BÖLÜM-22

147 11 1
                                    

AS: Naazarrr
M: Fatih arabayı hazırla. Murat Nazarı kucaklayıp hemen hastahaneye götürür. Ve Nazarı içerki odaya alırlar. Az sonra doktor çıkar
M: Doktor bey karım nasıl?
D: Karınızda bebeğinizde gayet iyi ama bebeğe biraz daha dikkat etmelisiniz düşük tehlikesi atlattı.
M: Bebek miii
D: Bilmiyormuydunuz karınız hamile.
Herkes sevinir ve birbirine sarılır.
Ve Asiye konuşmaya Berrakın kulağına konuşur. 
AS: E gı hani olumsuz çıkmıştı. Madem hamile niye üzüldü bu bu kadar.
BE: Ne bileyim Abla test tek çizgi çıktı
NE: Çünkü o testler hep doğru çıkmıyo canım. Bu sırada  Murat Nazarın yanına girer.
N: Muratt
M: Nazarummm Allaha çok şükür ki iyisiniz.
N: Niye çoğul konuştun ki?
M: Sen ve bebeğimiz
N: Ne eee? Hamilemiyim?
M: Evet aşkım yanlız biraz daha dikkatli olmamız gerekiyormuş
N: Ama nasıl ya?
M: Ne oldu Nazar?
N: Murat ben test yaptım tek çizgi çıktı.
M: Ha sen o yüzden bana soğuk davranıyodun hee
N: Ya ama...
M: Ama yok sen hamile kalamasan bile ben seni bırakmam bi daha benden bi şey gizleme çünkü ben seninle çocuk için evlenmedim o da  var tabi ki ama ben seninle sen olduğun için evlendim kara sevdana tutuklu kaldığım için evlendim eğer çocuğumuz olmasaydı evlat edinirdik neyse hadi sen dinlen bende çıkış işlemlerini halledeyim.
N: Tamam der ve taburcu olup eve gelirler. Murat Nazarın başından hiç ayrılmaz.
N: Aşkım sen gitsene artık. İşin gücün yok mu?
M: Benim işimde gücümde sizsiniz
N: canım sıkıldı benim.
AS: E hadi pazara gidelim o zaman.
N: Olur
M: Olmaz
N: Olur
M: Olamaz
Der ve Nazar Murata yine acıklı gözlerle bakar Muratta dayanamaz ve pazara giderler. Muratta Nazarın peşinden ayrılmıyordur.
AS: Nazar kuzum siz şuradan elma alın bende buradan lahana alayım sonra da gidelim
N: Tamam abla der ve elma tezgahının oraya giderler Muratla beraber. Nazar seçer poşete koyar Murat çıkartır.
N: Ya Murat iyiydi bu.
M: Yok değildi.
Onlar böyle atışırken Nazar Birgül ün Murata baktığını farkeder.
N: Canım ne baktın.
Bİ: Sanane
N: Kız varya yolarım seni kör müsün evliyiz biz ve hamileyim ben düş kocamın yakasından der ve Murat da elinden tutarak götürür. O da o sırada saçını savurur.
M: Hayırdır.
N: Ne olacak sana baktı bende ağzının payını verdim.
M: Sen hamilesin bi daha olmasın
N: Tamam der ve yanağına bir buse kondurarak hızlıca arabaya biner.
M: Ula 😀😂 Birgül ise çok sinirlenmiştir. Olduğu yerde kendini sıkmaktadır. Arda da onlara kötülük yapmayacağı için ne yapacağını düşünmektedir. Ardından aklına bir fikir gelir. Nazar ve Muratlar eve varmıştır. Böylece günler geçip gitmektedir. Bir gün Asiye, Berrak, Nefes pazara Nazar hastahaneye Saniye de Duruyu alıp komşuya gitmiştir. Evde bir tek Murat vardır. Kapı çalar Muratta açar. Karşısında ağzı yüzü kan içinde olan Birgülü görür.
M: Birgül
Bİ: Babam beni dövdü Murat
M: Neden demesiyle Birgül içeri geçer ve oturur. Muratta dinlemeye başlar.
Bİ: Bi aralar seninle olan münasebetimi öğrendi dövdü işte der ve ağlamaya başlar
M: Tamam ben konuşurum babanla.
Bİ: Hayır konuşma daha beter kızar bana der ve Murata sarılıp ağlamaya başlar. Nazarda eve geri dönmüştür. Bu arada 4 aylık olmuştur. Ama cinsiyeti öğrenmek istememişleridir.
Murat ve Birgülü o şekilde gören Nazar yanlış anlar.
M: Nazarrr bak yanlış anladın biz sadece Birgül..
N: kes ben anlayacağını anladım sana da yazılar olsun der ve ağlayarak Dağdeviren konağına gider. Allahtan Cemil ve Türkan yine yoktur. Kapıyı çalar ve Zeyno açar karşısında ağlayan ablasını görünce hemen içeri geçirir. Evde olan Sinan ve Barışta olayı dinler ve çok sinirlenir.
N: Ama o görür. Yarın açıyorum boşanma davasını der ve ağlamaya devam eder. O sırada Murat gelir ve doğruları anlatır.
N: Hadi be inanmıyorum sana
B: Tamam o zaman çağırın şu Birgülü gelsin o anlatsın
M: Tamam arıyorum Birgülü der ve Birgülü arar Birgül gelir. Murat Birgüle gerçekleri anlat der ama Birgül tüm olanları yalanlar.
Bİ: Neee tabi ki de yok öyle bir şey hem sen beni aradın der ve öncesinde yalandan kendi telefonuna mesaj atar Muratın telefonundan onları gösterir. Nazarda Murata tokat atar ve
N: Pislik zampara sen görürsün yarın açıyorum davayı ne benim ne karnımdaki bebeğin yüzünü dahi göremiyeceksin der ve ağlayarak odaya gider. Herkes şok içindedir. Nazar dediğini yapar ve avukata gider. Murat olanları anlattıktan sonra herkes olanlara çok üzülür. Mahkeme de hakim Nazara sorar.
H: Gerçekten boşanmak istiyor musun kızım?
Nazar Murata bakar eli de karnındadır. Bi bebeğini düşünür bi de karşısında ağlamaktan harap olmuş Muratı Murat acıklı gözlerle Nazara ve bebeğine bakıyordur.

BAKALIM NAZAR NE DİYECEK?

BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin