6

1.9K 176 24
                                    

Taki...

**************************

Kalp makinesinden gelen"biiiiiiiiiiiiiip" sesiyle herkes endişeyle bir bana bir makineye bakıyordu.

  Barış, Ali ve Gökhan ayağa Fırladı.Gökhan zaten yanımda olduğu için steteskopu tişörtüm  üzerinden kalbime dayadı.
Ali bir yandan hızlıca gelip Gökhan'ın oturduğu yere oturdu , elimi tuttu. Barış'ta yatağın kenarına oturdu.

"Yahu sakin kablolar çıktı sadece." Diyip yerdeki kabloları gösterdim.Ali elimi bıraktı. Barış ve diğerleri ohhh çekip yerlerine geçtiler.

"Çocuklar hepinizin işi  gücü var yarın.Sizi evden kovuyorum.Zaten yarın set yok."

Gökhan "Ben doktorum. Ben kalırım." Dedi.

"Bak yarın seni minnoş hastaların bekler demirlim"

Ali "Asıl ben kalırım.Bildiğiniz gibi doktorluğu üniversitede son yıl bıraktım."

Gökhan"Bana uyar."

O/S "Olur babuş."

Barış"niye kimse beni hesaba katmıyor?"

Sinan "Gerek yok çünkü."

Ali"Bence de gerek yok ama burası Yaprak'ın evi ,? Yaprak?"

Barış'ın burda kalmasını çok istiyordum.Hepsi bana bakıyordu merakla.Gökhan biraz sinirli gibiydi.

"Alikuş şimdi sen beni sabaha kadar gözetlersin.En azından beni  aranızda paslaşabilirsiniz. "

Barış bir zaferi kazanmış gibi bakıyordu.Ali kırmızılaşmıştı.Gökhan çok sinirli bakıyordu.Sinan şaşırmış Oğuz ise umursamaz Ama şaşırmış bakıyordu.

Ali" O zaman ben sana çorba yapıyorum.Bırakalım biraz uyusun.Sizde eve naş naş."diyip bana öpücük attı.bende ona öpücük attım.diğerleride beni öpüp odadan çıktı.Barış su alıp geliceğini söyledi.Bende tavana bakarken gözlerim yavaşça kapandı.

**************************
Barış'tan

Yaprak'a su alıcağımı söyleyip mutfağa gittim. Çorba yaptığını düşündüğüm Ali ile bir an için göz göze geldik.

"Gittiler mi?"

"Evet"

Yaprak'ın suyunu akıp tam çıkıcaktımki

"Barış"

Arkamı döndüm Ali bana ellerini göğsünde birleştirmiş bakıyordu. Tek kaşımı kaldırıp dedim ki

"Ne var?"

"Belli ki Yaprak için önemlisin.Bu yinede onu incitecek bir şey yaptığında sana müdahale yapmıyacağım anlamına gelmez."

"Bak Ali Yaprak'ı kendi mutluluğum için bırakmadım,eğer kötü olduğunu bilseydim anında dönerdim zaten siz ayrıldınız."

"Bu onu korumayacağım anlamına gelmez."

"Kimden benden mi?!"

Giderek ikimizde birbirimize yaklaşıyorduk.

"Neyse Yaprak'ı bekletmiyim.

Diyip suyu gösterdim. Arkamı dönüp yaprak'ın odasına gittim.Odayı tıklatıp içeri girdim.Yaprak çok güzel bir şekilde uyuya kalmıştı.suyu sehpaya bırakıp yatağın yanındaki koltuğa oturdum.Onu izledim öyle güzeldi ki.Saçları hafif dağılmıştı.pespembe  dudakları ile al al yanakları vardı. Son saatlerde Yaşadığım  şeyleri düşünüp onu izlerken uykuya daldım.

**************************

Başımı taşıyan elim pes edip nakault olduğunda başımın öne doğru düşüşüyle uyandım.
Etrafa baktım. 1-2 saat uyumuştum.Yaprak'a baktım oda mışıl mışıl uyuyordu.Ali'yi merak edip mutfağâ gittim.Orda yoktu. Ocakta ise çorba vardı.Odaları gezerken Ali'yi misafir odasında buldum.yatağın üzerine  uzanmıştı bombolamasyon.
Üzerine örtü örtüp odadan çıkarken son defa baktım. (BALİ 💘) Aslında onun gibi bir arkadaşımın olmasını çok isterdim . Yaprak'ın odasına geri döndüm.üzeri açık bir şekil yatıyordu.Üzerini örtüp kanepeye geri döndüm.Onu izliyordum. Sonra biraz telefonumla uğraşmak için telefonumu elime aldım.Ben telefonla ilgilenirken Yaprak kıpırdanmaya başladı.Telefonumu kapatıp   onu izlemeye başladım.kendi kendine mırıldanıyordu.

"Barış,Barış"

Yanına yatağa gidip diz çöktüm.

"Burdayım güzelim."

"Barış yardım et, kaçalım burdan."

Rüyasında beni görüyordu.
Kendi kendime gülümseyip,elini tuttum.

"Barış yanıma gel"

"İmdat"

Barış yaprağı uyandıramazdı.Yavasca yanına yattı.

"Burdayım güzelim."

Sarıldım ona.

"Hep yanımda ol."

"Her zaman burda olacağım Amazon."

Ellerimi çekip onu izlemeye devam ettim. Biraz arkasını döndü.Az sonra bana döndü.Ben onu izlerken kendi kendine bana sarıldı.Bende ona sarıldım.Kokusu parfüm gibiydi.Çileği hatırlatıyordu bana.Ne kadar zamandır bu anı hayal ediyordum.Kokusunu içime çekmeyi.Kokusunu içime çeke çeke uyudum.

Sınır 10 oy💕💖💗

Liseden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin