אופיר:"אוף יונגי לא עונה לי ניסתי לחייג אליו מספר פעמים אבל הוא לא מקבל את השיחה שלי מה אם הוא בוגד בי" או רה:"כן גם צים לא עונה לי מה אם הם נמצאים במועדון ומתחילים עם בנות" נאם ג'ו:"אוקיי שתיכן להירגע הם אוהבים אותכן כנראה הם עסוקים". אופיר:"היא צודקת בואי ננשום עמוק הרי הם הזמינו אותנו לנשף ויונגי אמר לי שהוא ושאר הבנים מתכננים משהו". או רה:"צודקת וזה לא שאני לא רגילה שמסננים אותי" אופיר:"נכון חוץ ממני אני תמיד עונה לך" או רה:"באמת רוצה לשוחח על כך את אף פעם לא עונה לי אני תמיד נאלצת לחייג לאימא שלך". אופיר החלה לצחוק גוררת גם את שתי חברותיה להשתתף.
ג'ונגקוק:"היונג כבר מצאת דרך להציע לנאם ג'ו"? ג'יהופ:"האמת היא שכן". טאהיונג:"שמתם לב שאני היחיד שאין לו עם מי ללכת". ג'ונגקוק:"אתה תמיד יכול לגשת איתי". הם החלו לצחקק ברוח שטות טאהיונג אף הוסיף ואמר "קוקי האם תתלווי אליי לנשף" ג'ונגקוק:"בטח טאה". כולם נגררו לקול צחוק רם.
יום למחרת הגיע נאם ג'ו התיישבה בכיתה ממתינה למורה לאנגלית שיגש לכיתה ויעביר את השיעור של היום לפתע הדלת נפתחה חושפת את ג'יהופ היא הביטה בו בתדהמה הרי הוא לא לומד איתה באותה כיתת אנגלית הם ברמות שונות. הוא התקדם פנימה לעבר קדמת הכיתה היא הבחינה בשלטים אשר הוא אוחז בידו כולם הביטו בסקרנות בסיטואציה שמתרחשת למולם גי'הופ החל להציג שלט אחר שלט. דמעות של התרגשות ניקוו בעיניה של נאם ג'ו מאיימות לזלוג כאשר היא קראה את מה שנכתב על אותם שלטים. "נאם ג'ו להודות באמת לפני מספר חודשים לא ידעתי מי את היינו מחליפים מבטים אסל אף פעם לא הגענו למצב בו אנו מפתחים שיחה ולפני כמה שבועות התחלנו לשוחח ואני רוצה להודות לשמיים על כך שהעניקו לי את הזדמנות להכיר מישהי כמוך שאני יכול לשתף אותה בהכל מבלי לפחד ולחשוש לצחוק איתה להנות מחברתה ומישהי שיכולה להיות הרבה יותר מבת זוג אלא גם החברה הכי טובה כי לדעתי זה הכי חשוב שבמערכת יחסים זוגית בני הזוג יאמינו אחד בשני ויהיה להם נוח לשתף אחד את השני בכל להיות גם בני זוג וגם חברים הכי טובים לכן בסיכום של יום אני רוצה להציע לך להיות בת זוגתי וגם להתלוות אליי לנשף". ג'יהופ קיווה בכל מאודו שנאם ג'ו תסכים הוא העדיף לכתוב את כל רגשותיו ודעותיו על גבי שלטים מאשר לומר אותם כי הוא פחד שהוא יהגה מילים בצורה לא נכונה ויטעה והוא גם חשב שזאת תהיה דרך יותר מיוחדת ויצירתית להציע. הוא המתין לתגובתה של נאם ג'ו שלא איחרה לבוא היא נעמדה במהירות וניגשה אליו עוטפת אותו בחיבוק אוהב הוא חייך והשיב לה בחיבוק לוחץ.
כל מי שהיה בכיתה עצמה ובקרבת הכיתה וראה את המחווה המרגשת אותה עשה ג'יהופ לבת זוגתו הטרייה לא יכל שלא להתרגש ולשתף את חבריו בסופו של יום אפשר להגיד שחצי מתלמידי בית הספר ידעו כיצד ג'יהופ הציע לנאם ג'ו להיות בת זוגתו.
אופיר:"איזה חמוד ג'יהופ איך שהוא הציע לנאם ג'ו" או רה:"נכון הם כאלה חמודים ביחד' אופיר:"אני שמחה שהוא לא היה עיוור לרגשותיו". או רה:"כן גם אני".
הכנות לנשף המשיכו להיערך וכעת החבורה שלנו ניגשה לבחור בגדים למאורע המשמח.