הבנות ניגשו לחנות השמלות והביטו בשמלות המוצגות לבחירה. הן בדקו כל פרט ופרט עד שבסוף בחרו את השמלות הנבחרות.
אופיר:'בטוח שהשמלה הזאת יפה"?. או רה:"כן אופיר תפסיקי לדאוג השמלה מחמיאה לך מאוד". נאם ג'ו:"כן היא מהממת". אופיר:"תודה גם שלכן יפות ומחמיאות". או רה:"אני מקווה שג'ימין גם יתלהב ממנה". לאחר שהן שכרו את השמלות וניגשו אל המאפרת על מנת שתאפר אותן שלושתן בחרו לוק לילי ועדין.שלושת הבנים ניגשו גם הם אל חנות חליפות ולעומת הבנות בחרו במהירות את החליפות שתפסו את עיניהן.
בשעות הערב כל אחד מהבנים ניגש לביתה של בת זוגתו כדי שיוכלו לגשת ביחד לנשף. ג'יהופ דפק בדלת ביתה של בת זוגתו הטרייה וחיכה למענה תשובה. הדלת נפתחה חושפת בפניו את הוריה של בת זוגתו ואותה עצמה נעמדת לצד הוריה ארשת פניה מרוגשת וחייכנית. ג'יהופ הביט בה בהלם. ג'יהופ:"את כל כך יפה". נאם ג'ו חייכה חיוך ביישן והודתה בקול חלוש לבן זוגה. ג'יהופ:"השמלה מהממת". נאם ג'ו:"קיוותי שתאהב אותה".השמלה של נאם ג'ו.
לאחר שהם צילמו מספר תמונות הם התקדמו לעבר הלמוזינה שאיתה הם מגיעים אל המקום בו נערך אותו נשף.
ג'ימין ניגש גם הוא אל ביתה של או רה נרגש ומצפה כבר לראות את בת זוגתו הוא דפק בדלת הבית הדלת נפתחה חושפת בפניו את אחיה הצעירים של בת זוגתו. הם נתנו לו גישה להיכנס אל פנים הבית. הוא סקר את בת זוגתו מלמטה עד למעלה. ג'ימין:"ואוו את מהממת אין החברה שלי היא הבחורה הכי יפה בעולם". או רה:"צ'ים צ'ים גם לך לא חסר אתה נראה ממש טוב בחליפה הזאת". ג'ימין:"את ממש אוהבת את הצבע שחור אה"? או רה:"כבר הזכרתי את זה מספר פעמים במהלך תקופת הזמן שאנחנו יוצאים לא"?. ג'ימין:"כן פשוט לא חשבתי שעד כדי כך". או רה:"טוב תדע לעתיד".