bidikamca ithafen.
Değerli yazarım lütfen Amazon kızının sırığı hikayesine devam et.
**************************Yapraktan
"YAPRAAAK"
"Barış gel kaldır beni."
Aniden bağırmasıyla irkilip yere düşmüştüm .
"Özür dilerim ama sete geç kaldık."
Beni kucağına alıp yatağa bıraktı.
"Tamam sen kıyafetlerini giyin . Bende giyiniyim."
Hızlıca içeri gidip Barış'a kıyafetlerini verdim.Kurumuştu.
"Sen giyin burda."
Kıyafetlerimi aldım.Yan odada giyinip Barış'ı bekledim. Gelip arkadan sarıldı. Boynumu öptü.
"Bugün ölmem inşallah.Neyse hadi gidelim."
Aşağıya indik.Bugün Barış'ın arabasıyla gidecektik.Kapıyı çekip çıktık.O an birşey fark ettim.
"Barış eyvah anahtarı unuttum."
"Birşey olmaz bende kalırsın."
"Tamam hadi gidelim."
Arabaya bindik . Barış sürüyordu.Sete vardığımızda güvenliğin kapısında kameralar vardı.
Allah sıçtık.Gazeteciler.Arabadan indiğimiz an başımıza üşüştüler."Yaprak Hanım Barış Beyle aşk yaşıyormuşsunuz.Doğru mu?"
Ben daha ağzımı açmadan Barış
"Evet haberler doğru.İkimiz sevgiliyiz." diyip belimden tutup kendine yapıştırdı.Ben gülümserken bizi soru yağmuruna tuttular hemen koşarak sete girdik.Güvenlik onları içeri almadı tabi.
"BARIŞ bizimkiler daha bilmiyordu.Naptın Allah aşkına."
"Üzgünüm,benimle sevgili olmanın utandırıcı birşey olduğunu unutmuştum."
"Barış öyle demek istemedim biliyorsun."
Beni dinlemeden gitmişti bile nasıl olsa onu görecektim yine.Makyaja alındım.Set sahnesine kadar onu görmedim.Çekiceğimiz sahnede Barışın oynadığı karakter makinelere bağlıydı.Karakterim yanına gidip onu komadan uyandırmaya çalışıyordu.
Sahne çekilmeden beş dakika önce sahnenin çekildiği yere gittim.Barış yatak gibi bir yere yatmıştı.Benimle asla göz teması kurmuyordu.Yönetmen gelip sahneyi anlattı.İstediğim kadar duyguyu verebileceğimi söyledi.Aklım gelen fikirle Barış'ın gönlünü almaya çalışacaktım.Sahne çekimleri başladı.Biraz ona güzel anıları anlattım.Sonra araya "Nil ipek gömülür" şarkısını koymaları için biraz barışın üzerine yaslanıp ağladım.Sonra tam gidecekken senaryoda olmamasına rağmen Barış'ı öptüm dudaklarından.Sonra arkamı döndüm beklediğim gibi uyanıp karakterime seslendi.Yönetmen kestik dedi.Sonra bana seslendi."Yaprak."
Yönetmene doğru döndüm.Herkes bana ve yönetmene bakıyordu.
"Bu sahne harikaydı.Eklemene bayıldım."
"Teşekkürler hocam."
Sonra Barış yanımdan hızlıca çıktı.Onu takip ettim.Giyinme karavanına gidiyordu.Hızlıca karavana daldı. Bende arkasından girdim.Diğer oyuncular dışarıda "Athena/kafama göre" açmıştı.Müzik karavandan duyuluyordu.
bidikamca şarkı senin hikayendede vardı.Senin için sorun olursa yorum yaz şarkıyı değiştirebilirim.