אפילוג

144 4 0
                                    

כעבור 5 שנים:
חלפו 5 שנים ארבעת החברים הרכיבו להקה הלהקה הוקמה מספר חודשים לאחר הנשף שנערך.  החברה בהם הם חתומים הוסיפו שני בחורים ללהקתם הם התחברו במהירות ומאוד אוהבים וקשורים אחד לשני. שני הבנים הם ג'ין ונאמג'ון. ג'ין הוא הבוגר מכולם שם הוא מטפל בצעירים ובמיוחד ב3 המאקנות ג'ימין טאהיונג וג'ונגקוק הוא נוהג כלפיהם כמו אימא שמטפלת בילדים שלה. השני שהצטרף הוא נאמג'ון הוא המנהיג של הלהקה וראפר הלהקה נקראית bts והיא מצליחה מאוד ברחבי העולם יש להם אלפי מעריצים ומעריצות.

אופיר:"אני לא מאמינה שאתם תיסעו לסיבוב הופעות שיערך חודשיים אני כל כך אתגעגע אלייך". יונגי:"גם אני אתגעגע אלייך מאוד". אופיר:"בטח יקיפו אותך אלפי בנות יפות" יונגי:"אופיר כמה פעמים אפשר להגיד לך שאת היחידה בשבילי חוץ מזה כולם יודעים שאנחנו נשואים". אופיר:"עדיין יש כאלה שזה לא ימנע מהן לנסות". יונגי:"אז מה את רוצה שאעשה את הרי יודעת שאני בחיים לא אקבל ואסכים להצעות כאלו". אופיר:"תתלה שלט שרשום עליו "אני נשוי". יונגי גיחך וחלק איתה נשיקה אחרונה לפני שהלך.

או רה וג'ימין מאורסים זאת הייתה הצעת נישואים מרגשת ויפה ביותר בהופעה כאשר הם שרו את אחד השירים שלהם הוא הציע לה מול כל המעריצות שלהם וזה היה בדיוק ביום הולדת של או רה הם מתכננים את חתונתם ואמורים להינשא בעוד כשלושה חודשים.

ג'יהופ ונאם ג'ו עדיין יוצאים אך ג'יהופ כבר חושב על הצעד הבא במערכת היחסים שלהם.

לאחר שבועיים:
אופיר:"אני כבר מתגעגעת ליונגי". או רה:"לא רק את אני כבר משותקקת לחבק את ג'ימין" אופיר:"אני חושבת שלהורים שלי נמאס שאני שוהה אצלם בבית". נאם ג'ו:"מה הם באמת אומרים לגבי זה"? אופיר:"הם לא הבינו למה אני שוהה אצלם אבל כבר הסברתי להם שאני חוששת ומפחדת לישון לבד בבית שלנו". או רה:"את יודעת שאת יכולה לישון אצלי בבית". אופיר:"מה את ישנה אצלכם בבית"? או רה:"נראה לך אני ישנה אצל ההורים שלי התכוונתי אם את רוצה ששתינו ניגש לאחד מהבתים שלנו ונישן שם ביחד". אופיר:"לא יודעת האמת כיף לי לישון בבית של ההורים שלי למרות שאני כן אצטרך בסופו של דבר לחזור לבית שלי". לפתע אופיר חשה בחילות היא התקדמה בזריזות אל השירותים והחלה להקיא. היא נשמה עמוקות ובסופו של דבר הצליחה להפסיק. או רה:"את בסדר"? אופיר:"כן אני לא יודעת מה יש לי כבר מספר שבועות שיש לי תחושת הקאה ואני מקיאה". נאם ג'ו:"הלכת לרופא"? אופיר:"האמת היא שלא" או רה:"את נורמלית למה לא תקבעי תור עכשיו". אופיר:"טוב בסדר תירגעו לחץ". היא חייגה אל המרפאה שם קבעו לה תור לעוד יומיים מהיום. בשעות הלילה  היא ויונגי שוחחו באמצעות שיחת וידאוי. יונגי:"נו איך את"? אופיר:"בסדר הכל טוב ואצלך"? היא החליטה לשקר לו  על מנת שלא להדאיג אותו. יונגי:"בסדר"? אופיר:"רק בסדר ואוו ממש פירטת לי כל פרט ופרט נו איך בהופעות"? יונגי:"מדהים אני מרגיש כל כך טוב שאני עוסק ומתעסק במה שאני אוהב לפעמים אני עייף לפני הופעות אבל ברגע שאני עולה על הבמה אני סופג אנרגיה ממקורות לא ידועים". אופיר:"ככה זה כשאתה מתעסק במה שאתה אוהב ומגשים את החלומות שלך". יונגי:"נו מה איתך ועם הסדרה החדשה"? אופיר:"בסדר אני עדיין בתהליכי כתיבה עוד מספר פרקים וסיימתי אותה". יונגי:"אני גאה בך" אופיר:"אני אוהבת אותך" יונגי:"גם אני אותך". הם סיימו את השיחה. ואופיר צפתה בבוספוג ולאחר מכן נשכבה לישון.

first loveWhere stories live. Discover now