9

1.9K 99 19
                                    

Hikayem nasıl gidiyor?
Biraz aksiyon olsun mu?
Medya 😍

**************************

Sabah zil sesine uyandım.Gözlerim yarı açıkken kapıyı açmamla nefesimin kesilmesi bir oldu.Gelen Barış'tı.

"Ah"

Hemen kendini çekti.

"İyi misin.Neyin var?"

"Aniden sarılınca,nefesim kesildi.İyiyim geç içeri."

İçeri geçince kapıyı kapattım.

"Keşke yanında kalsaydım.Uyku tutmadı."

"Ben çok güzel uyudum."

Somurttu.

"Yatağta senin kokun sinmişte."

Kedi gibi baktı bana bir an ısırasım geldi.

"Barış daha sete 3 saat var.Neyse gel kahvaltı yapalım.Aç mısın?"

"Her zaman."

Gülüştük.

"Ben kendime smoothie yapıcam.Sanada mükellef bir sofra hazırlıyım bahçede."

"Neden smoothie içiyorsun? Kahvaltı yapsana."

"Oyunculuğa başladığımdan beri böyle, daha fit ve zinde hissediyorum.Neyse hadi gel."

Mutfakta ben smoothie yaptım oda kahvaltı tabağı hazırladı kendine.

"Benim bardağımı alıp bahçeye çık ben geliyorum."

"Tamam,bekletme beni."

Hemen odama gidip spor kıyafetlerimi giydim.Bahçeye indiğimde Barış bana bakıyordu.Matın üzerine geçip esneme hareketlerimi yapmaya başladım.Oda beni izliyordu.Esneme hareketlerim bitince yanına gittim.Smoothiemi alıp yanınana oturdum.

"Kahvaltı bitince bana muay thai'den hareket gösterir mısın?"

"Neden olmasın?"

Kahvaltımızı yaptık.
Bahçenin ortasına gidip bana hareketler göstermeye başladı.

"Elini şöyle tutacaksın"

Eliyle elimi düzeltti.

"Karnını gergin tut."

"Karşında sanki flash varmış gibi hızlı ol."

Sonra karşıma geçip
"savunma durumu al,savunma durumu seni darbelerden korur." dedi.

Gösterdiği gibi savunma durumu alıp bekledim her vuruşunda ya arkama kaçıyor yada onunla ↪↩şeklinde yön degiştiriyordum.En son vurmaya çalıştığında dalgınlığıma geldi.
Ayaklarıma vurunca dengemi kaybedip yere düşeceğimi sandım.Yere değilde suya,havuza düştüm.İyide ben yüzme bilmemki.Dibe doğru batarken çırpınıp dahada su yuttum.Gözlerim kapandı.

**************************

Barıştan

Yaprakla kahvaltımızı yapıyorduk.

"Bana kahvaltıdan sonra Muay Thai hareketleri gösterir mısın?"

"Olur"

Kahaltımızı bitirip bahçenin ortasına geçtik.
Ona savunma hareketlerini gösterdim.Sonra kendini savunmasını söyledim.
Hafifçe vurmaya başladım.Her seferinde ya kaçıyor yada yer değiştiriyorduk.Kendini çok iyi savunuyordu.En sonunda sinirlenmeye başlamıştım.Yeni başlayan kimse böyle savunamazdı kendini.En sonunda ayağına vurdum.Havuza düşmüştü. Bi süre  çıkmadı.

"Yaprak çık artık.Nefesin tükenecek."

O an yaprak'ın yüzme bilmediğini hatırladım.

"YAPRAK"

Hemen suya atlayıp,kucağıma aldım havuzun kenarına bıraktım.

"Güzelim nolur uyan"

Yüzünü tokatladım.Bir süre tepki vermedi.Suni teneffüs yaptım iki kere.Tam ikinciyi yapacakken, ağzından su fışkırdı.
Öksürerek uyandı.Havuzdan çıkıp onu çimlerin ortasına güneşe yatırdım.Havlu alıp üzerine örttüm.

"Barış"
Sesi titriyordu.
Sıkıca sarıldım ona.

"İyisin değil mi?"

"Barış çok korktum."

Ağlıyordu.

"Tamam meleğim ben yanındayım.Her şey geride kaldı."

Oda bana sarıldı.

"Ben tam bir gerizekalıyım.Özür dilerim, Seni şaka yapıyorsun sandım."

"Şşşş iyiyim ben."

"Tamam sakinsin değil mi?"

"Evet iyiyim ben."

"Tamam izninle seni yukarı çıkarmak istiyorum."

"İzin yapıştırıldı."

Güldük.Kucağıma aldım,kafasını göğsüme dayayıp, gözünü kapattı,ellerinide  ensemde birleştirdi. Yukarı çıktığımızda onu koltuğa bıraktım.

"Biraz yanımda dur."

"İstemesende durucam. Merak etme.Havlular nerede?"

"Banyo dolabında var temiz havlu.hatta istersen sana benim uzun unisex pijamalarımdan vereyim."

"Yerini göstermen yeterli."

Eliyle çaprazdaki dolabı gösterdi.çekmeceyi açtığımda çizgili pijama buldum.

"İki dakikaya geliyorum."

"Bekliyorum."

Banyoya gidip giyindim.Islak kıyafetlerimide güneşe  koydum.Yaprağın yanına gidip yanına oturdum.Gözünü kapatmıştı.Yanına oturduğumda beni süzdü.

"Orda üstte vardı."

"Boşver.Sende giyin üşütme."

Kafasını sallayıp aşağı inip geldi.Saçını kurutmuştu.Yanıma geldi
Ayaklarını kendine çekti .Bana yaslandı.Bende güven vermek ister gibi elimi omzuna koydum.Diğer elimlede saçlarını okşadım.Yüzünü yavaşça bana çevirdi.

"İyiki varsın."

"Bence olmamalıydım."

Kaşlarını çattı.

"Ben olmasaydım bütün bunlar olmaz-"

Lafımı bitirmeden hızlıca dudağıma yapıştı.Karşılık verdim.Uzun bir süreden sonra ayrıldı.

"Bir daha bu lafı duymak istemiyorum.Bana göstermeni isteyen bendim.Asla kendini suçlama."

Bunu dedikten sonra bana kedi gibi baktı.Bende epey uzun öptüm.ayrıldıktan sonra gidip yatağa uzandı.

"Barış gel beş dakika uyuyalım.Çok yoruldum."

"Geldim."

Yanına uzandım.Bana sarıldı bende ona sarıldım.Gece kokusunu özlemiştim.Şimdiyse kokusu akciğerlerimdeydi.Bunları düşünürken uyuya daldık.

Liseden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin