Bella
Teklif günü
_______________________Lisanın hazır olmasını bekliyorken bende üzerime yeni diktirdiğim siyah elbisemi giydim. Sırt dekoltesini altın bir zincirle süsleyip, toplanmayacak derecedeki kısa saçlarımın açık bıraktım.
Buralarda topuklu ayakkabıya daha rastlayamamıştım. O yüzden bana verilenlerden gözüme en güzel görünen siyah, altın rengi demirin üzerindeki doğal taşlarla süslü sandeleti de giyinip dışarı çıktım.
Lisa, arwen. Almithara, eowyn, astrayı bahçede lindir elrohir ve elladanla beklemeye başladım. Ah şu kızlar asla zamanında çıkamazlar!
Onlarda gelince benim bizzat her ayrıntısını düşünerek hazırladığım planı uygulamaya başladık.
>~~~○~~~<
"Yaa hadi yürü!" Lisayı öne doğru ittim. Bu kadar hazırlığın ardından hanımefendi heyecanlandım yapamam diyordu. Boşuna kendisine gerizekalı demiyorum.
Her şey kusursuz gitmişti! Vee evet benim en sevdiğim kısım PARTİ!
Etraf aydınlanınca ortaya yemek ve içki dolu masalar çıkmıştı. Müzik çalan elflerde sahnenin biraz gerisinde duruyordu. Lisa ve thranduil çoktan çılgınlar gibi dans etmeye başlamıştı. Bizde bir grup olarak yan yana takılıyorduk
"Bu güzel bayan dans ederken bana eşlik eder mi acaba?" Dedi almitharanın elini zarifçe öperek elladan. Kızıda alıp kaçtı şerefsiz!
"Hmm peki bella sende bana eşlik etmek ister misin?" Dedi elrohir bana bakarak.
"Hayır" diyerek kestirip attım. Ama kendisi biraz bozulmuşa benziyordu.
Konuşmaya devam ederken bu seferde bütün cücelerin toplandığı masanın başındaki thorin el hareketleriyle astrayı çağırmaya başladı. Hayır anlamıyorum sen ne ara alıştın bu kadar benim arkadaşıma! Zaten sürekli orada bari böyle zamanlarda iki dakika bırakta bizim yanımızda dursun! Sinirlerim bozuluyor! Git gide küçülüyorduk.
Onların ardından lindirin (içinde haldirinde bulunduğu sjdkdj) diğer elf bestleride lindiri yanına aldılar. Arwenle eowynde aralarında fısıldaşmaya başladı.
"Ehh o zaman biz bir içki almaya gidelim" dedi arwen yanındaki eowynle
"Burada var" dedim anlamayarak. Zaten önümüzde bir sürü şişe vardı
"Öff belki ben bunları beğenmiyorum! Ben ki koskaca elf prensesi! Bunlar benim ağzıma layık değil belki! Yürü eowyn bizim kalitemize uygun bir şeyler bulmaya gidelim" dedi bu seferde abisine göz kırptı. Elimdeki ikinci kahedi hala bitirmeme rağmen ben bu kadar kafa değildim be! Onlarda uzaklaşınca kaldık mı bizimkiyle?
"Sende ne kadar romantikmişsin. Bu evlilik teklifi çok güzeldi" dedi elrohir
"Öyleyimdir. Ama işime gelince" normalde karşımda otururken yanıma geldi.
"Hadi dans edelim ya! Baksana ne kadar eğleniyorlar" dedi mızmızlanak
"Tamam be!" Dedim içkiden yüz bularak. Çünkü bu ayık kafayla yapabileceğim bir iş değildi. Dans etmeyi bile bilmezdim ben. Elimi tutarak beni sahneye çıkardı. Onu seviyordum. Ama malesefki sadece arkadaşça. Onun beni sevdiği ise bir kesindi. Bazen Allah'ımdan bu kadar duygusuz olmamayı isterdim. Çünkü ben yerine bir başka kız olsaydı elrohire çoktan düşmüştü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORTA DÜNYADA BİR TÜRK
FanfictionBir orta dünya eğlence kitabı? Hogwarts'tan mezun bu üç cadının bir gün bimde alışveriş yaparken yanlışlıkla orta dünyaya düşer. Sonra ne mi olur? Kitabın tüm hakları sauronun tek yüzüğünde saklı o da yok edildi zaten Lotr #1 Yüzüklerinefendisi #1 H...