BÖLÜM-19

157 7 0
                                    

Mİ: Muratı vuran kişi Hülya Özgün.
Z: Özgün mü?
Mİ: Evet bacım.
F: Bi sıkıntı mı var Zeyno?
Z: Evet var. Yani tesadüfte olabilir ama Burağın da soyadı Özgün.
T: Mithat Abi bunu öğrenemez misiniz?
Mİ: Kadın kendini çok iyi saklıyor koçum çok zaman alır.
N: Peki niye Muratı vurdurmuş ne istemiş Murattan?
Mİ: Hepsinin cevabı var ama çözmek çok zor.
BE: Zeyno Burak senin sevgilin değil mi? Sorsana ona anlatsana olayları
Mİ: Aslında olayları anlatmak yerine aileden gir bakalım ne diyecek sana
Z: Tamam yarın yapıcam.
Mİ: Ama çok dikkatli ol.
Arda gerçekleri bilmektedir. Ve Mithat çıkmadan önce konuşmaya başlar.
A: Mithat Abi
Mİ: Buyur?
A: Ben Hülya Özgünün kim olduğunu biliyorum.
Z: Kim peki?
A: Burağın halası. Cemil Dağdeviren ve rahmetli abisi yani Sinanın babası yıllar önce bi de Burağın babası bir anlaşmadan dolayı beraber çalışıyorlarmış. Büyük bir mevlada anlaşılmış. Sonra Cemil Abi ve Sinanın babası birden çıkınca tüm parayı Burağın babası ödemek zorunda kalmış. O yüzden de iflas etmiş. Kendini intihar edecekken yanlışlıkla karısını da vurmuş. Sonra da kendini de vurmuş. O yüzden ebedi biçimde Dağdevirenlerden nefret ediyorlar.
S: Nasıl ya yalandır. Benim babam öyle bir şey yapmaz.
Ş: Kusura bakma ama çok sıkı kaynaklarımız var Ardanın dedikleri doğru. Hülya Hanım çok güçlü her istediğini elde edebilecek potansiyele sahip. Çok dikkatli olunmalı.
Mİ: Peki sizin kaynaklarınız ne?
A: Söylememiz pek uygun olmaz malum polissiniz.
Mİ: Peki peki ama bir şey öğrenince anlatmayı unutmayın. Mithat gider. Sonra diğerleri de gider. Bir tek Kaleliler kalır herkes odasına çıkar. Muratla Nazarda konuşmaya başlar.
N: Şimdi Burak Zeynoya zarar verirse vermez demi verir mi?
M: Nazar bir sakin ol da Arda ona zarar verdiğinde Burak kurtarmadı mı şimdide vermez.
N: Ama halası geldi diyolar. Hemm..
M: Ehh başlayacam şimdi oyuna buyuna kızım özledim az gel da.
N: Ay Murat sırasımı der Murat anlar ki bu böyle olmayacak ve yeni bir plan yapar.
M: Ahhh. Ayyy
N: Ne oldu yarana mı bir şey oldu.
M: Evet bi baksana.
Nazar bakmak için eğilir. Muratta o sırada öper. Kissss
N: Ya Murat çok fenasın varya.
M: E öyle olduğum söylenir. Hadi ya gelsene yanıma der ve Nazarı kendine çeker. Gerisi halvett ❤️😁
Sabah olur. Bizim uykucular hala uyumaktadır. Saniye rahat durmaz ve gidip onları basar.
N: Yuhh
M: Ana oha da
SA: Sus anaya yuh mu denur. Edepsız.
M: Ne oldu ana ne oldu?
SA: Öğlen oldu öğlen anca yatın. Hayde Nazar kalk kahvaltıyı hazırla.
N: Ayhh bir günde sen hazırla ayol der ve Murata sarılarak uyumaya devam eder.
M: He ana hayde görüşürüz. Çıkarken kapıyı kapattı malum sesimiz gelmesin.
SA: Uyhhh olacauk elaleme masgara.
N-M: He he der ve uyumaya devam ederler. Saniye de odadan çıkar. Sonra hepsi kalkar ve kahvaltı yaparlar. Sonra da işe giderler. Tüm gelinler kocalarıyla bir köşede vedalaşmaktadırlar.
N: Aşkımm
M: Efendim aşkım
N: Bugün erken gel tamam mı?
M: Tamammm bide öpücüğümü alıyım. Der ve Nazar da onu öper  yanlış anlamayın yanaktan sjsmkd
N: Görüşürüz der ve içeri geçerler. Saniye konuşmaya başlar.
SA: Hayde pazara gideceğiz. Anca bana sesiniz çıkay. Gidin bir Kaleli gelini gibi hazırlanın. Pazara gideceğiz. Berrağın karnı büyümüştür. Ayakta bile zor durduğu için o evde kalır. Nefesde onunla beraber kalır. Asiye, Nazar ve Saniye pazara giderler. Sonra da yükleri ağır olduğu için yangazları ararlar. Fatih arabada Muratta dışarıda Nazara bakmaktadır. Sonra Muratın yanına Birgül yaklaşır. Ve Nazarda bunu farkeder.
N: Asiye abla Muratın yanında ki Birgül cadısı mı bana mı öyle geliyo?
AS: Uuu he vallaha o. Eltucum gün bugündür git ve şuna nasıl Kaleli geliniymişsin göster. Der ve Nazar bir hışımla yanlarına gider.
N: Noluyo burda?
Bİ: İki laf ettik nevar bunda
Nazar gidip Muratın elini tutup konuşmaya başlar.
N: Edemezsin canım neden çünkü bak biz evliyiz o yüzden uzaa
Bİ: Uuu Allahtan oldu bir Kaleli gelini
N: Murat Kaleli olmasa da ben onunla evlenirdim. Senin gibi para meraklısı değilim ben. Hayde uza yoksa nasıl Kaleli gelini olurmuş gösteririm der ve Birgül de gider. Muratta o sırada sırıtmaktadır.
N: Ne sırıtıyon
M: Vallaha oldun iyice Nefes Yengem
N: Murat hoşuna gitti herhalde.
M: Beni koruman çok hoşuma gitti aşkımmm der ve Nazar utanır. Sonra Asiye ve Saniye gelir. Ve giderler. Asiye herkese anlatmıştır bugün pazarda olanları. Sonra serenderde otururken bir çığlık gelir.

ACABA BU ÇIĞLIK KİMDEN GELMEKTEDİR?

BİR NAZMUR ÖYKÜSÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin