BÖLÜM-40

159 9 7
                                    

AS: Eltucum kimmiş?
Gelen Buraktır. Nazar farkettirmeden dışarı çıkar.
N: Ne işin var burada?
BU: Açık konuşucam. Sana mesaj atacağım adrese gel. Çok önemli.
N: Ya ama...
AS: Eltucum...
N: Tamam git hadi.
Nazar Burağı gönderir. Burak gider. Nazar da içeri girer.
AS: E gı sonunda kim gelmuş?
N: Iıı Zeyno.
AS: E içeri geleydi?
N: Yok yok derse gidecekmiş bugün buluşalım demek için gelmiş.
SA: Uyhh he he yeduk bizde.
N: Ay vallahi siz bilirsiniz Saniye Hanım yemezseniz saklayın sonra yersiniz.
Der ve saçını savurarak yukarı çıkar. Murat da arkasından kolundan tutar ve odaya sokar.
N: Noluyo be?
M: Asıl sana noluyo?
N: O ne demek?
M: Zeyno gelmedi belli kim geldi?
N: Ya Zeyno geldi ışte.
M: Nazar yalan söyleme.
N: Ya off niye söyliyim ki Zeyno geldi ışte babamla atışmışlar biraz.
M: Peki.
Der ve Nazarın kolunu bırakır. Nazar da odadan çıkar. Bu sırada Burak Nazara mesaj atar. 'Akşam saat 00.00 da sahilde.' Yazmaktadır. Nazar telefonu cebine koyar Masala bakar ve Asiyelerin yanına bahçeye gider.
Akşam olur. Yemek de yendikten sonra herkes odasına gider. Murat uyur. Nazar da uyumuş numarası yapar. Saat 11 gibi kalkar ve gider. Ama Murat hala uyumaktadır. Kimseye farkettirmeden ve ses çıkartmadan evden çıkar ve sahile gider. Burağı arar ama Burak açmaz. O sırada arkasından gelen sesle irkilir.
FU: Nazar.
N: Furkan? Sen???
FU: Burak yok.
N: Ben gidiyorum.
Furkan Nazarın kolundan tutar.
FU: Gidemezsin.
N: Ne yapıyorsun be? Bırak kolumu der ve kolunu çeker.
FU: Neden beni bıraktın?
N: Ya manyak mısın be adam. Kaç yıl geçmiş üstünden sen gelip bana bunun hesabını mi soruyorsun? O zaman aklın neredeydi? Hem bak evliyim ben evli. Kocamı da çok seviyorum. Bi daha sakın karşıma çıkma. O Burağa da de amacı neyse direk söylesin yoksa herşeyi kocama anlatıcam. Der ve gider. Eve girer. Muratın yanına yatar ve uyur. Sabah olur. Kalkarlar kahvaltı yaparlar. İle gideceklerdir.
M: Nazar
N: Efendum.
M: Dün gece sen bi yere mi gittin?
N: O nereden çıktı?
M: Kalkdımda bi ara göremedim seni. Masalın yanına da gittim yoktun, tuvalete baktım orada da yoktun.
N: Ha evet bahçeye çıktım da bi ara.
M: Sebep?
N: Ya uyku tutmadı çıktım bende ve var bunda?
M: Tamam sakin ol.
N: Ben sakinim.
M: Töbe der ve evden çıkar. Nazar da hastaneye gider. Hastalarına baktıktan sonra odasına geçip yeni hastayı beklemeye koyulur. O sırada Furkan Nazara mesaj atar.
FU: Nazar.
N: Ne var Furkan?
FU: Sana çok önemli bi şey dicem
N: De.
O sırada Murat içeri girer. Nazar birden irkilir ve ayağa kalkar.
N: Murat?
M: Nazar.
N: Ne işin var senin burada?
M: Seni ziyarete geldim de sakin ol.
N: Ha tamam da hastam gelecek.
M: Tamam o gelene kadar oturayım der ve oturur. O sırada Nazar da tekrar telefona bakar.
N: Hadi sene.
FU: Bak olay uzun arasam.
N: Olmaz. Murat yanımda
FU: Gönder ya uzun ve acil.
Nazar Murata döner.
N: Aşkım
M: Efendim aşkım.
Bu sırada ses kaydediyordur.
N: Seni çok seviyorum ömrüm benim. Beni bırakma olur mu?
M: Aşkımm bende seni çok seviyorum. Tabi ki de bırakmayacağım.
Der ve Nazar sesi Furkana gönderir. Furkan sinirden dört dönmektedir. Sonra Nazar son hastaya da bakar ve eve giderler. Nazar içeri girer. Murat da tam içeri girecekken kargo gelir.
Murat da ona gelen kargoyu açar ama kargonun içinde dün akşama ait Nazar ve Furkanın fotoğrafları vardır. Murat sinirinden delirir ve içeri girer. O sırada Asiye ve Nazar sohbet etmektedir. Murat sinirli bir biçim de içeri girer.
AS: Yengem?
M: Nazar yukarı.
N: Murat ne oluyo?
M: Yukarı.
AS: Yengem..
M: Yenge karışma. Nazar yukarı.
N: Ya noluyo.
Murat Nazari kolundan tutar ve yukarı odaya sokar. Kapıyı da kitler. Anahtarı cebine koyar.
N: Ya ne oluyo?
M: Sen anlatıcan onu.
N: O ne demek?
Murat fotoğrafları Nazarın suratına atar
M: Bunlar ne?
N: Murat
Murat bunlar ne diye bağırır.
N: Murat.
M: Murat Murat ne ne bunlar Nazar? Senin gece gece eski sevgilinle ne işin var. Evlisin sen evli 2 çocuğumuz var bizim. Üstelik biri de karnında ne bunlar ne?
N: Murat.
M: Bi açıklama yap bana.
N: Murat bunlar. Ya Burak bana dedi ki önemli gel dedi bende gittim ama o yoktu. Sonra Furkan çıktı birden konuşmaya başladı bende cevabını verdim ve geri geldim.
M: Tamam. Tamam peki. Neden söylemedin bana? İster Burak olsun ister Furkan daha Burağı bana açıklayamazken eski sevgilin ne Nazar?
N: Ya bilmiyorum dedim ya çıktı birden karşıma. Hem sen ne demeye çalışıyosun ya.
M: Ben bundan sonra sana hiçbir şey demiyorum. Sen sürekli başkası için bizi harcıyosun ya sen ne yaptığının farkında mısın? Beni suçlarken hatanın sende olduğunu unutma.
Der ve odadan çıkıp gider. Nazar da ağlamaya başlar.

BÖLÜM SONU...

BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin