4

2.5K 107 4
                                    

Medyaya aşık oldum😍

*Barıştan*

Yaprağa duygularımı ve ondan sonra naptığımı söylemiştim.Eski zamanlardaki gibi domatese benzemişti.Tam ağzını açmıştıki kapı çaldı.Hemen geliceğini söyleyip gitti.gelince bana ne diyeceğini çok merak ediyordum.Birkaç dakika sonra bağrışmalar ve Ali, Gökhan Sinan'ın "YAPRAK"deyişini duydum koşarak girişe gittim.Ali yerde debelenen yaprağın gövdesini,Sinan kollarını, Gökhan da ayağını tutuyor, Oğuz ise ağlayarak onları izliyordu.

**************************

"Yaprak" diye bağırdım telaşla yanlarına koşup yaprağın diğer yanına çöktüm.

"Ali noluyor burda???!!!!"

"YAPRAk kriz geçiriyor,çabuk onu odaya götürelim!!!"

Diğerleri yaprağı taşımaya çalıştı.

"Bırakın" deyip kendim kucağıma aldım odasına götürdüm.Anladığım kadarıyla hepsi peşimden geldi.

Ali yanımda odaya koştu,

"Şuraya bırak."

Benim yaprağa sorduğum garip ameliyat masasına benzeyen şeyi gösterdi.Hemen oraya bıraktım titremeye ve gövdesini garip şekilde hareket ettirmeye devam ediyordu.Ali ve Gökhan hızlıca yaprağın elini ve ayağını bağladı.Gökhan yan tarafta duran komidin gibi bir şeyden iğne ve hastanelerdeki ilaçlardan çıkardı daha sonra serum kabı çıkartıp içine enjekte etti.

"Napıcaksın onu ?"

"Yaprak'ın bünyesi kriz ile birlikte güçsüzleşti gerçi her zaman narindi benim kardeşim."

deyip uyuyormuş gibi görünen Yaprak'ın başını okşadı.

"Ama sen gittikten sonra dahada kötü oldu."

Dedi Ali ellerini göğsünde birleşmişti.Kaygıyla Yaprak'ı izliyordu.


O sırada Gökhan serumu taktı Yaprak'a

"Yaprak nadiren krizler geçiriyor.Bu krizlerde kendini kaybedip fark etmeden kendine zarar verebiliyor" dedi oğuz.

"Yada bazen sadece bayılıyor." Dedi Gökhan

"Senin burda ne işin var?"
Dedi Sinan.

"Bugün Yaprakla sette karşılaştık.Aynı dizide başrol oyuncuyuz ikimizde,bugün karşılaştık..."diyip yaşadıklarımızı anlattım.

"Lan ağzına sıçtığım." dedi Gökhan sinirle  "kız seni yeni unutmuştu." Üzerime yürüdü hemen Ali ile Sinan kolundan tuttu.

"O nereden bilebilir ki?"dedi Ali

"Tamam bırakın."dedi Gökhan

"Yaprak !!!"

Yaprak hareket etmeye çalışıyordu.ortamdan çıt çıkmıyordu,Yavaşça uyaniyordu.

"Hadi açalım şunları."

dedim herkes yaprak'ın elini kolunu açmaya başladı.En sonunda Yaprak tamamen özgürdü.Ali kucağına alıp yandaki yatağa koydu yaprak'ı.Gökhanda serumu yatağın başına getirdi. Yaprak o haliyle yarı uykulu ve enerjisiz olduğu için(?!)Ali'nin boynuna sarıldı.Ali onu yatağa taşırken.

"Ali "dedi yavaşça kıskanmadım desem yalan olur.

**************************

Liseden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin