Herkes Nazar'ın yaptığı şeyle şok olmuştur. Nazar Muratın ellerini tutup onu öpmüştür. Murat da onu. Furkan şoktadır. Silahı yere düşmüştür tekrar eğilip silahı alacakken Arda gelip tekme atar.
AR: Sürpriz...
FU: Bırak lan.
AR: Şşşş güzel anı bozma.
Der ve gülmeye başlar. Furkan da daha da delirir. Arda kafasına vurup bayıltır. Ama Nazar ve Murat'ın bundan haberi yoktur. Onlar içeri de devam ederken. Arda Furkanı bayıltıp arabaya koyup, bağlayıp, depoya götürmüştür. Ve orada da bağlamıştır. Furkan baygın olarak sandalyeye bağlı olarak oradadır. Sabaha kadar baygın olur. Sabah olur. Furkan uyanır.
AR: Ooo uyuyan prens günaydın.
FU: Çöz beni.
AR: O biraz zor.
FU: Lan sen adam mısın?
AR: Ne diyon Lan?
FU: Nazar'ı çocukluğumdan beri seven ben değilim. Sen nasıl adamsın onlar birbirini öperken bana engel olursun.
AR: Çünkü Nazar Murat'ın yanında mutlu. Ve değil sen, ben Allah hariç kimse onların mutluluğuna karışamaz. Bende bi aralar senin gibi delilik yaptım evet. Ama hatandan dön.
FU: Hahaha gülerim ancak buna benim sevgim, aşkım senin ki gibi değil.
AR: Sen konuş konuş belki biri duyar seni.
Der ve depodan çıkar. Bizim uykucular da uyanmıştır.
N: Günaydın.
M: Günaydın.
N: Murat ben Masal' ı çok özledim. Kahvaltıya bize mi gitsek.
M: Bende çok özledim ya. Olur gidelim vallaha.
Nazar ve Murat kalkar. Ve üstlerini giyinip eve gitmek için yola koyulurlar. Ve eve giderler. Arda da gelmiştir. Hep beraber kahvaltı yapmaya başlamışlardır.
AR: Oha lan ne yedin?
M: Sus lan.
AR: Murat bak napcam?
M: Napıcan?
AR: Sinana zeytin çekirdeği atıcam.
M: At lan.
N: Ne yapıyonuz Ya?
M: Aşkım bu mal Sinana zeytin çekirdeği alacakmış.
N: Ya Arda dikkat et bak yanında babam oturuyo.
AR: Aşk olsun Nazar ben doğuştan basketçiyim.
Arda zeytini yer ve çekirdeğini Sinan'a fırlatır ama hesaplamadığı bir şey vardır. Sinan kafasını geri çeker ve çekirdek Cemil'in çağına düşer Cemil de çayı içer. Nazar, Murat ve Arda gülmeye başlar.
M: Basketine sıçayım mal.
N: Ya Arda yaa
AR: Lan Allah belanı...
M: Hadi tekrar.
AR: Tamam.
N: Ya düzgün atın ama.
Arda çekirdeği yer ve gene atmaya çalışır. Bu sefer de Sinan' in kafası geridedir. Geriye atmaya hazırlanır. Ve Cemil'in kafasına gelir. Cemil birden bu tarafa bakarken üçü de ayrı ayrı yerlere bakar. Cemil' farkettirmemek için. Cemil farketmez. Devam ederler. Arda gene rahat durmaz. Ve Murat'ı dürter.
M: Ne lan bi yemek yedirmedin.
AR: Lan canım sıkıldı. Napsak?
M: Ne bileyim Ya?
N: Arda ya rahat bırak kocamı.
AR: Hele hele
Murat Nazar gülmeye başlar.
M: Kardeşim senin başını da bağlayalım ya bi sal bizi.
AR: Siktir lan
N: Arda Yaren gelmiş herhalde siz baya yakışırsınız.
AR: Hangi Yaren?
