Evet canlar bu benim ilk hikayem ve heyecanlıyım. Bakalım nasıl olacak düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi yorumlara yazabilirsiniz veya dm atabilirsiniz. Hadi o zaman tanıtımaa.
İLK OLARAK ZATEN DİZİDEKİ TÜM KARAKTERLER AYNI AMA BAZI YENİ KATILANLAR VAR O KİŞİLERİ TANITACAĞIM.
-BARIŞ DAĞDEVİREN-
Nazar'ın amcası Cemil'in kardeşidir. Bekar ve otoriter biridir. Ailede sözü çok dinlenir hatta bazen Cemil'den bile fazla dinlendiği olur.Hata yapılmasını pek kabullenmez. Her ne kadar otoriter olsa da yiğenlerine ve ailesine çok değer verir. Özellikle de Nazara.
- SİNAN DAĞDEVİREN-
Ailenin yaramaz ve çapkın çocuğudur. Annesi ve babasını çok küçükken bir trafik kazasında kaybetmiştir. O zamanda beri Cemil ve Türkan büyümüştür. Amcalarına rağmen baya rahattır. Hataları kabullenir. Çünkü en fazla kendisi hata yapar.
- ZEYNEP DAĞDEVİREN -
Nazar'ın yaramaz kardeşidir. Üniversite öğrencisi ve ailedeki herkesle çok iyi anlaşır. Onun isteyip de elde edemediği hiç bir şey yok. Ailesinde çok şirin olsa da dışarıda hiç böyle değildir.
- ARDA ŞANLI -
Nazara çocukluktan beri aşık. Ama Nazar'ın bu aşktan haberi yok kimsenin yok. Babası ve Cemil'in yakın arkadaştır. Ailesi yurtdışında yaşar o Nazar için buradadır.
EVET CANLAR TANITIM BÖYLE BİR DE Bİ TANE DAHA TANITIM GELİCEK ONDA DA KALELİ LER OLACAK EĞER SENERYOYA YENİ KATILAN OLURSA EKLİYECEĞİM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ
RomanceBirbirine ilk görüşte vurulan Nazar ve Murat'ın karşılarına çıkan tüm imkansızlılara rağmen boyun eğmeyen pes etmeyen bir aşkın öyküsü.