Uyandığımda her yerim ağrıyordu,iki büklüm koltukta uyuya kalmıştım.
Telefonumu saate bakmak için açtım oha saat 11 olmuştu.hemen Barış ı aradım."Alo Barış ya ben çok özür dilerim uyuya kalmışım yorgunluktan."
Sesi normal geliyordu.
"Ya sorun değil teklifim hala geçerli mi?"
"Ya geç olmuş istersen bana gel yemek yer sohbet ederiz."
"Olur sen konum at"
"Tamamdır,ama şey sen rahatsız olmazsın değil mi?"
"Ben zaten tek yaşıyorum."
"Geliyorum o zaman."
"Gel o zaman hadi görüşürüz."
"Baybay."
Hemen telefonu kapatıp konum attım.Evimi toparladım,evim çok güzeldi.İki katlıydı birinci katta oturma odası banyo mutfak ve çocuk odası vardı.İkinci katta ise yatak odası salon misafir odası banyo vardı. Özel olarak birde kışları girmek için jakuzi yaptirmistim.Birde bahçem vardı.Yatay dikdörtgen şeklinde bir havuz yanında iki adet şezlong bir tanede unicorn deniz yatağı vardı.havuzun çaprazında ise matlarım ve spor aleti vardı.Bahçeye girdiğiniz an karşınızda gördügünüz ilk havuz sağ çaprazında mat ve spor aletlerini sol çaprazında ise salıncak vardı.
Yemekleri hazırlayıp mutfak masama koydum
Banyoya girdim.Ben banyoya girdikten 15 dakika sonra zil çaldı bornoz havlumu giyip
Hemen kapıyı açtım."Pardon yanlış bir zamanda mı geldim?"
"Daha yanlış zamanlar görmüştüm geçsene."
Utanarak içeri geçti
"Ya ben durulandım zaten istersen mutfağa geç ben hemen giyinip geliyorum."
Mutfağı elimle gösterdim, mutfağa doğru ilerledi.bende hızlıca merdivenden çıkıp odamda üzerime pijama giydim.
Uzun bir siyah sabahlık aldım
saçımı tarayıp saç parfümü sıktım ve aşağı indim. Barış'ı mutfaktaki koltukta otururken buldum.Masumca etrafı süzüyordu.
"İstersen yemeğe geçelim."
"Olur."
Herşeyi hazırlamıştım en sevdiği yemeğin dolma olduğunuda biliyordum.(Burak YÖRÜK'ün en sevdiği yemek dolma) Yemeği yemeye başladık
"Çok teşekkür ederim en sevdiğim yemeği yapmışsın bilmeden ve leziz olmuş."
"Ah ne demek,rica ederim"
Yemek boyunca konuşmadık yemek bitince masayı toplamama yardım etti.İşimiz bitincede;
"Sana evi gezdirmek istiyorum,sende istersen?"
"Olur."
İlk önce birinci katı gezdirdim.Sadece ben konuşuyordum.Odaları tanıtmak için.Sonra ise ikinci katı gezdirdim normalde göstermiyecektim ama sonrasında ani bir kararla jakuziyide gösterdim.Epey beğendi.Odama geldiğinde
Kenardaki ameliyat masası gibi olan masa dikkatini çekti anlaşılan. kollarında bağlama yeri vardı."Yaprak ayıp olmazsa sorucamda bune ?"
"Sonra anlatırım.
Hadi gel bahçeye çıkalım"dedim."Evin çok güzelmiş."
" teşekkürler çalışıp bu kadar yapabilidim."
"Bence çok iyi"
O sırada bahçeye vardık biraz durup bahçeyi süzdü.
"Oha çok güzelmiş"
Akşam olduğu için havuzun ışıklarını yakmıştım.
"Burda huzuru buluyorum diyebilirim."
Beraber yürüyüp salıncaka oturduk .Ayaklarımı kendime çekip etrafı izledim. bir yandan Barış a bakıyordum.
"Yaprak en son lisede yüzmeyi bilmiyordun.Şuan bi-"
"Hayır.Ne komik değil mi havuzum var ama yüzmeyi bilmiyorum"
Beraber gülüştük,
Soru sırası bendeydi."Peki sen hala muay thai de-"
"Evet devam ediyorum ama daha ne kadar benden gözünü kaçıracaksın ? utanmana gerek yok. Ama şunu bilki seni seviyorum o yüzden benim senden sonra naptığımı bilmeni istiyorum İstanbul'da Bilgi üniversitesi'nde sahne sanatları okudum sonra * ajansına kaydolup ufak rollerle başladım.Seni görmeye gelemediğim zamanlardı.Çok üzülüyorken seni bir reklamda gördüm çok tatlıydın.Sonra bu rol teklifi geldi iyi bir dizide başrol. Senin olduğunu bilmiyordum ve bugün karşılaştık işte.Sen naptın benden sonra?
Kapı zili çaldı
"Hemen geliyorum"
Deyip hızlıca ayağa kalktım kapıya depar attım gördüğüm şeyle şoktan kalakaldım.Sizce yaprak ne gördü?
Bu arada dün yb atmadım çünkü 4n1k ilk aşk vardı sizce dünkü bölüm nasıldı?
-Tuna geldi ona çok sevindim😍.
-yapbar sahnesi az ve romantiklik yoktu😒.
-ali her aşkını açıklamaya çalıştığında bir şey oluyor o yüzden sikicilasmaya başladı artık itiraf etsin yahu.
-ferhat Ergün instastory e
Bunu attı bence artık Barış OZANSOY sad story loading