MURAT YUKARI ÇIKAR**
Bu sırada Asiyelerde gelir. Asiye durumu sorar.
AS: Ana ne oldi? Bu uşak neden bu kadar siniliydu?
SA: Ne olacak dedum 2.çocuk edun sorunumu var? Direk ağladu çikti yukaru. Ben ne etmuşum.
NE: Saniye Hanım yaptığınız çok yanlış.
BE: Ya hem istediği zaman yaparlar siz neden bu kadar meraklısınız?
AS: Ana bi daha etma da günahdur.Nazar odaya çıkıp ağlamaya başlamıştır. Murat gelir.
M: Nazar ağlama da anam ışte.
N: Of sinirim bozuldu.
M: Kadın haklı ama.
N: Murat başlama yine
M: Ben başlamasam başkaları başlıyo neyse ya demedim say der ve çıkıp gider. Nazar daha çok ağlamaya başlar. Akşam olur. Murat gelir. Nazarla hiç konuşmaz direk yatağa girer.
N: Murat yemek hazır.
M:....
N: Yemeyecek misin?
M: Hayır.
N: Ama açsındır buraya getireyim istersen.
M: Bana beni düşünüyomuş gibi yapma. Madem düşünüyosun hadi o zaman istediğimi yap. Ama düşünmüyosun sen Masalı da istememiştin bunu da istemiyosun anam haklı.
N: Tamam Murat. Bundan sonra elimi üstünden çekiyorum. Ne istersen onu yap madem hemen bu kadar hızlı çocuk istiyosun ananı haklı buluyosun istediğinden yap çocuğunu der ve odadan çıkar. Masalın odasına gider. Masal uyumaktadır. Onu seyreder. Sabah olur kahvaltı ederler. Masal ve Nazar odadadır. Murat gelir o sırada Nazarın telefonu çalar. Murat da Masalla oyun oynar. Sonra Nazar gelir.
N: Murat.
M: He
N: Amcamlar Trabzona geliymiş anam gel dedi. Amcam babamı arayup tüm aileyi topla demuş bi kaç gün orada kalacum.
M: İyi git.
N: Masalı da alıcam.
M: Al. Ama çok kalmayın kızımı özlerim ben.
N: Tamam bide...
M: Ne bide?
N: Sende bu akşam yemeğe gelecekmişsun.
M: Tamam.
Nazar, Masalı alır ve çantayı toplayıp Dağdeviren Konağına gider. Amcası gelmiştir.( bu arada gelen amcası en büyük amcası ıstanbul da ailesiyle yaşayan bir iş adamı ) gelirler. Akşam olmuştur neredeyse Murat da gelir. Yemekler yenir. Murat geri döner Nazar ve Masal da orada kalır. Muratın moralinin bozuk olduğunu öğrenen Mustafa Asiyeyle konuşur. Murat da gelir. Asiye ve Mustafa bir olan yapar.
MU: Murat yarun Dağdevirenlere gideyruk sende gelecesun.
M: Ben gittum abi siz gidersinuz.
MU: Ula abisi hıyar. Koskoca Ahmet Dağdeviren gelmuş ula adamlar anlar Nazarla aranda bir sikuntu olduğunu sende gelecesun o kadar.
M: Peki abi.
Sabah olur Murat telefon sesiyle uyanır.
M: Lan bu kim sabahın köründe.
( Begüm Nazarın hastaneden arkadaşı kadın doğum uzmanı.)
M: Efendum Begüm.
BEG: Murat kusura bakma rahatsız ettim ama seninle çok acil bi şey konuşmam lazım.
M: Neyle ilgili?
BEG: Gelince konuşuruz.
M: Peki.
Murat kalkar kahvaltı eder. Ve hastaneye Begümün yanına gider. Odasına girer.
BEG: Hoşgeldin Murat kusura bakma seni de buraya kadar yordum.
M: Yok önemlu değul da ne oldi?
BEG: Açık konuşucam. Konumuz Nazar
M: Ne olmuş Nazara?
BEG: Bunu sana söylediğimi duyunca çok kızacak ama ben anlatıcam.
M: Begüm ne olay?
BEG: Hani Nazar doğumdan sonra vuruldu koma da yattı biz de bi ara uyanamıyacak ya da uyanırsa zorluklarla karşılaşacak dedik ya.
M: Evet
BEG: O zorluklardan bi tanesi en de önemlisi şu Nazar bir daha anne olamayabilir.
M: Na na nasıl?
BEG: Eğer Nazar hamile kalırsa çok zor geçecek geçen gün geldi midesi bulanmış biraz konuştuk onunla haberi var bundan. O yüzden karşı çıktı bu kadar çocuğa o hamile kalırsa Masal annesiz kalabilir doğacak çocuk sakat doğabilir. Geldiği zaman hastalıktan haberi yoktu hamileyim diye geldi çok sevinçliydi ama hamile olmadığını hastalığın belirtileri olduğunu öğrendi.
M: Ne olacak şimdi?
BEG: Aslında bir yolu var. Ama çok riskli bir yol. Yaşama şansı % 25 yaşarsa bile sakat kalma ihtimali çok yüksek yapılacaklar bu kadar senden istediğim şey onu çok üzme. Hastalığı bildiğini de söyleme. Bu zamanlar moral çok önemli.
Murat odadan çıkar arabaya biner ve ağlamaya başlar. Sonra kendini toparlar ve Dağdeviren Konağına gider. Sonra Nazari dışarıda ağlarken görür. Gözyaşlarını siler ve yanına gider.
N: Murat?
M: Nazarum ne oldi?
N: Hiç..
M: Tabi ya benum yüzumden değul mu?
N: Hayır
M: Ştt ağlama da kusura bakma güzelum benum hıyarluğum özür dilerum.
N: Ya Murat benum elumde olan bi şey değul.
M: Şşşşş biliyorum güzelum ağlama tamam.
N: Nasıl biliyon?
M: Boşver.
N: Kızdın mi?
M: Hayır kızmadum hadi sil bakalum gözünün yaşlarunu bi daha ağlama boncuk boncuk yazuk ula gözlere hadi kalk.
Nazar gözyaşlarını siler Murat elini tutar ve ayağa kalkarlar.
M: Ee nerede bizum cadı?
N: İçerde Zeyno yanunda
M: Hahh birazda onu delurtsun yetti bizi delurttuğuGÜLÜP İÇERİ GEÇERLER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ
RomanceBirbirine ilk görüşte vurulan Nazar ve Murat'ın karşılarına çıkan tüm imkansızlılara rağmen boyun eğmeyen pes etmeyen bir aşkın öyküsü.