30.Bölüm🌼

24.3K 1.4K 181
                                    

Bölüm şarkısı (Sezen aksu gidiyorum bütün aşklar yüreğimde --Küçüğüm)

Selim elindeki telefonu kırarcasına sıkıp zorlukla mutfaktaki sandalyeye oturdu.Derin derin nefesler alması onu sakinleştirmiyor içindeki öfke Selim'i daha da çileden çıkarıyordu.

Hızla oturma odasına adımlayan Selim küçük bardan kendine hızla bir içki koydu.Koyduğu içkiyi bir yudumda içen Selim aç olmasınında vermiş olduğu etkiyle sersemledi.Ama bu Selim'i durdurmadı.Birdaha birdaha yeniledi biten içkisini.

Herşeyden bir haber uykusundan mutlulukla uyanan Selen yanında Selim'i göremeyince mutfakta kendisine kahvaltı hazırşadığını düşündü.Çünkü Seliömsevdiği kadını şımartmayıda biliyordu.

Ağırca kalktı yataktan kendine rahat bir eşofman göbeği açık bir sweetshirt ve iç çamaşırı hazırlayıp duşa girdi.Sevdiği kokular ile küveti doldurup köpüklene köpüklene yıkandı bedenini gevşetti.

Duştan çıkıp bütün vucudunu masaj yaparak kremleyip saçlarını özenle tarayıp ördü.Mutluydu çünkü sevdiği adamla inanılmaz bir gece geçirmişti.Gülay ve bebeği bu gün kurtuluyordu.Herşey artık yoluna giriyordu.

Üzerini giyinip yatağı topladı Selen.Kirli çamaşırları da sepete atıp odadan çıktı.

Evin sessizliği ile oldukça şaşırdı.Selim yok heralde diye düşündü.Mutfağa girince ne Selim' ne de hazır olan kahvaltı masasını göremedi.

Adımlarını oturma odasına atınca koltukta altında sadece eşofman elinde de bir içki kadehi ile Selim'i görünce oldukça şaşırdı.

Daha sabahın 9'u iken Selim neden içiyordu.Korkuyla Selim'e yaklaştı.Birine bişey olmuş düşüncesiyle korkarak elini Selim'in omzuna dokundurdu.

Selim elinde sallanan kadehi başı önde içerken omzuna değen el ile irkilerek başını kaldırdı.

Gözleri Selen'i görmesiyle uyuşmuş aklı itelediği düşünceleri alkolünde vermiş olduğu hissizlikle aklına geldi.

Selen ise Selim'in başını kaldırdığı anda bakışları ile dondu yerinde.

Nefretle bakıyordu aşık olduğu yeşil hareler.Gözlerinden birçok duygu geçiyordu ama en ağırı ise pişmanlıktı.

Selen kurumuş dudaklarını diliyle ıslatıp sesi titreyerek sordu;

"Selim...iyi misin ?"

Selim Selen'in gözlerine hayata karşı biriktirdiği bütün nefreti ile baktı baktı.Nefret acıya acı pişmanlığa dönüştü.Selen'i hayatının merkezine koyduğu için birkez daha güvendiği için pişman olmuştu.Düşüncelerine tezat olarak keyiften yoksun bir kahkaha atmıştı.Dili dolanarak nefretini Selen'e kusmaya başladı.

"Ooo Selen hanımlar uyanmışlar."Kadını  koklayıp;

"Keyif banyosu da yapmışlar.Ee tabi keyif banyodunu hakettin sen değil mi ?Nasıl olsa Selim'i ayakta uyutmanın keyfine diyecek yoktur."

Selen Selim'in ne dediğini anlamamıştı.

"Ne diyorsun sen Selim.Sabah sabah içtin mi sen.Derdin ne senin ?"

Selim ayağa kalkıp elind eki kadehi hızla duvara savurdu.Kadeh duvarda tuzla buz olup parçları yere düşerken günün en iyi özetiydi.Kırılan kalpler ve tuzla buz olan hayat tozlarını kalb'e acıta acıta batıracaktı.

Selim yalpalayarak Selen'in tam dibine kadar girdi.Selen aldığı yoğun içki kokusu ile yüzünü buruşturdu.Ama Selim durmadı.

"Hadi itiraf et.Çok eğlendin mi ?Beni kandırırken arkamdan çok güldün mü?Keriz Selim bana nasıl da inandı güvendi diye kahkahalar attın mı ?"

ACI BAL(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin