Berrağın Zeyno demesiyle herkes kapıya bakar. Ağzı yüzü kan içinde olan ve ayakta bile zor duran ama ayakta durmak için onu kurtaran kişiden yardım alan bir Zeyno görürler. Nazar koşup sarılır hemen.
Z: Ablaaaa 😭😭
N: Zeynomm 😭😭
Sonra herkes şaşkınlıkla o kişiye bakar. Zeynoyu kurtaran kişiye o kişi Buraktır.
B: Sen kimsin nereden buldun Zeynoyu?
Burak herşeyi baştan anlatır. Yani anlaşma kısmını
S: E peki nasıl kurtardın?FLASHBLACK
Zeynoyu boş bir depoya götürmüşlerdir. Ve ellerini ayaklarını ve ağzını başlamışlardır. Burak da dışarıdadır. Şeyma da onun yanına gidip onu oyalamaktadır. Bu sırada Arda Zeynoyu dövmektedir. En sonunda Zeyno acıdan çok sesli bir çığlık atmıştır.
Z: Burakkkk kurtar beni nolurrr neredesin Burakkkk der ve ağlamaya başlar. Burak bu sesleri duyar ve Şeymaya vurur. Şeyma bayılır. Birden depoya gider. Ardanın elini tutar ve konuşmaya başlar.
B: Yeter artık bu kadar.
A: Sanane lan
Burak ehh yeter dedim diyerek Ardaya geçirir. Arda kafasını vurur ve o da bayılır. Sonra Burak Zeynoyu çözer arabaya bindirir. Ve eve getirir.FLASHBLACK
BU: Olay böyle yani
Nazar Muratla beraber Zeynoyu içeri götürür ardından diğer kızlarda gider. Ve Zeynoya pansuman yapmaya başlarlar.
S: Neden vazgeçtin peki neden kurtardın Zeynoyu
BU: Çünkü ona aşık oldum.
Barış birden yakasına yapışır.
B: Ne diyorsun lan sen ne aşkı
BU: Evet Zeynoya aşık oldum bilerek kabul ettim ben böyle bir şey olur diye.
N: Bağırmayın tamam sanada teşekkür ederim der ve Burağa sarılır sonra Burak gider. Dağdevirenler de kendi evlerine giderler. Yarın Türkan ve Cemil gelecektir. Sabah olur. Zeyno yüzündeki izleri makyajla kapatır. Ve kıyafetini giyinir. Kızlar aşağı iner. Türkan ve Cemil de gelir. Ve kahvaltı yaparlar sonra da erkekler işe Türkan pazara gider. Muratta fırsat bilip Nazara mesaj atar.
M: Nazarummm
N: He Murat
M: Nasılsın müsait misin?
N: Müsaitim eh işte iyiyim
M: O zaman hazırlan da dışarı çıkalım.
N: Zeynoyu yanlız bırakamam.
O sırada Ece gelir. Ve Zeynonun odasına gider.
N: Vazgeçtim Ece geldi.
M: Tamam hazırlan
N: Tamam der ve hazırlanmaya başlar.NAZARIN ELBİSESİ;
M: Vayyy sevduğum yakaysın yine ortalığı
N: 😁😁
M: E hayde gidelim
N: Nereye bu arada?
M: Soru yok der ve Nazarı arabaya bindirir. Ama Nazar susmaz ve sorularına yolda devam eder. Murat ani fren yapar be
M: Ne konuştun be sevduğum az sabret
N: Offf tamam
M: Oflanmaz kocaya
N: Kocaya
M: Hayallerim söyletti
N: 😁😁😁😁
Yola devam ederler. Sonra da gidecekleri yere varırlar. Burası Rizede ki Gito Yaylasıdır. Bu yayla bulutların üstünde bir yayladır. Murat orada bir ev ayarlamıştır. Zeynoyla da konuşmuştur ve Nazarın nöbeti varmış gibi yapacaklardır.
N: Yaaa aşkım burası çok güzel
M: Beğendin mi?
N: Çokkk
M: E hep yapayım o zaman
N: Kırdırma bana kafanı Murat ama arada bi güzel oluyo der ve yemek yemeğe başlarlar. Güzel bir gün geçirirler. Gece de yayla evine dönüp uyurlar. Sabahta Trabzona dönerler. Bugün Yiğitin sünnet düğünü vardır. Her şeye rağmen ertelemek isyememişlerdir. Kızlar hazırlanmaya başlamışlardır bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ
RomanceBirbirine ilk görüşte vurulan Nazar ve Murat'ın karşılarına çıkan tüm imkansızlılara rağmen boyun eğmeyen pes etmeyen bir aşkın öyküsü.