Bölüm şarkısı Nurettin Reçber 'Aşk sana Benzer '
Selim fabrikada çıkan yangın yüzünden haftalardır uğraşıyordu.Çok sayıda yaralı vardı.Olay'ın kundaklama olduğu çok açıkça belliydi.Polis kimin yapmış olduğunu bulmak için seferber olurken Selim de yangında hayatını kayneden işçilerin aileleri ie görüşüyor bir yandan hastahaneye gidip yaralıları kontrol ediyordu.Ortalık ana baba günüydü.
Bu süreçte Selen Sevdiği adam'ın her kötü anında yanında olmaya çalışıyordu.Adnan bey de Selim için koşturuyordu.Kayıp büyüktü.
Selen Gülay'a yardım etmek için sürekli araştırma yapıyordu.Selimden yardım almak istiyordu ama Selim'in başı okadar kalablıktı ki birde kendi derdi ile Selim'i sıkmak istemiyordu.Yaklaşık üç gündür beklediği telefon gelince Selen bekletmeden açtı.
"Harun abi bana iyi birşeyler söyle."dedi Selen
Harun bey şirketin baş avukatuydı.Selen daha çok yeni olduğu için Harun abisinden yardım alıyordu Harun ;
"Selen kızım.Zor oldu ama olacak gibi.Gülay hanımı yurt dışına yollayacağız.Bunun için günlerdir sahte kimlik ve pasaport peşinde koşturuyorum.Başka türlü ailesine izini kaybettiremeyiz."
"Ne gerekiyorsa yapalım abi "
"Atinaya yolluyorum Gülay hanımı hem çok uzak değil hem de daha kolay uyum sağlar.Yalnız Selen kızım orada bir hayat kurması ve bu kimlik işlenleri için epey bir para lazım."
Selen tabiki biliyordu böyle bir durumda paraya ihtiyaç olacağını.Şaşırmamıştı.
"Harun abi sen gerekeni yap nekadar gerekiyorsa ben halledeceğim."
Harun bey derin bir nefes alıp;
"Selen kızım bak yanlış anlama ama bu işe kimseyi karıştırmadık.Babana haber verseydik daha doğru olmazmıydı"
Selen ;
"Harun abi olmaz.Babam biraz dertlerden uzak dursun istiyorum.Hem öğrenirse Gülay'ın ailesi ile uğraşır.Babam ortalığı ayağa kaldırır.Kız hamile onu bukadar olay'ın arasına atmaktansa sesiz bir şekilde bir hayat sunmak daha doğru olur."
Hatun bey ;
"Haklısın kızım.Ben o yönden düşünedemedim.Sadece para biraz fazla Babandan istemeden nasıl halledeceksin."
"Düşünceğim abi.Yardımların için çok teşekkür ederim.Genç bir kızın hayatı ve masum bir bebeğin geleceği kurtulacak.Şuan benim için önemli başka bir konu olamaz."
"Sen çok iyi bir insansın kızım.Bu iyiliğini güzel kalbini asla kirletmelerine izin verme."
Selen kararlılıkla;
"Vermem.Vermeceğim Harun abi."dedi
Harun bey ve Selen bir kaç ayrıntı üzerinde daha konuşup telefonu kapatmışlardı
Selen telefon konuşmasından sonra kendisine gelen mesaja baktı.
Sahte kimlik;10 bin
Sahte pasaport:15 bin
......Bu ve bunun gibi uzayıp gidiyordu liste.Sonuç olarak oldukça fazla paraya ihtiyacı vardı.Gülay için ev araba doğumdan sonrası için uzun süre yetecek nakitler derken gereken para çoktu.Selen'in durumu için Aslında çok değildi ama Selen kimseden bir kuruş bile almak istemediği için fazlası ile çok geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI BAL(Tamamlandı)
General Fiction♥️ Aşka kapılarını kapatan bir adam, bir ahu güzele kafayı takarsa ne olur. Bir avukat olarak onunla aşk anlaşması yapar mı dersiniz ?