BÖLÜM-9

222 16 1
                                    

Gelen kişi Mithattır. İçeri geçer ve
MUS: Hayırdır halamın oğlu ne oldu?
Mİ: Haberler iyi değil dayımın oğlu.
F: Ne oldu Mithat Abi?
Mİ: Arda serbest bırakıldı.
HERKES: NEEEE
S: Nasıl olabilir böyle bir şey o adam Zeynonun peşine adam taktı.
Mİ: Adam yalanlamış. Sonra karakoldan çıkmış ve ceset bulunmuş. Araba çarpmış.
N: Ama o adam beni tehdit etti.
Mİ: Delil olmadığı için bi şey yapamıyoruz.
NE: E peki yapabilecek ne var şuanda
Mİ: Hiç bir şey bacım hiç bir şey.
Dağdevirenler evlerine döner. Ve Arda da kendi evindedir.

ARDANIN AĞZINDAN;

Onlara öyle bir darbe vurmalıyım ki kiminle uğraştıklarını anlasınlar. Ama nasıl ama nasıl..... Ahaa buldum. Zeynoyla devam edeceğim oyunuma. Ama Murat iti takip ettiriyo onu...
İçeri birden kuzeni girer. Şeyma
Ş: Acaba okuluna mı birini soksan.
A: Nasıl olacak o Murat önlemleri iyi aldırmış
Ş: Ay kuzen ya sende de hiç akıl yok. Genç bunlar hepsinin sevgilisi var Zeyno için de bir sevgili bul aşık ettirsin kendine gerisini de biz hallederiz.
A: Kim olabilir.
Ş: Ben ayarlarım. Hadi yat artık.
A: Tamam der ve yatarlar sabah olur. Zeyno okula gitmek için hazırlanır. Üniversite olduğu için serbest gidiyorlar.

ZEYNONUN ELBİSESİ;

Ve sonra da evden çıkar ve okula gider

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve sonra da evden çıkar ve okula gider. Nazar da kahvaltıyı topladıktan sonra hastaneye gidecektir. Doktor ya hani işlerini çok boşladığını düşünmektedir.

NAZARIN ELBİSESİ;

Nazar hazırlanıp çıkmıştır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Nazar hazırlanıp çıkmıştır. Ve hastahaneye varmıştır. Zeyno ise arkadaşlarıyla dersten sonra kantinde oturmak için aşağı iniyorlardır. Ve bir çocukla çarpışır. Çocuk pardon der ve kendi arkadaşlarının yanına gider. Zeyno da öyle.
E: Kanka bu çocuk ne dedi sana?
Z: Çarpıştıkta özür diledi.
R: Yakışıklı çocuk ama maşallah.
Z: Kızım sanane ister yakışıklı olur ister başka bir şey der ve çocukla bakışmaya başlarlar. Şeyma Zeynonun okul çıkışında arabada beklemektedir. Zeyno ve Burak beraber konuşarak dışarı çıkmışlardır. Sonra Sinan gelir. Ve Zeynoyu alır. Burakta yoluna devam eder. Şeyma artık emindir. O çocuk Burak olacaktır. Hemen Ardayı arar ve söyler. Burak hakkında da araştırma yapmaya başlarlar. Bir de ne görsünler. Burağın babası Cemil yüzünden kendini intihar ederken annesini de öldürmüştür. Ve fırsat bu fırsat deyip hemen işe koyulurlar. Burağı bulurlar ve konuşmaya giderler.
Ş: Selam Burak. Ben Şeyma bu da kuzenim Arda.
B: Selam ama ben sizi tanıyamadım.
A: Biz seni tanıyoruz ama
Ş: Seninle bir anlaşma yapacağız.
B: Ne anlaşması?
Ş: Annen ve baban Dağdevirenler yüzünden iflas edip ölmüşler. Senin bugün çarpışıp. Konuştuğun kız Zeynep Dağdeviren Dağdevirenlerin küçük kız. Şimdi anlaşmamız şu olacak sen intikam almak istersen eğer Zeyno sayesinde alacaksın.
B: Nasıl olacak o?
A: Zeynoyu kendine aşık et sıcak davran gerisini konuşuruz.
Ş: Kararın için ara bizi der ve giderler. O sırada Nazar ve Murat
M: Oooo manitam.
N: Hayırdır Murat niye geldin?
M: E seni görmek için izin mi alacaktım? İşin bitti mi?
N: Evet
M: Hadi o zamana çıkıp bi şeyler yiyelim öldüm da.
N: Tamam hadi der ve giderler. Ve bir cafeye otururlar. O sırada arka masalarına bir çift gelir. Ve o kadar samimilerdirki. Muratta Nazara örnek gösterir.
M: Bak bak manitam millet neler neler yapıyo sevdikleriyle biz anca konuşuyoruz.
N: Ne yapayım Murat ne yapmamı istiyorsun.
M: Öp mesela
N: Çok beklersin
M: Tamam onu zamanla alırız. Iıııı sarıl o zaman
N: Bak o olur der ve Muratın göğsüne yaslanır. O sırada gördükleri kişilerle şok olurlar.

ACABA BU KİŞİLER KİM?

BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin