Nazarın sancıları artmıştır ve bir çığlık gelir.
N: Ahhhhhhhhyy
AS: E gı ne oldu?
N: Suyum geldiiiii
Berrakta bir çığlık atar
BE: Ayyy suyu gelmiş ya bunun.
N: Muratı çağırın bebek geliyooo.
Nefes hemen ambulansı arar. Berrakta Muratı.
BERRAK-MURAT TELEFON KONUŞMASI
BE: Murat koş
M: Nereye
BE: Nereye olacak hastaneye Nazar doğuruyo.
M: Neeee nasıl ama ben gemideyim nasıl geleyim.
BE: Murat vallaha Nazar sen gelmeden doğurmaz hayde hemen gel.
Murat geminin içinde Allahhhh diyip dönüyordur. Ardından Cemal reise seslenir.
M: Cemal Reissss sağa çekte bi baba olup geleyim. Karım doğuruyo hayde çek sağa
C. R: Ula nasıl çekeyim.
M: E ben hastaneye gitmesem Nazar doğurmaz der ve miçolardan biriyle geminin botu yardımıyla sahile gider. Hemen arabasına binip hastaneye gitmek için yola çıkar. Bu sırada ambulans gelmiştir Nazar hastaneye varmıştır. Sedyeye koyulmuştur. Berrak o sırada Fatihin ondan önceki sevgilisini görür. Orada hemşiredir Elif. Asiye Abla, Nefes ve Berrak Nazarı unutup kızı çekiştirmeye başlarlar.
NE: Uuu hele hele.
AS: Gız ettuğu makyaja bak.
BE: Sarı çiyannn
AS: Gız uyy göriy misiniz nasıl bakay çıcuğa yedi yedi
BE: Sarı çiyan ışte
NE: Kenafir
Nazar dayanamaz ve konuşur.
N: Sevgili eltulerim lafınız bölmek istemek ama farkındaysanız burada az biraz doğuruyorum. Ama babası hala ortalıklarda yok Oy Murat ayarını seviyim aghhhhh ahhhhh
O sırada yolda kaza olduğu için yol kapalıdır.
M: Hay ben şansımı seveyim. Bu böyle olmayacak ben koşayım der ve arabayı bırakıp koşmaya başlar Nazar tam içeri alınırken Murat gelir.
N: Neredesin sen doğuruyom ben burada az hızlı olaydın ya.
M: Geldim der ve ikisini de içeri alırlar. Nazar o sırada acıdan Muratın elini sıkmaktadır. Murat elinin acısından kıvranmaktadır. Sonra doktor konuşmaya başlar.
D: Hadi Nazar ıkınnnn
N: Kolaysa gel sen ıkın aghhhhh. Murat yok sana çocuk falan Ahhhhhhhhyy bitti aghhhhh
M:Nazarum tamam hadi ıkın
N: Sus be aghhhhhhhhhh
D: Hadi son kez Nazar ıkın
N: Sende sus aghhhhhh
D: Geliyoooo, geliyooo
N: Ya davetiyemi bekliyor hadi aghhhhhhh
D: Son kez ıkın
N: Son son diye diye aghhh canımı aghhh aldın aghhhhhhh
D: Geldiiii
Bebek ağlama sesi gelir. Nazar Muratın elini bırakır. Ve kafasını arkaya yaslar Muratta Nazarın alnından öper. Nazarı hazırlayıp arkadan odaya çıkaracaklardır. Murat doğumhaneden çıkar. Herkes ona şaşkın gözlerle bakmaktadır. Sonra koşa koşa sona gelir. Ve bağırır kızım olduuuuuyuu. Herkes çok sevinir birbirine sarılır. Sonra herkes Nazarın yanına gider. Murat elini tutmaktadır.
M: Nazar doğumda seni bayıltsınlar ne hale getirdin elimi
SA: Uyhhh uşağum ne oldu saa
M: Ana gelinin doğumda acısını elimden çıkarttı.
T: Uuu sana da bi daha çocuk yok dedi mi
M: Evet abi
T: Bunun ardından hemen yap bekleme der ve göz kırpar. Ardından Elif Hemşire içeri girer. Ve bebeği getirir.
E. H: Anne ve baba dışında herkes çıksın. Ve biriniz bu gece Nazarın yanında kalın der.
Herkes odayı boşaltır ve bebeği içeri alırlar.
N: Annemmm
M: Çok küçük ya
N: Hani yeni doğdu ya
M: Oy kizum benimm
N: Aşkım alsana kucağına
M: Ben düşürürüm.
N: Al aşkım hadi der ve bebeği kucağına verir. Murat bebeğe bakıp.
M: Çok tatlı ya
N: Evet der o sırada hemşire içeri girer.
E. H: E kim kalacak yanında
N: Bilmem.
BE: Ben kalayım canım
N: Tamam
E. H: Ay sen kendine bak ilk önce
BE: E kendime bakıyom ki bir çocuk yapıp ikincisini düşünüyom der Elif Berrağa sinir olmuştur. Sonra Mustafa lafa girer.
MU: Bacım madem sen kalaysun biz gidelim. Herkes çıkarken Berrak Elifi sinir etmek için
BE: Fatih aşkım benim yerime Duruyu öp der ve Fatihi öper Fatihte Berrağı öper ve tamam aşkım deyip gider. Ardından Nazar bebeği emzirir. Ve hemşireye verir.
N: Küvese mi?
E. H: Evet yarın sabah çıkarken getiririz. Der ve çıkar.
BE: Ay ohh çıktı sonunda
N: Gülerek Berrak ya bırak şu kızı hem Fatih senin olduğuna göre mevzusu kalmadı artık.
BE: Heee doğru vallaha aferin kız elticim ama olsun böyle daha iyi der ve ikiside gülerler. Sabah olur Murat çıkar kızları ve bebeği alıp konağa geri dönerler. Bebeğin ilk ayları için beşiği kendi odalarına koymuşlardır. Bebeği yukarı yatırıp aşağı da kahvaltı yapmaktadırlar.
F: Ee ismi ne olacak yiğenimizin?
SA: Uyhhh Saniye olacak tabi ki
T: Ana sen karışma da
M: Aslında biz iki üç isim düşündük abi madem sordunuz sizin de onayınızı alalım.
MU: Söyleyin koçum.
N: Iııı biz ilk olarak Beren istedik bi de yanına Su ekleyelim dedik yani Berensu dedık.
SA: Uyhhh o nedu da gavur ismi gibi olmaz olacağuk elaleme masgara
AS: Ana bi şeye de karışma ya. E yengem diğerleri ne?
M:Hira olabilir dedik. Bide Buse olabilir dedik. Hepsinin yanına ek de eklemeyi düşündük. Mesela Hiranur, Busenur, Berensu gibi yani
T: Yine de iyi düşünün aslanım.
NE: Evet sonra pişman falan olmayın.
MU: E artık kumluğa gidelim hadi der ve erkekler kumluğa gider. Kızlarda evde sohbet etmektedir. Kapı çalar ve Nefes kapıyı açmaya gider. Tam o sırada gelen kişiyle büyük bir şok yaşanır.ACABA KİM GELDİ? BEBEĞİN ADI NE OLACAK?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ
RomanceBirbirine ilk görüşte vurulan Nazar ve Murat'ın karşılarına çıkan tüm imkansızlılara rağmen boyun eğmeyen pes etmeyen bir aşkın öyküsü.