BÖLÜM-18

153 11 0
                                    

Murat vurulmuştur. Ve birden yere yığılır. Arda ve çevredekiler hemen Muratın yardımına koşmuştır. Ama Murat gözlerini kapamıştır bile.
A: Muratt aç lan gözlerini sana bu kadar erken ölmek yok aç lannn. Ne bakıyorsunuz ambulans çağırınnnn
Nazarda hastahanede odasındadır. Sonra birden içeri hemşire girer.
H: Hocam acil hasta geldi acilde.
N: Tamam geldim der ve acile iner. Muratı kanlar içinde görür. Ve birden Arda konuşmaya başlar.
A: Nazar konuşuyorduk biz birden yere yığıldı anlamadık
N: Sen mi yaptın
A: Hayır konuşuyorduk biz herkes şahit.
Sonra herkes gelir. Ve Ardayı suçlamaya başlar. Görgü tanıklarıyla beraber Ardanın suçsuz olduğu anlaşılır. Arda da onlarla beraber hastahanede Muratı bekler. Murat ameliyattan çıkar. Ve yoğun bakıma alınır. Nazar da yanına girer. Elini tutar.
N: Muratımm, aşkım, kalbim, ömrüm bırakma beni ne olur. Sensiz yaşayamam ben nolur bırakma beni der ve o sırada Murat elini kıpırdatır.
N: Muratt
M: Nazarummm
N: Ohh şükür iyi misin
M: İyiyim Nazarummm
Nazar doktoru çağırır. Doktor Muratın kontrollerini yapar. Mithatta kimin yaptığını bulmaya çalışıyordur bu arada sonra herkes Muratın odasına girer.
N: Aşkımmm Arda dışarıda
M: Tamam gelsin der ve Arda içeri girer.
A: Iııı çok geçmiş olsun
M: Saol beni sen yetiştirmişsin hastahaneye
A: Önemli değil benim size yaptıklarım karşısında bu çok küçük bir iyilik. Nazara da söylemem gerekenler var hepinizden dilemem gereken özürler var ama şimdi ikinizede aynı soruyu soracağım eğer siz git derseniz 1 dakika bile durmam yurtdışına geri dönerim, ama eğer kal derseniz bundan sonra size bir kötülüğüm dokunmaz artık eskisi gibi Nazar benim kardeşim size soruyorum şimdi gideyim mi kalayım mı?
Nazar ve Murat birbirine bakar ve Nazar tam bir şey diyecekken Asiye konuşmaya başlar.
AS: Kalamazsun
MU: Asiyaaa sen karişma kizum da
AS: İyi madem bi şey edersen yersin kafana kurşuni
MU: Oy Asiyam oyy
AS: Ney mıstafam neyyyy
Herkes onları gülerek izliyordur sonra Nazar konuşmaya başlar.
N: Evet eskisi gibi değiliz ama belki çalışsak oluruz. Kal bence
Z: Evet bi daha kimseyi üzme ve kal
M: Bence de
Arda bu olanlara çok sevinir. Artık koskocaman bir aile olmuşlardır. Murat taburcu olur ve eve gider. Sonra Asiye de akşama hazırlık yapmaktadır. Muratın kurtuluşu için herkesi yemeğe davet etmiştir. 4 elti de yemekleri hazırlamaktadır. Sonra da kızlar gelmiştir. Ve onlara yardım etmiştir. Arda da olmak üzere herkes olacaktır. Şeyma Arda için çok mutludur. Neyse akşam olur ve kapı çalar gelen Mithattır.
M: Hayırdır Mithat Abi ne oldu?
Mİ: Seni kimin vurdurttuğunu öğrendik koçum
HERKES: KİMMM??

ACABA MURATI VURDURTAN KİM? ARDA İLE MURATIN DOSTLUĞU NE KADAR DAHA DEVAM EDECEK? ARDA GERÇEKTEN ARTIK İYİ Mİ?

BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin