Düğün gibi geçen bir evlilik teklifi sonrasıydı. Gece güneş doğana kadar parti yapılmış en sonunda ise artık sarayın yolu tutulmak zorunda kalınmıştı. Elfler gruplar halinde saraya dönüyordu. Lisa hariç gelen herkes kadehlerin dibini sıyırmıştı (lisa hariç çünkü biricik lisamızın paçalarından iman akıyor)
Gülüşme ve şarkı sesleri bütün ormanı doldurmuş, cüceler ise geri dönmemekte ısrarcılardı (şarabın yan etkisi sjksjekj). Tauriel kili ile birlikte şölenin biraz gerisinde takılıyordu.
Lisa kafayı bulmuş, gelecekteki eşi olma yolunda emin adımlarla ilerleyen thranduille ilgileniyor (çünkü asla susmayıp bir gelecek hakkında konuşuyor bir geçmiş hakkında dert yanıyordu) , almithara ve elladan meydanda dans ediyordu.
Astra cücelerin arasına karışmış çıkamıyor (thorin ve onun başı çektiği maceralar anlatıyordu), bella ise çoktan elrohirin omzunda uyaya kalmıştı (uyuyana kadar ise sağa sola bulaşmış biraz dans etmiş birazda elrohirle iddialara girmişti).
Eowyn arwen birbirlerine dert yakınıp (sevdikleri ve babalarının bu evlilikler hakkında sert tutumu hakkında), dedikodu yapıyor; lindir, haldir meludir ve birkaç elf ile beraber derin bir muhabbete dalmıştı.
"Lisaaa sen beni dinlemiyor musun aşkım?" Dedi thranduil kadehindeki son yudumuda içip
"Hıh? Şey dinliyorum tabikide canım. Hiç dinlemez olur muyum? Aşkım şimdi ne zaman istemeye gideyim ben seni" dedi konuyu değiştirmek için çünkü dinlemiyordu.
"Yarın?"
"Çok erken değil mi ya?"
"Sonraki gün?"
"Elrondun haberi var mı peki?"
"Aman boşver. Sizde adet diye yapmıyor muyuz zaten? Haberi olmasada bir şey olmaz."
"Hadi o zaman bak gün ağarmaya başladı saraya. Kalk bakayım"
"Yaaa ama yaaa biraz daha oturalım"
"Hadi bakalım koca bebek eve gidiyoruz bak herkeste gitti zaten"
Lisa son kez arkadaşlarına bakıp ve cücelere teşekkür edip thranduille saraya cisimlendi.
"Bunu bir daha yapmak istemiyorum! Çok kötü bir his!" Dedi thranduil mızmızlanarak ve kendini hemen yatağa bıraktı. Gece o kadar dans edip eğlenmişlerdi ki kimsenin artık kolunu bile kıpırdatıcak hali yoktu.
"Üstünü giyin istersen bi?" Dedi lisa çoktan gözünü kapamış krala. İçince şımarık küçük bir erkek çocuğuna dönüşüyordu.
"Hadi koca bebek öyle yatamazsın!?" Kız kralın tacını çıkardı. "Hayır anlamıyorum ki böyle uyuyabileceğini mi zannediyorsun?"
"Senin içinde de dışarıya çıkmaya hazır bir anne varmış" dedi kral alayla "hani ilerideki çocuklarımız için alıştırma yapıyorsan anlarım." Lisa yastığı thranduilin kafasına geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORTA DÜNYADA BİR TÜRK
FanficBir orta dünya eğlence kitabı? Hogwarts'tan mezun bu üç cadının bir gün bimde alışveriş yaparken yanlışlıkla orta dünyaya düşer. Sonra ne mi olur? Kitabın tüm hakları sauronun tek yüzüğünde saklı o da yok edildi zaten Lotr #1 Yüzüklerinefendisi #1 H...