DERİN GÖZLER

1K 53 60
                                    

"Lanet olsun lanet olsun lanet olsunn! Çık üzerimden seni sürtük!"

Lisa avaz avazdı. Örümcek onun en az iki katı ağırlıktaydı. Güçlü bir el örümceği Lisanın üzerinden itti. Oydu Lisanın yakışıklısıydı. Ellini uzattı. Lisa ellerini tutup ayağa kalktı. En az 1.95 vardı. Lisaysa 1.60. Acaba dedi lisa, konuşsa duyar mıydı? Sesi o kadar yukarıya çıkar mıydı? Etraftaki dişi elflere baktı. Hepsi en az 1.70ti. Nalet olsun neden bu kadar kısayım ki dedi?

"İyi misin? Size burada kalamazsınız demiştim yanlış hatırlamıyorsam"

"Iı şey öyle mi demiştin? Asam asamm asam nerde?"

"Şurada" bu herif bu kadar uzaktaki bir çubuğu nasıl bu kadar çabuk gördü? Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi? Neyse saçmalamayacağım daha sjsjdjd

"Ahhh canımm asam sensiz ben bir hiçim seni çokk seviyorum bir daha beni sakın terk etme olur mu?"

"Sen bir çubukla mı konuşuyorsun?"

"Senin bir çubuk diye ezdiğin şey bir asa. ASAA!"

Bella yine avaz avaz bağırıyordu. Bu kız hiç susmayacak mı aq diye düşündü Lisa

"Tamam sakin ol bir şey demedim. Hadi al asanıda gidelim"

"Nereye?"

"Hala nereye diye mi soruyorsun? İstersen biraz daha kal burda. Biz gidelim. Hiç zahmet etmeyelim siz zaten bir kaç örümcek falan daha görünce bağıra bağıra gelirsiniz saraya"

"Yaa biz onların hepsini alt ederdikte işte yani sizi görünce çok şey etmedik"

"Ha ha haa gerçekten mi?"

"Evet!"

"Tamam kızma" Yine yüzünde o genel sırıtışı vardı. Çok yakışıklıydı. Hep bu kadar alaycı olmak zorunda mıydı diye düşündü Lisa. Thranduil yine aynı hareketi yaptı. Bütün elfler toplandı. Ve sarayın yolunu tuttular.
Lisa hemen asasını yerden alıp

"Hey heyy sen" ama Thranduil onu sanki hiç duymamış gibi yoluna devam etti.

"Napıyoruz?" Dedi bella.

"Ne bekliyorusunuz aq. Yürüyün hadi bu geceyi burada geçirmeyi mi düşünüyorsunuz?" Dedi astra

Lisa o an başlarında bekleyen dişi elfi farketti. Koyu kızıl saçlı uzun boylu çok güzel bir kızdı. Kızı süzdü. Kız durumu fark etmiş gibi

"Ben tauriel." Dedi. Lisa kızın elini sıktı.

"Şey eğer gidecekseniz hızlanmamız lazım"

"Evet tauriel çok haklı koşun" dedi bella

"HEYYY BİZİİ BEKLEYİNN!" Diye bağırdı Lisa

⏺⏺⏺

Kocaman bir saraya gelmişlerdi. Çok loş bir ortamdı. sanki bir ağacın içine yapmışlardı. Lisa burayı gerçekten çok beğenmişti. Thranduil yine sırıtıyordu. Lisa ona baktı. Her zaman elflere yaptığı o hareketi yaptı Lisaya. Elfler o bu hareketi yapınca onu takip ediyorlardı. Oda öyle yaptı. Ağaç dallarından yapılma merdivenlerden çıkarken onu takip etti. Thranduil çok büyük bir kapıyı açıp, çok ihtişamlı bir odaya girdi.

Lisanın tahminlerine göre burası onun odasıydı. Her yer gümüş rengindeydi. Yine gümüş rengide perdeler vardı. Aynalı uzun dolaplar, taşlarla bezeli bir çalışma masası... Lisa yatağa baktı. Oda gümüş tonlarındaydı. Yatağın üstü gökyüzüne bakıyordu. Bu oda hayatında gördüğü en mükemmel odaydı. Heleki kendi odasıyla karşılaştırınca... Thranduil balkona çıktı. Lisa hemen onu takip etti.

ORTA DÜNYADA BİR TÜRKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin