Nazar tam bir şey diyecekken içeri 3 elti ve Birgül girer. Nefes konuşmaya başlar.
NE: Biz Nazarın eltileriyiz. Bu kızda Birgül. Birgül yalan söylemiş. İsterseniz gerçeği o anlatsın.
H: Buyrun. Anlat bakalım.
Bİ: Ben yalan söyledim. Ben o gün Muratın evine gittim çünkü Nazarın pazarda dedikleri hoşuma gitmedi. Ondan intikam almak istedim. Herşeyi ben planladım. Murat doğru söylüyor. Yaptıklarım ortaya çıkınca da yalan dedim. Özür dilerim ben sadece Muratı sevdim tek suçum buydu der ve ağlayarak çıkar. Murat çok sevinmiştir. Hakim Nazara döner
H: Duruşmaya ara verilmiştir. Duruşma 1 ay sonraya ertelenmiştir. Der ve çıkar herkes çok sevinir. Sonra Nazar hamile olduğu için zor yürümektedir. Berrak ona yardım eder ve dışarı çıkarlar.
M: Yenge siz gidin biz Nazarla konuşalım biraz.
AS: Tamam yangaz der ve Asiye herkesi arabalara doldurur.
Ş: Nazar düzgünce dinle çocuğu der ve herkes oradan uzaklaşır. Nazar hamile olduğu için Murat onu çok üzmek istememektedir.
M: Gel gidip sakin bir yerde konuşalım der Nazarda kafasını sallar ve arabaya binip Taşköprüye gelirler.
N: Murat ben çok özür dilerim amaa...
M: Ama sevdiğine inanmak yerine başka birine inanmak istedin. Birgül gelip gerçekleri anlatmasaydı belki de boşanmıştık. Ben seni seviyorum Nazar ben sana sevdalanduğum gün ilk rehberden sonra da aklımdan çıkarttım o kızları. Hiç birinin ne yüzüne ne mesajına baktım. Sadece seni düşündüm. Ama sen bana inanmadın. Sensiz kaldığım o saniyeler Asır gibi geçti. Boşanmak istiyorum dedin dava açtın ben ölmek istedim. Ben bunları hak etmedim. Ama hala boşanmak istiyorsan sen bilirsin yapacak bir şeyim yok ama ben yaşadığım müddetçe sen benimsin bende senin bunu hiç kimse değiştiremez.
N: Çok haklısın cidden çok özür dilerim davayı da geri alacağım. Sen ne dersen o bundan sonra. Beni affeder misin?
M:....
N: Çok kırgınsın biliyorum ama beni anla diyeceğim saçma olacak sadece beni affet hıı der ve bunu söylerken gözlerinden yaşlar akıyordur.
M: Gel der ve sarılır.
M: Kızım kıyamayrum sana hem Nazarı hem de bebeğini öper ve el ele arabaya binlerler. O sırada Asiye Nazara mesaj atar.
M: Ne oldu?
N: Asiye abla mesaj atmış.
M: Ne demiş?
Nazar okumaya başlar. ' Eltucum hayde halledun sorununuzu ve pazara gelun. Gerçi başka şey yapılır ama neysa. Bu Birgül cadısı Murat benim diye dolanay ortalıkta yolmamak için zor tutayruz vallaha kendumuzu gaynanam bile sinir oldu o derece yanu.'
M: Hala akıllanmamış bu ya. Neyse sen hamilesin eve gidelim biz
N: Aşkım gidelim en azından beraber olduğumuzu görsün.
M: Nazarrrr
N: Aşkım vallaha bi şey yapmayacağım der ve yanağına bir öpücük konudurur.
M: İyi tamam der ve pazara giderler. O sırada Birgül de kızlara Murat benim demektedir. 3 eltu bu durumda çok zor durmaktadırlar. Saniye de dahil. Nazar ve Murat pazara gelir. Murat Nazarın elinden tutar. Nazarın bir eli Muratta diğer eli karnındadır.
NE: Hehh eltumuz da geldi der ve herkes o yöne bakar. Murat ve Nazar el ele gelir Nazar konuşmaya başlar.
N: Selam Birgül. Çok saol ya kocamla aramız yeniden düzeldi. Neyse 1 kilo elma alayımda ben kocama kek yapayım. Der ve keşanını savurur. Muratta elinden tutar ve başka bir elma tezgahına giderler. Birgül o sırada şok olmuştur.
BE: Ne oldu Birgül dondun kaldun?
SA: Ne olacak bu edepsuz oğlumun yuvasını dağıtmaya çalıştı Allahtan istediği olmadı hayde kızlarım yürüyün diğer kizumun yanına gidelum. Malum hamile der ve Birgüle bakıp gülerek o da gider. Hepsi Nazar ve Muratın yanına gider. Ardından da arabaya giderler. Saniye direk arkaya oturur.
AS: Tövbe bismillah ana sen iyi misun? Öne geçmek için çaba göstermedun, laf sokmadun üstelik Nazarı korudun bize kizum dedin. Vallaha kötü olayruk hepsini birden yapaysun.
SA: Ne edeyum el benim çocuğumu üzecek bende susacam iyi oldu o Birgüle tabi ki kizumsunuz der ve cama bakar herkes şoktadır. Akşam olur herkes bahçede oturmaya başlar.
AS: Mıstafaaa bugün ne oldu biliy misun?
MU: Ne oldu Asiyam
AS: Anam bizi korudi. Birgüle bir kapak yaptı üff.
SA: Koruyacağım tabi iyi de ettum. Her ne kadar anlaşamasakta siz benum gelinlerimsiniz. Torunlarımın annesisiniz az sinir edeysunuz o kadar. Kizumsunuz tabi hayde der ve içeri geçer.
NE: Salgın hastalık falan mı var.
N: Bence virüs var ya.
BE: Olabilir vallaha.
AS: Uy çocuklara diyelim da anama yaklaşmasunlar.
T: Size de hakketen rahatlık batıyor he bi rahat durun hayde yatalım
F:Yangaz göriy misun abim tavuk olmuş
M: He abi ne bu acele
F: Ula özele girme
Der ve gülerler.
T: Vallaha abime tepeletirim sizi susun ula
Mustafa oradan bir bakış atar ve yangazlarda sustuk der. Gelinlerde onların bu haline gülmektedir. Ardından odalara çıkarlar.
NAZMUR ODAM: Nazar
N: Hııı
M: Çok özledim seni
N: Bende der ve Muratı öper kisss 😍
Ardından Muratta karşılık verir. Ardından da sarılarak uyurlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ
RomanceBirbirine ilk görüşte vurulan Nazar ve Murat'ın karşılarına çıkan tüm imkansızlılara rağmen boyun eğmeyen pes etmeyen bir aşkın öyküsü.