נשיקה?

110 6 0
                                    

נקודת מבט ג'ימין:"החזקתי את פניה בעדינות וקרבתי אליה על מנת לנשקה פנינו היו קרובות אחת לשנייה עוד סנטימטר ושפתינו כבר היו חשות אחת את השנייה היינו טועמים אחד את השנייה השתוקקתי כבר להרגיש את שפתותיה. ואז סו רי הגיחה בהפתעה וצעקה "צ'ים צ'ים". או רה הפנתה את מבטה אליה וארשת פניה נהפכה לכעוסה. היא קרבה אלינו ופשוט דחפה את או רה ונעמדה לצידי. או רה כמעט והתפרצה עליה אך נעצרה וניסתה להרגיע את עצמה. ג'ימין:"סו רי מה את עושה פה"? סו רי:"סתם טיילתי עם המשפחה שלי". או רה:"אז למה באת לפה"? סו רי:"כי הבחנתי בכם וראיתי אותך עומד לנקוט בטעות הגדולה של חייך" ג'ימין:"ומה היא"? סו רי:"לנשק את החייזר הזה" או רה:"מה אמרת"? סו רי:"שאת חייזר" או רה:"את מדברת עליי כל יום אחרי ליסה כמו כלבלב חסרת עמוד שדרה". סו רי:"מה אמרת"? הן התקדמו אחת אל השנייה ג'ימין נעצר בניהם ואמר "סו רי תשובי  למשפחה שלך תהני איתם לא תמיד תצליחו לעשות דברים כאלה את צריכה לנצל כמה שיותר את הזמן איתם ולנצור כמה שיותר זיכרונות איתם"  . סו רי:"אז אתה בעצם אומר שאתה מעדיף אותה על פניי". ג'ימין:"אני לא רומז כלום" סו רי:"אז אני אשאר פה איתכם ונבלה ביחד". או רה:"את לא רצינית איתי". ג'ימין:"סו רי אנחנו באמצע פגישה" סו רי:"מה זאת אומרת"? ג'ימין:"אנחנו מנהלים מערכת יחסים זוגית" סו רי הביטה בהם היה ניכר בפניה שהופתעה מאוד מהתגלית שנגלתה לה.  סו רי:"אתה עובד עליי נכון אנחנו חלק מתכונית מתיחות יש פה מצלמות שממוקמות באיזור" ג'ימין:"לא אני מחבב אותה". סו רי:"תוכיח" ג'ימין הביט באו רה קרב אליה ונשק לה הם החלו להתנשק לאחר מספר שניות מתנתקים. או רה חייכה ונצבעה אדום סו רי ברחה בזריזות. או רה:"זאת הייתה הנשיקה הראשונה הכי מושלמת בעולם". ג'ימין חייך. או רה:"זה אומר שאנחנו אתה יודע"? ג'ימין:"בני זוג"? או רה הנהנה בצורה חיובית ובביישנות ג'ימין:"

למחרת כולם ניגשו עם ג'ונגקוק אל המשטרה על מנת לשמוע את החדשות שהם אמרו שהם צריכים לשתף אותן עם הצעיר. מי שניהל וערך איתם את השיחה היה שוטר שנראה בסביבות גילי הארבעים המאוחרות לחיו שיערו היה שחור עיניו בצבע חום הבחינו גם  בקמטים בהתהוות. הוא החל לדבר ולהסביר להם למה בעצם ביקש מהם להיפגש איתם פה. השוטר:"אז ככה לאחר בדיקה מעמיקה גילנו שהעדות שלך שגבנו ממך אמיתית הורייך בהחלט אינם מסוגלים לגדל אותך לכן בית המשפט החליט לקחת מהם את המשמורת עלייך אם יש מישהו שמוכן לקחת עליו את האחריות לטיפולך הרשויות ימסרו לו את המשמורת אם אין אף אחד שמוכן לקחת עלייך את האחריות נצטרך להעביר אותך אל בית יתומים". טאהיונג:"ההורים שלי הסכימו לדאוג לו" השוטר הנהנן כמבין "אוקיי הם יצטרכו להגיע ולחתום על מספר מסמכים שיאשרו להם לקחת את אחריות עליו וזהו". הם הודו לו וכולם יצאו מתחנת המשטרה. ג'ונגקוק:"תודה היונג אני מצטער" ארשת פניו הייתה מתנצלת. טאהיונג:"למה אתה מתנצל הכל בסדר" יונגי:"ההורים שלך בטוח יסכימו" טאהיונג:"ברור הם ידעו שהעניין של המשמורת יגיע במוקדם או במאוחר הם לא סתם הסכימו לו להתגורר אצלנו הם לא יתנו לו לשהות בבית יתומים אל תדאגו הכל יסתדר". כולם נתנו את מבטחם בחברם ובהוריו.

ג'ונגקוק הציע שהם ילכו אל הלונה פארק על מנת להנות ולהשתחרר קצת מכל המתחים שלחצו עליהם והעמיסו עליהם. לאחר מספר שכנועים והפצרות כולם ענו בחיוב וכך היה הם נסעו אל הלונה פארק עם שתי נערות מוכרות ומרוגשות.

first loveWhere stories live. Discover now