BÖLÜM-35

141 7 0
                                    

NAZ: Bazı testler yaptırdım birazdan sonuçları gelir bakarız.
N: Tamam.
Testler gelir.
N: E ne oldu?
NAZ: İlaç tedavisi için geç kalmışız sanırım.
Murat ve Nazar odadan çıkar Masalı da alıp eve giderler. Nazar direk Masalı yatırmaya çıkar.
AS: Ula ne oldi?
M: Masal hasta.
BE: Ay oh canım sizde bizde önemli bi şey var sandık.
NE: Her bebek hasta olur canım.
M: Öyle değil ama bi nevi kan kanseri.
SA: Uyh
MU: Nasul?
F: Ne diyon lan?
M: Alyuvarlar eksikmiş vücüdunda ilik nakli gerekli ama Nazar hamile kalamaz kalırsa Nazar ölecek. Kalmazsa Masal ölecek. Oldu mu?
Der ve yukarı çıkar. Masalın odasının önünde durur.
N: Annem, kızım prensesim sen sakin korkma olur mu? Herşey geçecek.
Der ve odadan çıkar Muratla beraber kendi odalarına geçerler.
M: Nazar bi şey sorcam.
N: Sor.
M: Eğer tedavi işe yaramazsa ne olacak?
N: Senin istediğin gibi sana yeni çocuk, Masala yeni kardeş, aileye yeni bir kaleli katılacak. Sen olacaksın, Masal olacak, bebek olacak ama ben olmayacağım der ve odadan çıkar. Aşağı iner ve Begümü arar.
BEG: Nazar?
N: Begüm bak sana bi şey sormam gerekiyo.
BEG: Buyur.
N: Benim durumumu biliyorsun. Masal hasta yani alyuvarları eksik. Bi nevi kan kanseri gibi bi şey. Ona tedavi için geç kalınmış olabilir dediler. Ve eğer öyleyse benim hamile kalmam gerekecek. Yaşama şansım yüzde kaç?
BEG:25
N: Tamam der ve kapatır. Odaya geri çıkar.
N: Murat benim hamile kalmam gerekli.
M: Sonuçlar açıklandi mi?
N: Hayır. Ama büyük ihtimalle öyle.
M: Olsun tam sonuçlar açıklanmadan ben hiç bir şey yapmayacağım. Sende öyle çünkü ben sizi kaybetmek istemiyorum.
N: Peki. Akşam olur. Yemekten sonra herkes odasına çıkar. Nazar ve Murat da uyumamıştır. Ama birbirlerinden habersizlerdir. Saat gece 2 gibidir. Nazar sessizce yataktan kalkar ve odadan çıkar Murat da arkasından çıkar. Nazar ilk olarak Masalın odasına gider. Masalın alnından öper üstünü örter ve çıkar. Sonra da aşağı serendere iner oturmaya başlar sonra da sessizce ağlar. Murat da serenderin arkasindadir. Nazarın göremeyeceği bir yerde dizlerinin üstüne çöker ve o da ağlamaya başlar. Nazar Murat dan habersiz yaklaşık 1 saat ağlar sonra hava soğur ve Nazar yukarı çıkar. Murat da ardından Nazar Masalın odasına girer ve kazağını alır. Murat da battaniyesini alır koklayarak uyurlar. Sabah olur her ne kadar uyuyabildiyseler ışte. Sonra kalkarlar üstlerini değiştirip Masalın odasına giderler.
N: Annem
M: Babasunun cadusu.
MAS: Cayi deyil piremsesim beyy  ( cadı değil prensesim ben)
N: Hıhh gördün mü babası?
M: Premses hadi o zaman Murat Masalı alır ve aşağı inerler. Olayın üstünden 2 gün geçmiştir. Bu iki gün Kaleliler ve Dağdevirenlere cehennem olmuştur. Bugün Masalın kontrolü vardır. Hastaneye gideceklerdir. Aşağı inerler. Ve kahvaltı ederler.
AS: Günaydun.
M: Günaydın.
NE: Hadi oturun da.
Oturular. Sonra Saniye gelir.
SA: Günaydun.
T: Günaydun ana.
SA: Nazar geçmiş olsun kizum. Benim kusuruma bakma ışte da.
N: Önemli değil Saniye Hanım sağolun.
BE: Bugün hastaneye demi?
N: Evet
MU: Hayurlu haberlerle inşallah.
M: İnşallah.
Kahvaltı edip çıkarlar. Hastaneye giderler. İlk olarak Masalı kontrol edip bazı testler uygularlar. Sonra da Nazlının odasına gideceklerdir.
HEM: Nazar Hocam Begüm Hoca sizi çağırıyo.
N: Tamam. Murat sen Masalın yanında dur. Ben Begümün yanına gidip geleyim.
M: Tamam.
Nazar Begümün yanına gider.
N: Begüm ne oldu?
BEG:.....
M: Hoşgeldin aşkım
N: Hoşbulduk. Hadi Nazlının odasına gidelim.
M: Tamam.
Murat ve Nazar Nazlının odasına gider.
M: Nazlı sonuçlar nasıl?
NAZ:....

BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin