Lisa yatakta thranduille yaptıkları garip konuşmayı düşündü. Daha önce hiç kimseyi sevememişti. Hiç kimseyle olmamıştı thranduil.
Bu çok saçmaydı diye düşündü. Sonuçta adamdan boy boy yakışıklılık, karizma, mükemmelik... akıyordu. Nasıl kimse buna yürümezdi. Kendisi daha görür görmez koşmaya başlamıştı.
Lisanın aklını karıştıran sadece bunlar değildi. Yarın sabah şu garip büyücünün yanına yolculuğa çıkacaklardı.
Kimdi? Acaba onlara nasıl yardım edecekti? Lisa düşünceler içerisinde uykuya daldı.
Tauriel odaya girdi
"Leydim uyanın artık sabah oldu"
"5 dakka daha"
"İyi siz bilirsiniz. O zaman ben kralıma söyleyeyim o kahvaltısını etsin"
"Ne kralına mı? Neyi? Beni mi? Yok yani hiç şakaya gelmiyorsun sende. Kalktım hemen bakk!"
Lisa yataktan atladığı gibi o heyecanla yere yapıştı"Hay aksi gözümdekini çıkarmayı unutmuşum!"
Tauriel kızın bu hallerine güldü. Biliyordu lisanın thranduili sevdiğini
"Nedense kralın bahsi geçince elin ayağına dolanıyor"
"Sende mi be tauriel?"
"Hıhıı" dedi tauriel "gelirsin sen. Ben aşağıdayım. Kahvaltıdan sonrada yola çıkıcaksınız"
"Nee? Sen gelmiyor musun?"
"Evet ben gelmiyorum. Neden geleyim ki?"
"Sensiz olmaz mutlaka geliyorsun"
"Kralımız izin vermez ki!"
"Ben izin alırım ondan merak etme sen" dedi lisa ve kıza göz kırptı. Kızda gülüp odadan çıktı.
Bugün eski kıyafetlerini giyecekti. Hızlıca giyindi ve odadan çıktı. Buradan gittikten sonra burayıda özleyecekti lisa. Özelliklede thranduil ve taurielı.
Yemek odasına gitti. Thranduilden başka kimse yoktu.
"Günaydın" dedi thranduil. Kız masaya oturup
"Günaydın kızlar nerede?"
"Daha uyanmamışlar herhalde. Neden eski kıyafetlerini giydin ki?"
"Gidicez ya o yüzden. Şey... bir şey sorabilir miyim?"
"Elbette"
"Şimdi biz buradan gidince burayı bir daha hiç göremeyecek miyiz?"
Thranduil iç ısıtan bir gülüşle
"Sanırım" dedi. Ama gidemeyeceklerini düşünüyordu."Ama ben burayı özleyeceğim galiba"
"Gitme o zaman. Gidersen bir daha şansın olacağını sanmıyorum"
Kız suratını asıp yemeğine döndü. "Gitmemek" diye düşündü lisa aklına takıldı. O sırada bella girdi. İçeriye mükemmel bir enerji yaydı.
"Günayydınnn! Ayyy bugün keyfim çokk yerindee"
"Anladık onu"dedi thranduil tatlıca gülüp. Onun ardından astrada kapıda belirdi
"Güüünayyydınnn"
"Siz bugün bayaa mutlusunuz galiba" dedi lisa
"Ayy sormaa" dedi bella ve kahvaltıdaki karın doyurmayan meyveleri tıkamaya başladı ağzına
"Niye sormasın ki?" Dedi thranduil
"Allah ımm çokk tatlııı! Feelss geçiricezz heee ayıp yaa ayıp!" Diye kendiyle cebelleşmeye başladı lisanın iç sesi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORTA DÜNYADA BİR TÜRK
FanficBir orta dünya eğlence kitabı? Hogwarts'tan mezun bu üç cadının bir gün bimde alışveriş yaparken yanlışlıkla orta dünyaya düşer. Sonra ne mi olur? Kitabın tüm hakları sauronun tek yüzüğünde saklı o da yok edildi zaten Lotr #1 Yüzüklerinefendisi #1 H...