Ay ben sizin yeni bölüm isteyen dilinizi yerum ,😝😜 burada 10.bölüm galerisini gördünüz mü?(medyaya bakın) fotoğraflar bu kadar değil.Ben bunları koymak istedim fragman efso 😗
**************************
AlidenSalak herif
Barış biraz önce bana arkasını dönüp gitmişti.Yaprak burda olmasaydı ne yapıcağımı biliyordumda neyse.Çorbayı son defa karıştırıp altını kapattım.Yaprak ister mi diye sormak için odasına sessizce girdim.Yaprak uyumuştu.Barışta onun yanındaki koltukta uyuya kalmıştı.Biraz onları izledim.Sonra aşağıya inip çocuk odasındaki yatağın üzerine yatıp tavana bakıp olanları düşünürken gözlerim kapandı...
**************************
Sabah uyandığımda üzerimde battaniye vardı.Hızlıca kalkıp yukarı çıktım.Yaprak'ın odasının kapısını yavaşça açıp ona baktım.Gördüğüm manzara ile yerimde kalakaldım.Barış yarı çıplak bir şekilde Yaprak'la yatıyordu.Birbirlerine sarılmışlardı,daha doğrusu Yaprak sarılmıştı.Hızlıca aşağı inip kapıyı kapatıp gittim.
**************************
BarıştanKapının kapanma sesi ile uyandım.Yaprak bana sarılmış yatıyordu.Yavaşça kalkıp üstünü örttüm.Sessizce aşağı inip, Ali'nin yattığı odaya baktım.Yatak örüsü bozulmuş bir şekilde duruyordu.Evde aradım ama bulamadım.Sonra geri Yaprak'ın yanına geldim.Yanına yatmak için örtüyü açtım ve uzandım.uzanmamla birlikte Yaprak sarıldı bana.Bende ona sarılmak için elimi sırtına attığım an geri çektim.Yaprak yanıyordu.Hemen elimi alnına koydum.Resmen yanıyordu.
"Yaprak,Yaprak iyi misin?"
"Çok üşüyorum."
Bana sarıldı.Biraz öyle durup düşündüm.En iyisi soğuk uygulama yapmaktı.Yanından kalkıp soğuk sulu mendiller yaptım.Yanına geri geldiğimde uyumuştu.
"Yaprak bak çok ateşin var hadi kalk güzelim."
Yavaşça kalkıp bana baktı.
"Senin niye üzerinde bir şey yok?"
"Gece bana çok sarıldın.Bende terleyip üzerimi çıkardım."
Yaprak hızlıca ayağa kalktı.
"NE?!"
"Ya bak ben gece sana su getirmeye gittim.Geldiğimde uyumuştun.Sonra bende seni izlerken uyumuşum.Sonra gece üçte uyandım.Kabus görüyordun.Bende uyandırmayıp yanına uzandım o kadar."
"Tamam ben bir Ali'ye bakayım."
"Ya yatsana sen çok ateşin var."
Elini alnına koyup ölçtü.Haklı olduğumu anlayınca geri yattı.
"Rica etsem şunları alnına koyabilir miyim?"
"Koyabilirsin."
Bezleri alnına koydum.Üşüdüğünü belli eden sesler çıkardı.
"Yorganı örtmen yasak."
Yorganı alıp koltuğa koydum.