-Öt éves lett a nyáron- sütöttem le a tekintetem a koktélomra. A pasi tuti félrenyelt a kijelentéstől. Szinte előre tudtam, hogy ennek nem lesz jó vége.-Menjünk!- ugrott fel az asztaltól és elkezdett kifelé húzni az étteremből. Tudtam, hogy a következő kuka mögé bevág, összever, majd otthagy.
Kellemesen csalódtam. Beültetett az autójába, majd a sofőrjének intve el is indultunk. Ideges voltam. Úgy éreztem magam, mintha szűz kisfiúként készülnék az első alkalmamra.
Egy sötétítő ablak volt az első és hátsó ülések között. Miután ezt gondosan elhúzta a férfi, rám nézett.-Annyira aranyos és gyönyörű vagy- simította meg az arcom, majd újból megcsókolt. Most azonban sokkal vadabbul és beindítóbban falta ajkaimat. Azt hittem elájulok tökéletes csókjaitól.
Csókolózva és egymást simogatva tettük meg autóval a negyedórás utat. Innentől minden felgyorsult és egymás után következett a lakásán. Először gyengéden érintett, majd menetenként durvult be. Élveztem az estét, talán tulságosan is.
Éjfél után járhatott már, mikor fáradt testemet egy kellemes fürdőben nyugtattam. Közvetlen mögöttem ült a férfi és hajamat piszkálta. Sajnos túlságosan is ragaszkodott a közös fürdéshez.
-Elbűvölő vagy- suttogta lágyan a fülembe. Hirtelen megfordultam, majd vele szemben négykézláb állva egészen közel hajoltam az arcához. Ajkaimat lágyan rátapasztottam szájára, ezzel egy gyors csókot nyomva rá.-Ideje mennem- simítottam meg az arcát.
-Maradj éjszakára!- fogta meg a kezem, ami borostás bőréhez tapadt.
-Nem tehetem. Szabály- néztem komolyan, mégis szelíden szemeibe. A bár szabálya, hogy a dolgozók nem aludhatnak az ügyfél otthonában, ezzel elkerülve a lehegséges bajokat. Ha ezt nem tartja be egy fél, akkor nem rendelhet többet tőlünk és a bárba is tilos a bejövetele.Miután fizettségemet megkaptam hazaindultam. Kifelé a lakásból egy fura alakra lettem figyelmes az utcán de nem nagyon izgatott a dolog. Az arcát az utcai lámpa fényében viszont tökéletesen láttam. Mikor elhaladtam mellette ő megindult a házba.
Nem törődve ezzel, hívtam magamnak egy taxit és hazautaztam.
YOU ARE READING
If you fine with me
RomanceTörténet egy meleg, prostituált férfiről, akinek hatalmas gondokkal kell szembenéznie, nevelnie kell fiát és megvédeni az igazát. Közben talán a szerelemre is rátalálhat.