BÖLÜM-17

148 8 0
                                    

Ş: Acaba bizim mekandalar mı?
M: Bakalım hadi der ve mekana doğru yol alırlar.
O sırada Nazar hala baygındır. Arda da konuşmaya başlar.
A: Planım seni buraya kaçırıp sana zorla sahip olmaktı. Ama yapamayacağım sen mutluysan ben seni mutluluğundan alı koyamam özür dilerim beni affet der eğer birgün bu ellerim sana zorla dokunmak isterse keserim onları der ve ağlamaya başlar ardından da depodan gider. O sırada Nazar uyanmıştır.
N: Ya kimse yok mu? Ne oldu bana?
M: Nazar
N: Murattt der ve Murat koşup Nazarın ellerini ayaklarını çözer ve sarılırlar.
M: İyi misin?
N: İyiyim uyandığımda kimse yoktu.
M: Tamam hadi gidelim.
N: Ama düğün
Ş: Ya tamam hala geçmiş sayılmaz nikah memuru arkadaşım zaten bekliyor hadii der ve herkes arabalara biner. Nazarın dağılan makyajı da düzelir ve herşeye devam ederler. Nikah memuru konuşmaya başlar.
N. M: Bir aradan sonra tekrar beraberiz. Ve herkes hazır olduğuna göre nikaha başlıyo biliriz. O sırada Nazar Muratın kulağına ayağını yaklaştır der.
M: Parçalama ama
N: Hadi yaklaştır şu ayağını kocacum der ve bir gülücük atar.
M: Ula der ve ayağını yaklaştırır. Nikah memuru konuşmaya devam eder.
N. M:Siz Nazar Dağdeviren hiç kimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan Murat Kaleli yi eş olarak kabul ediyor musunuz?
N: Evettt
N. M: Siz Murat Kaleli hiç kimsenin etkisi altında kalmadan Nazar Dağdevireni eş olarak kabul ediyoe musunuz?
M: Evett der ve kuvvetli bir alkış kopar. Ardından Nazar Muratın ayağına basar. Ve eğlenmeye başlarlar. İlk olarak dans ederler.
M: Oh be sonunda evlendik.
N: Evet sonunda
M: Ya bir türlü bitmedi şu düğün
N: Hayırdır erken bitmesini mi istiyon?
M: Ben daha çok geceye ayarladım da kendimi der ve sırıtır.
N: Murat sirimi bozma der ve güler. Danstan sonra Horon oynamaya başlarlar. Berrakta oynamak ister ama Fatih izin vermez. Çok güzel biçimde eğlendikten sonra evlere dağılırlar. Murat ve Nazarda yayla evine gider.
N: Murat biz niye yayla evine geldik?
M: Seslerden korkmasınlar diye
N: Murattt
M: Nazarummm der ve Nazarı odaya götürürür ve sonrası halvet
Sonra sabah olur. Ve kahvaltı yaparlar ardından Murat Nazarı konağa bırakır. Ve kendine kumluğa gider. Gelinler de evde sohbet muhabbet derken akşam olur. Erkekler eve gelir. Ve sofraya otururlar. O sırada Murata bir mesaj gelir. Yarın sahile gel konuşalım ama kimseye söyleme. Yazıyordur mesajda Muratta tamam yazar ve telefonu kapatır.
T: Hayırdır Murat kimden geldi mesaj
N: evet Murat kimden geldi?
M: Ya kimden olacak bankadan der ve konuyu kapatır. Ardından sabah olur ve  herkes yine günlük rutin işlerini yapar ve Murat Ardayla yüzleşmek için sahile gider.
A: Hoşgeldin Murat.
M: Ne diyeceksen de çabuk
A: Herşeyi ben yaptım evet ama burada senden özür diliyorum
M: Nazarıda sen kaçırdın demi dediği anda bir silah sesi gelir.

ACABA KİM VURULDU? SİLAH SESİ KİMDEN GELDİ?

BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin