Bölüm şarkısı Edis Buz Kırağı
(Edis candır 💖💖💖)
Selim gözlerimin içine bakıyordu.
'Neden 'demişti bana kulaklarım uğulduyordu.Selim şimdi çekip gidecekti.Beni kalbimi bırakıp gidecekti.Selimin bağrış sesi ile yerimde irkildim.
"Neden Selen Neden olmadığın biri gibi davrandın bunca zaman"
"Selim...ben anlatacaktım"
"Nezaman anlatacaktın bana aylardır yanımdasın Selen aylardır bu evde sen ve ben varız onca zamanın oldu.Neden anlatmadın"
"Selim...Ben"
"Sen ne Selen.Lanet olsun kadın!sana inanmam için bana bir sebep ver."
Selen Selim'e yavaşça yaklaşıp;
"Anlatacağım...Beni dinleyecekmisin Selim.Bana inamcakmısın ?"
Selim derin bir nefes aldı.Selen'e inanmak istiyordu.Başı ile oturma odasını işaret edince Selim'in dilinde bu 'dinleyeceğim' demek oluyordu.
Selen Selim'in yanından geçip oturma odasına geldi.Koltukların birine oturup tedirgince Selim'i beklemeye başladı.Selim'e anlatacakları şu zamana kadar sadece Aslı ya anlatmıştı.
Selim karşısına oturunca Selen derin bir nefes aldı.Tek seferde anlatmak için dudaklarımı araladı.
"Bundan 3 sene önce Annemi kaybettik.Zamansız bir kaybedişti bu.Ne babam ne de ben Annem'in gidişine alışamadık.Babam benim için dik durmaya çalıştı hep.Ama olmuyordu düzelemiyordum İyice dağıttım derslerimden kaldım.Hayata uzun süre tutunamadım.Ailem öylr parayla şımaran, cemiyet dergilerinde partilerinde boy gösteren bir aile değildi kendi içimizde yaşıyorduk.
Annemin vefatı ile evde kalamadım.Babam bana saygı duydu çünkü her köşede anılarımız olan evde nefes alamıyordum.Bu evime taşındım.Annemin üniversite yıllarında kaldığı öğrenci eviymiş.Biraz bakım tadilat istediğim gibi oldu.
Babamın şirketinde neden staj yapmadım ?.Adı üstünde Babamın dı orası.Kimse bana gerçek Selene gerçek davranmayacaktı.Herkes benden çekinecek mesafeli olacaklardı.Onların gözünde patronun kızı olarak kalacak şımartılacaktım.Bunu istemedim.Bu yüzden Karatlı holding ve diğerlerine başvuru yaptım.Benim için faketmiyordu.En erken siz dönüş yapınca orada başladım.Hepsi bu "Selim derin bir nefes çekip Selen'in anlattıklarını hazmetmeye çalıştı.Küçük kalbi ile ne büyük sıkıntkılar yaşamıştı.
Ama sorması gereken bir soru daha vardı.
"Seni anlayabiliyorum.Şirketteki tutumunu da anlıyorum.Anlamadığım şey bana neden söylemediğin.Evet başta bir anlaşma yaptık ama ben o anlaşmayı senin kendini bana verdiğin gece beynimde yırttım attım.Anlaşma diye birşey kalmadı.Seni tanımak istedim.Şimdi bana gerçek nedenini söyle Selen neden bana anlatmadın.Sadece doğruyu söyle."
Selen tekrar bir nefes aldı.Asıl şimdi herşey belli olacaktı.
"Aylar önce bir gün seni Kerem bey ile konuşurken dinledim.Boşandığından bahsediyordun ve zengin kadınlara olan nefretinden.Korktum Selim benim babamda zengindi.Beni bırakmandan korktum."
"Yani kendin için beni kandırdın öyle mi ?"
"Hayır...Hayır Seni asla kandırmadım.Ben hala tanıdığın aynı kadınım.Ama sen okadar nefretle bahsedince beni tanımaya bile fırsat vermeden hayayımdan gideceğini anladım.Sadede beni tanı istedim.Sadece beni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI BAL(Tamamlandı)
Genel Kurgu♥️ Aşka kapılarını kapatan bir adam, bir ahu güzele kafayı takarsa ne olur. Bir avukat olarak onunla aşk anlaşması yapar mı dersiniz ?