N: Hani vardı ya sana bi ara aşık olan.
AR: Hele vışşş. Lan o öldürür beni ben daha çok gencim.
M: Aynen kardeşim erkenden bulaşma bu işlere
N: Öyle mi Murat Bey?
M: Sevdiğinle evlenmek çok ayrı Nazar Hanım keşke daha önce gelseydin bana da daha önce evlenseydim seninle.
N: Yaa seni yerimmm.
AR: Bacım ben sapım lütfen.
Hepsi gülmeye başlar. Kahvaltı biter. Herkes dağılır. Nazar da hastaneye gider. Arda da depoya.
AR: Oooo Furkan sıkıldın mı?
FU: Öldürücem lan seni.
AR: Yav he he sen bi kurtul bi ara öldürürsün.
FU: Çöz lan beni.
AR: Kes lan. Ha sen şimdi Nazar ve Murat'ı merak etmişsindir. Ne yaptılar biliyor musun?
FU: Ne yaptılar?
AR: Vallaha dün akşam güzel geçmiş herhalde e sonuçta bir aile onlar sabahta kızlarının yanına gittiler. Ha bu arada sana bişey söylemem lazım.
FU: Neymiş o?
AR: Ben eminim çok mutlu olacaksın.
FU: Söyleee
AR: Nazar hamile.
FU: Ne?
AR: Çok sevindin demi? Ben çok sevindim ikinci kez dayı oluyorum. Hahaaaa
FU: Çöz beni çöz lannn.
AR: Hadi sen burda kal. Bende gideyim. Bayyyy.
FU: Lan gel buraya Arda. Ardaaa
Arda depodan çıkmıştır bile. Furkan ise ellerini açmaya çalışmaktadır. Ama pek başarılı olamamıştır. O sırada Nazar da hastanede son hastasına bakmış ve çıkmıştır. Arda da hastaneye Nazar'ın yanına olanları konuşmak için gelmiştir. Odasına girmiştir. Ama Nazar' i bulamamıştır.
AR: Nazar senle birşey...
AR: Nerede bu ya?
O sırada Begüm Nazar'ın odasına gelmiştir.
BEG: Nazar sana varya bomba haberlerim var Naza....
AR: Nazar yok.
BEG: Pardon siz kimsiniz?
AR: Iıı Arda ben Arda Şanlı Nazar' in çocukluk arkadaşı siz?
BEG: Kadın Doğum Doktoru Begüm Akkaya memnun oldum.
AR: Bende.
Onlar el sıkışırken telefonunu unutan Nazar hastaneye geri döner ve odaya girer. Begüm ve Arda'yı o halde bulur.
N: Begüm Arda?
AR: Nazar?
BEG: Iı şeyy...
O sırada Murat'ta hastaneye gelir. Ve Nazar' in odasına gelir.
M: Nazar aşkım...
N: Efendim aşkım.
M: Ne oluyo burda?
AR: Kardeşim şöyle...
M: Vayyy Arda sen ne piçsin lan. Daha sabah konuştuk bu muhabbeti vay amk.
BEG: Neyi konuştunuz?
M: Neyi olacak ya şeyi...
AR: Iıı Murat sen sus kardeşim.
BEG: Soruma cevap alabilir miyim?
N: Ya sabah konuştuk biz Arda'yla hastaneye beni ziyarete gelsin diye. Iıı o da gelmiş ışte.
BEG: Hmm tamam. Iıı ben gideyim. Görüşürüz sonra.
AR: Görüşürüz.
Begüm gider. Arda, Murat ve Nazar yanlız kalır.BAKALIM NELER OLACAK? GERÇKETEN BEGÜM VE ARDA ARASINDA BİR ŞEY OLACAK MI?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ
RomanceBirbirine ilk görüşte vurulan Nazar ve Murat'ın karşılarına çıkan tüm imkansızlılara rağmen boyun eğmeyen pes etmeyen bir aşkın öyküsü.