BEKLENMEDİK OLAY

341 27 161
                                    

Thranduil ordularının başına geçti. Cadıların gidişinden bu yana tam dört gün geçmişti. Erebordan ayrılıp sarayına geri döndüğünde ilk işi tauriel'ı sorgulamak olmuştu. Çünkü thranduilde ejderhanın yerini tek sorabilecekleri kişinin tauriel olduğunu biliyordu. Tam da tahmin ettiği gibi istediklerini başarıyla uygulamışlar ejder hiçbir şey yapamamıştı.

İki gün öncede düşman saflarına yakın yerlerde duran usta savaşçılar ork ordularının yola çıktığını hızla geri dönerek haber vermiş thranduilde ordularını toplayıp erebora gelmişti. Ork orduları yakındı. Destek ekipler ise sırayla erebora teşrif ediyorlardı. Ayrıkvadiden, rohandan... gondordan ise sadece bir avuç asker. Ama gelen en büyük ordu dainin ordusuydu şüphesiz. Şimdi hepsi dağın farklı noktalarına konumlanmış savaşı bekliyordu.

"Kralım sizce ejderha uyanacak mı?" Dedi elladan thranduile

"İçimde kötü bir his var. Her şeyin bu kadar kolay halledilmiş olması... bilmiyorum ama şu an düşünmemiz gereken şeyin bu olmadığını düşünüyorum"

"Haklısınız kralım! Şu ork ordularına hadlerini bildirelim!" Dedi elrohir. Gözü ufukta görünen başlarını kirletici azog'un çektiği dev orduya bakıyordu.

Ordu hızla yaklaşıyordu. Dağda ise sessizlik hakimdi. Duyulan tek ses orkların çıkardığı ürkütücü sesti. Ardından thorin ordulara seslendi. Hepsinin içlerini ürperten bir konuşma yaptı. Kuzeni dain bu cesaret verici konuşmanın ardından "ÖLÜMM! KORKUU! SAVAŞŞ!" diye bağırdı. Bütün cüce orduları onu tekrarladı.

Dağa çok yaklaşmış olan orklar durdular. Saflarını iyice birleştirdiler. Thranduil ise bütün okçulara komut verdi. "Atış serbest!" diyene kadar aynı sıra içerisinde pek çok kez karşılıklı ok atıldı. Cüceler fırıldakları (adları buydu sanırım pek hatırlamıyorum) gönderdiler.

 Cüceler fırıldakları (adları buydu sanırım pek hatırlamıyorum) gönderdiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Savaşın kızgınlığı şimdiden görünüyordu. Pek çok ork daha savaşa başlamadan öldü. Bir çok kişide surlardan yere düştü. Ve yahut saplanan ok ile sarayın içine girdi.

Hâlâ dağ krallığı ile ork ordusu alasında elle tutulur cinsten bir mesafe vardı. Ardından hiç beklenmedik bir şey oldu.

Dev bir geçit açıldı. İçi lacivert görünen aralardan beyaz ışık saçan büyük bir geçit... "Cadılar!" Diye söylenmeye başladı toplanmış ordu surların içinde. Orklar ise hem korku hem şaşkınlıkla olanları izlemeye başladılar.

Ve önce diego göründü üzerindeki bellayla. Ardından koskocaman bir canavarın sırtındaki lisa... sonra aynı görünüşteki farklı bir canavarın üzerinde farklı bir kız onlardan hemen sonrada astra ve elinde üç tane küçük kanatlı yaratık... ama kızların durumu pekte iyi değildi.

Buradan giderlen ki üstlerinin yarısı yırtılmış saçları dağılmış pislenmiş. Bacakları ve kolları yara bere içinde

"Ne oluyor burada?" Dedi thorin sesli bir şekilde.

ORTA DÜNYADA BİR TÜRKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin