*******
Bir şekilde yaşıyor ve hayata tutunmaya çalışıyorsak eğer öyle ucundan falan değil ortasından ve sımsıkı tutmak gerekir hayatı . Alalade falan değil büsbütün tutmak gerekir.
Genç kadın gözlerini açtığımda ruhunun ne kadar da yorulduğunu anımsadı. Giyinip hafif makyaj yaptı, aşağıya indiğinde babası karşıladı onu .
-Günaydın Babacım
-Günaydın Birtanem
-Niye evine gitmedin ?
-Senin için gitmedim , gel otur nasılsın ?
Genç kadının gözleri bulutlandı .
-Baba sen üzülme , bundan sonra yapacak pek bir şey yok benim için seçenek olsa da bundan kaçmak istemiyorum baba yüzleşeceğim gücümü göstereceğim.
-Aryam .
Yaşlı gözlerini silip sıkıca sarıldı kızına.
-Özür dilerim çok acı çektirdim sana .
-Baba dediğinde devam edemedi çünkü inkar edemezdi etse bile yalandı ve bunu kimse inkar edemezdi .
Salona gelen Deniz yanlarına geldiğinde kararını açıkladı genç kadın.Bundan sonra ne olacaksa olacaktı. Hayat güzel kötü her seyi beraberinde getirirdi.
Öğleden sonraya hemen ayarlanıldı çok heyecanlıydı aynı zamanda telaşlı . Babası ise işler için hazırlığa gittiğinde Deniz de çoktan gitmişti , evde tek başına otururken uzun zamandır içmediği sigarasını aldı dudaklarının arasına.Yakıp yakmamak arasında kalırken camdan dışarı baktı . Arkadaşları ne çok kırmıştı onu . Nasıl muamele yapmışlardı her şey güzel olacak diye telkin etmişti oysa kendine ama yine olmamıştı bu sefer akışa bırakmayı değil kendi yön vermeye karar verdi. Sigarasını yakıp derin bir nefes çekti içine. Çok huzursuzdu ama güçlü olmak istiyordu.Arkadaşlarına karşı tüm herkese karşı. Ağlayıp sızlamayı bırakmanın tam zamanıydı. Babasından gelen telefonla odasına çıkıp hazırlanmaya başladı . Uzun süredir başka renk giymeyip yine aynısını yapıp siyah ceket elbisesine uzandı.Üstüne tam oturan elbisesine baktı.Hala uzamamış kısa saçlarının kıvırcıklarını belirginleştirdi. Hafif bir makyaj yapıp gerekli malzemeleri çantasına koyup çıktı. Kapıda kendini bekleyen arabaya binip heyecanla ellerini ovuşturdu.Ciddi ve resmi görüntüsünün altında heyecanlı ve korkak biri yatıyordu ama bunu kimseye gösteremezdi ve de göstermeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTAMADIĞIM
RandomHepimiz terk ederiz bir şeyleri Gitmesek bile kendimizi terk ederiz benliğimizi terk ederiz Sevgimizi terk ederiz çoğu şeyi terk ederiz Birini terk ederiz Peki ya birini terk etmek yada bir sürü kişiyi terk etmek tüm suçu üstlenerek yaşayıp yaşa...