Belirsizlik

188 14 2
                                    

****************

Öylece sürüklenip duruyoruz boşluğa doğru , rüzgara karşı gelmekte istesek bazen kasırga oluyor ufacık rüzgarlar işte o an .

Bir süre izliyorum manzarayı ne kadar geçtiğini bilmediğim zamandan sonra artık eve gitmek istiyorum . Arabama binip yolun tadını çıkarmaya çalışıyorum. Eve vardığımda  yanan ışıkları görüyorum.

Eve geldiğimde yanan ışıkları görmeyi içeride beni bekleyen birilerinin olmasını görmeyeli bunu hissetmeyeli  çok uzun zaman olmuş . Öyle garip bir şey gibi geldi ki .  Arabayı park edip evin kapısını açtığımda anahtarı kenara bırakır bırakmaz evdekilerin hepsini bana bakarken buluyorum.

-Ne oldu neden öyle bakıyorsunuz ? Diye sormamla

-Arya neredesin saatlerdir  ? Diyen Ozan oluyor tabi ki.

-Sahile yürüyüşe çıkmıştım .

(Yalan söylemek ne kadar kolay olmuş benim için. Gerçi bir açıdan çok da yalan sayılmaz.)

-Arya neden haber vermedin kaç saat oldu? Diye kibarlıkla Arden konuşuyor bu sefer.

-Ben özür dilerim alışkın değilim birilerine haber vermeye , aklıma gelmedi.

-Kaç kez aradık Arya sesi mi kapalı  telefonunun ? diye tekrar çıkışan Ozan oluyor yine.

-Şey kapalı kalmış telefonum özür dilerim. Diye mahcubiyetle cevaplıyorum. Haklılık payları yüzüme vuruluyor çünkü.En azından telefonumu kontrol etmeliydim.

-Her neyse lütfen bu son olsun . Bir daha haber ver telaşlanıyoruz.

-Bu arada Bulut gitti mi? Diye hızlıca toparlayan da Yağmur oluyor.

-Gitti yani gidecekti.

Telefonumu açıp  elime aldığımda çalmaya başlıyor. Ismi gördüğümde tedirgin oluyorum. Bunu açmak istemiyorum ama bana bakıyorlar. Tam sesini kapatırken de 

-Açmayacak mısın ? 

Diye tekrar şiddetli ses tonuyla konuşan Ozan tüylerimi ürpertiyor.

-Sonra açsam da olur diye geveliyorum.( Bir sebebim yok çünkü.)

-Önemli bir şeydir belki aç sen baksana ısrarla çalıyor .

Kerem öyle söyleyince telefonu açmak zorunda kalıyorum . Daha çok dikkat çekerim açmazsam.

-Arya

-Ciao Michele (Merhaba Michele)

-Ciao Arya Non posso raggiungerti per molto tempo.

(Merhaba Arya .Uzun zamandır ulaşamadım sana nasılsın başın sağolsun)

-Grazia.Ho avuto un momento difficile (Teşekkür ederim zor zamanlardı benim için. )

- In realtà ti ho chiamato per fare il check-in. Ho parlato con tuo padre. Devi andare dal dottore( Ben seni kontrol için aradım babanla da konuştum kısa sürede kontrole gitmen gerek. )

- Devo sbrigarmi Michele Non sono così bravo( Michele acil mi yani tam zamanı mı emin değilim.)

Stresle saçlarımı karıştırıyorum.Böyle bir konuşma geçeceğini biliyordum. Herkes üstüme geliyor hızla . Hepsi de aynı zamanlamayla.

UNUTAMADIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin