BÖLÜM-28

150 9 2
                                    

NAZARIN AĞZINDAN;

Murat Birgülü vuracakken yetiştim ve onu durdurdum. Birgül şuan akıl hastanesinde herkes onun nasıl bir manyak olduğunu anladı. Bizde kızımızın kimliğini çıkarttık ve eve doğru yol aldık. İçeriye girdiğimizde herkes sofradaydı ve kalktı sesler yükselmeye başladı.
NE: Ayyy Ada koydunuz demiii?
BE: Ne Adası ya Masal oldu demiii?
AS: He vallaha ne Masalı Ada oldu Adaaaa
SA: Uyhhh ne Adası ne Masalı gavur isimler Saniye oldu demu
ASMUS: Ada
NEFTAH: Ada
BERFAT: Masal
SA: Saniye ula Saniye
N: Kızımızın ismi
AS: Eeeee
N: Saniye oldu
ASMUSBERFATNEFTAH: Neeeeeee?
S: Hıhhhh der ve kafa çevirir.
BE: Ne Saniye si yaaa
AS: Kız eltucum ateşin mi var senin?
N: Yoooo
S: Ne ateşi olacak benim kizumun sizin gibi olmak istemedi o kadar hıhhh der ve gülücük saçar.
M: Anaaa sen seveysun o zaman Nazari
S: Heeeee
N: Vallaha Saniye Hanım sağolun Masala bu anıları ve beni ne kadar sevdiğinizi anlatacam söz veriyorum der ve gülmeye başlarlar
S: Ne Masalı
BE: Masal mi?
AS: Biliyodum yaaa
Murat kimliği havaya kaldırır ve
MASAL KALELİ der herkes sevinir. Saniye hariç.

1YIL SONRA

Bugün Sinan ve Şeymanın düğünü var. Bakalım nasıl olacak. Bize gelince biz çok iyiyiz. Kızımız 1 yaşına yaklaştı. Yakında doğum günü var. Onun içinde bir şeyler düşündük ama ilk olarak Şeyma ve Sinanın düğününe hazırlandık.

M: Nazar ben oldum mu ya?
N: Oldun hemde baya yakışıklı oldun.
Eee ben nasıl olmuşum?
M: Güzel olmuşsun ama....
N: Ama
M: Kızım daha güzel olmuş der ve gidip yatakta debelenen kızını öper. Ve sırıtır.
N: Bak ya aşk olsun der ve gülerler. O sırada Berrak içeri dalar.
BE: Ihhh bastım herhalde
N: Yok yok basmadın ne oldu?
BE: Haa kaynanam dedi ki çocukları indirin yedireyim. Duru aşağıda bende Masalı almaya gelmişdim.
N: Ha al al der ve Berrak Masalı alıp çıkar. Murat da işim var deyip çıkar Nazar da makyajını tamamlar. Yarım saat sonra Murat odaya girer. Elinde bir kutu vardır.
M: Çok güzel olmuşsun resmen parlıyorsun.
N: Sağoll
Sonra Murat Nazarın arkasına geçer ve boynuna bir buse kondurur. Ardından kutuda ki kolyeyi Nazarın boynuna takar. Nazar da arkasını döner.
N: Çok güzel çok teşekkür ederim.
M: Sana bu az bile. Hadi gidelim der ve Nazarın elinden tutar. Sonra da kızlarını alıp arabaya binerler. Düğün salonuna giderler. İlk olarak dans ederler. Sonra yavaş yavaş herkes dansa kalkmaya başlar.
M: Benimle dansa kalkar mısın hatun
N: Kalkarım der ve onlarda dansa kalkar. Dansdan sonra eğlenceye devam ederler. Sonra nikah memuru gelir ve nikahları kıyılır. Sorunsuz bir nikahtan sonra herkes eve geri döner. Ve kendilerini derin ve sessiz bir uykuya bırakırlar.

YAZARIN AĞZINDAN;

Ve yavaş yavaş günler böyle geçer tabi siz diyeceksiniz ki ne oldu bu Hülya Özgüne o hala duruyor. Ve saklanmakta avlarını uzaktan izliyor. Ama tek düşman o değil. Düşmanlar öyle bir zaman da çıkacak ki karşılarına kimse inanamıyacak.

Yine sessiz sakin bir sabaha uyanan Kaleli gelinleri kahvaltı hazırlamaktadır. O sırada kapı çalar.
AS: Nazar kapıya baksana eltucum
N: Tamammm der ve kapıya bakar bir zarf ve bir demet çiçek vardır kapıda. Alıp içeri geçer o sırada erkekler sofraya kurulmuştur bile.
T: Nazar abim onlar ne?
N: Bilmem biri bırakmış.
M: Sen versene şunları bana der ve zarfla çiçeği elinden alır ilk zarfı açar ve içinden bir broşür çıkar bu bir sinema filminin broşürüdür.
AS: Aman ya bizde boşuna meraklanduk. Sinema filmiymiş bu ya.
F: İyi de neden bize yollasın. Neden çiçekle yollasın. Bir tuhaflık var bu ışte
N: Filmin adı ne
M: İntikam der ve o sırada zarftan bir kurşun düşer.
BE: Bu ne be?
AS: Bismillah tövbeee
NE: Çiçekte not var mi?
Nazar çiçeğe bakar ve var der. Notta Bir dost yazmaktadır.
MU: Aman ne taktunuz ya hayde sofra bekletulmez der ve masaya otururlar. Kahvaltıdan sonra ise kızlar çocuklarla beraber bahçede oturmaktadır. Erkekler ise ofisdedir. O sırada Muratın telefonuna bir mesaj gelir.
F: Hayurdur ikuzum kimden gelmuş
T: Ne oldu lan Murat telefonu uzatır. Ve Tahir telefonu alır gelen mesaj da Nazar ve kızı namlunun ucundadır ve altında büyük harflerle İNTİKAM HERŞEYE ÇOK YAKLAŞTIK yazmaktadır. Murat hemen eve gider. Diğerleri de öyle.
M: Nazarrrr
AS: Delu uşak sus kızı uyutiy uyumadı yavrucak.
M: Yenge bugün kimse geldi mi?
AS: Yoooo
M: Ben Nazarın yanına çıkıyorum der ve koşarak yukarı çıkar. O sırada Nazar  bebeği uyutmaktadır. Beşiğe koyar Muratta onları izler ve sonra Nazar telsizi alıp çıkar.
N: Ihhhhj Murat ya ödümü patlattın.
M: Ben sizi rahatsız etmiyim diye Nazarum. Iııı bugün biri geldi mi?
N: Yooo neden ki
M: Hiççç
N: Neyse neredeyse akşam olacak Saniye Hanım üstümüze zıplamadan hadı inelim sonra der bana oğlumu sıkıştırdın köşeye yırtdın işlerden diye.
M: He Nazar heeee
N: Öyle ama der ve aşağı inerler
Akşam yemeğine oturur tüm aile. Yemekteyken bir çiçek daha gelir. Nazar alır ve içindeki notu okur.
' Bugün çok güzeldi...'
M: Kim bu ya?
M: Neyden bahsediyor güzeldi derken?
N: Ne bileyim ben hep evdeydim.
MU: Neysa hadi koçum oturun da
AS: Aç ayucuk
T: Eee yarın hazırlık mi yapayruz yiğenimize.
N: Evet. Biz bi alışverişe çıkalım sonra geliriz başlarız.
NE: Bizde yavaş yavaş temizlik falan yaparız. Sonra da yemek yaparız olur biter.
BE: Aynen.
Sonra yemekten sonra yukarı odalarına çıkarlar. Ama Nazarın aklı hala çiçektedir. Murat da kızıyla uğraşır. Sonra Masal uyuyunca odasına götürür. Ve Nazarın yanına gelir.
M: Ne olay saa?
N: Benim aklım çiçekte kim yollar ki acaba?
M: Boşver ya sen gel benimle
N: Ya Murat ben hiç  havamda değilim.
M: Aaa ben sana şey diyecektim zaten. Iıı kızımız konuşmaya başladı ve yeni bir kardeş istiyormuş.
N: Murattt
M: E ister bizde kıralım mi  onu ayıp kız günahhhh
N: Ya Murat dedim
M: Anladum Nazarum adum Murat der ve boynundan öpmeye başlar gerisi halvet ❤

ACABA BU KİŞİ KİM?

BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin