BÖLÜM-11

160 8 0
                                    

B: Zeyno cevap versene benimle çıkar mısın?
Z: Evettt
Der ve birbirlerine bakıp gülerler. O sırada Nazar da evde oturmaktadır. Birden kapı çalar gelen Asiye, Nefes ve Berraktır.
B: Selam Eltucum.
N: Selam
AS: Nasılsın Eltucum
N: İyi Asiye Abla sen?
AS: İyi bende
NE: İzinli misin?
N: Evet der ve içeri geçerler. Asiye lafa girer.
AS: Şimdi Eltucum biz diyoruz ki hep beraber bu akşam bizde yemek mi yesek?
N: Olur Asiye Abla da sırf bunu demek için mi geldiniz? Arasanız da olurdu.
NE:Aslında biz seni hazırlamak için geldik.
B: Evet hadii
Der ve 4 elti Nazarın odasına gider. O sırada Zeyno gelir.
AS: Hoşgeldin Zeyno.
Z: Hoşbuldum Asiye Abla ne oluyo?
B: Akşama bizdesiniz. O yüzden ablanı hazırlıyorduk.
Z: İşiniz çok zor o zaman

ZEYNONUN ELBİSESİ;

Nazara zor şerde olsa bir sürü elbise denetmişlerdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nazara zor şerde olsa bir sürü elbise denetmişlerdir. Ama Nazar hiç birini beğenmemiştir. Bu son elbisede Nefesin seçimidir.

NAZARIN ELBİSESİ;

B: Şimdi oldu işte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

B: Şimdi oldu işte.
AS: He tam Karadeniz Gelini oldun.
Hepsi beraber gülerler. Sonra da 3 elti eve geri döner ve Saniyenin dırdırıyla karşılaşırlar.
SA: Güya aldık bunları gelin anca gezsinler.
AS: Söylenme ana eltumuzun yanına gittik suç mu?
B: Ay anne he vallaha az çekil de geçelim derler ve içeri geçip onlarda akşam için giyinir. Sonra erkeklerde gelir. Ve kızlarda gelir. Yemeğe otururlar.
Yİ: Anne ben neden sünnet olmuyorum?
T: Evet Nefes Yiğit neden sünnet olmuyor?
N: Çünkü annecim senin baban o zaman tutturdu düğünlü sünnet yapacağım diye E büyüdün de olabilirsin.
MU: Çocuk haklı yarın hallettin öbür günde düğün edelim.
T: Abi bence ikisininde tam 2 gün sonra aynı gün yapalım derler ve yemeğe devam ederler.
AS: Gız Zeyno sen kiminle mesajlaşıyon sabahtan beri telefon düşmedi elinden?
Z: Eceyle Asiye Abla kiminle olacak
B: Ha bizde biri var sandık.
N: Ay yok artık hem daha çocuk o okulu da var olamaz birisi
Z: Aynen der aslında mesajlaştığı kişi Buraktır. Ama çaktırmaz. Mesajlaşmaya devam ederler. Artık tam sevgili olmuşlardır. Burak Şeymaya durumu anlatır. Ve 2 kuzen plana koyulurlar. Yarın okul çıkışı bi şeyler yapma bahanesiyle dışarı çıkacaklar ve Zeynoyu kaçıracaklar. Zeyno her zamanki gibi okula gitmek için hazırlanıyordur.
Z: Ablaaaa çıktım benn
N: Tamam ablacımmm iyi dersler.
Der ve Zeyno çıkar. Şeyma da peşinden arabayla takip etmektedir. Önce davranıp Zeynoyu kaçırır. Bunu Burak görmüştür. Şeyma da Burağı görmüştür. Sonra herkes Zeynonun kaçırıldığını farletmiştir. Sinan ve Barışta dönmüştür. Dört bir koldan Zeynoyu aramaya koyulmuşlardır. Ama yok bulamamışlar. En son Barış eve gider. Nazar ağlamaklı bir sesle
N: Amca
B: Zeynomu bu saatten sonra beklemeyin der ve gözyaşlarına hakim olamaz. Nazar da hıçkıra hıçkıra ağlar. Sonra kapı çalar ve Berrak kapıya koşar.
BE: Zeynooo

ACABA ZEYNOYA NE OLDU?

BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin