Selim Serhan Acar
Selim dudaklarını yavaşça tadına doyamadığı dudaklarda zevkle gezdirirken.Kadını daha çok kendine bastırıyordu.Selin neredeyse araba da Selim'in kucağına oturmuş vaziyetteydi.Adam'ın onu ilk öpüşü değildi ama ilk kez böyle hissederek öpüyorlardı birbirlerini.Hiçbirşey kanıtlama amacı gütmeden birbirinin dudaklarında kayboluyorlardı.
İkisi de nefessiz kalıncaya dek dudaklar biribiri ile dans etti.
Selim biliyordu ki biraz daha dudaklarını kızdan ayırmazsa kız nefessiz kalacaktı.Hem de kucağına çekmişti kızı.Selin'in bedenine deli olan tarafı ise kızı bırakamıyordu.Selen dudaklarından ayrılan dudaklar ile gerçek dünyaya geçiş yapmıştı.Oysa ki Sevdiği adamın dudaklarını hissetmiş ve sıcak kolları ile sarmalanmıştı.Ne de sıcaktı o kollar.Yıllardır buz gibi olan kalbini ısıtıyor bedenine tatlı nir sıcaklık yayıyordu.
İkisi de birbirinden tamamen ayrıldığı zaman Selen suçlu çocuklar gibi başını önüne eğmişti.Selim'i öpmek iyi hoştu da şuan utançtan adam'ın yüzüne bakamıyordu.
Belki de geçen sefer ki gibi öptüğünde Selin'i bir açıklma bile yapmadan gönderir diye düşündüğü için korkusundan bakmıyordu yüzüne.Selim ise şu saatten sonra ne yapacağını düşünüyordu.Uzun süre hatta çok uzun süre hayatında kimseyi istemezken,yan koltukta başı yerde duran papatya kızla ne yapacağını düşünüyordu.
Belki dedi Selim içinden belki değer.Selene hisettiği çekimi şu yaşına kadar kimseye karşı hissetmemişti.Rahat bir ilişki olabilirdi.Kız ona karışmaz o da kıza karışmazdı.Verdiği karar ile yan tarafa döndürdü başını.Selen hala başını yere indirmiş çekiştirdiği parmaklarına bakıyordu.Selim eliyle Selen'in çenesinden tutup yüzlerini aynı hizaya getirdi.
Kızın kızarmış yüzünü görünce gülümsedi.Kız ateş parçası gibiydi.Değdiği yeri yakıp kül ediyordu.
Selen adamın yeşil gözlerinde kaybolmuşçasına gözlerini bir saniye olsun kırpmadan Selim'e bakıyordu.
Nice sonra dayanamayıp;"Ne istiyorsunuz ?"
Selim kıza eğlenen gözlerle bakıp;
"Sen ne olmasını isterdin ?"
Selen anlamaz gözlerle Selim'e bakıp;
"Selim bey artık benimle oyun oynamayın.Ya beni bırakın ya da..."
Kız susunca Selim duraklamadan sordu;
"Ya da? ne olur Selen "
Selen derin bir nefes alıp;
"Aptal bir adam değilsiniz Selim bey benim size karşı olan hislerimi anlamışsınızdır.Sizin de bana karşı bir hissiniz var sa beni yanınızda tutun ya da beni bırakın yoluma bakayım"
Selim kızın yoluma bakayım sözünden sonra ;
"Kimle bakacaksın yoluna ? O okulda ki itle mi olacaksın ?"
Selen duyduklarının şaşkınlığı ile ;
"Bunun Enginle bir alakası yok Selim bey.Bunun benimle bizimle alakası var.Yoluma devam etmem için illa hayatım da biri olması gerekmiyor.Ama hayatımda biri olmaması da beni istediğiniz gibi orda burda sıkıştırıp öpme hakkını da size vermiyor."
"İlla ki bir bağlılık içinde mi olmamız gerekiyor.İllaki aramızda ki çekime bir isim mi vermemiz gerekiyor.Sadece bunu yaşayamazmıyız Selen.Kalıplara ve sıfatlara bağlı olmadan,aramızdaki şey herneyse onu yaşayamazmıyız ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI BAL(Tamamlandı)
General Fiction♥️ Aşka kapılarını kapatan bir adam, bir ahu güzele kafayı takarsa ne olur. Bir avukat olarak onunla aşk anlaşması yapar mı dersiniz ?