Final yapıcağım.Ama bir süre sonra yani şuan değil.Sanırım 15 veya 16.bölümde.Eğer telefonu
alırlarsa bölüm atamayabilirim.**************************
Barıştan
Yaprakla setten beri görüşmemiştik.Onu aradım.Açmıyordu.Bir süre sonra pes edip evine gittim.
Çalmama rağmen açmamıştı.Paspasın altındaki anahtarı alıp içeri girdim.Yukardan Yaprak'ın "İMDAT." diye bağrışmaları geliyordu.Koşarak yukarı çıktım.Odasından içeri girdim.Yaprak orda yatıyordu.Bir yandan debelenerek.Ağlıyordu.Üzerinde tanımadığım bir adamla.Çıplak....**************************
Yapraktan
Kapı kapanma sesi ile arkamı döndüm.Tanımadığım biri maskeli."Yaklaşma!"
Maskesini çıkarttı.Tunaydı bu.
Arkama doğru kaçmaya başladım.En sonunda yerim kalmayınca yatağa doğru bombolamasyon düştüm.Oda üzerime.Bağırmaktan sesim kısılmıştı.Bir şey yapamıyordum...
En sonunda pes ettim.Çarem yoktu.Sözlerimi dinlemeden devam ediyordu.Gözlerimi kapattım.Sonra bir anda içimden çıktı.İnlemeye devam ediyordu ama.
Gözümü açtığımda Barış onu öldüresiye dövüyordu.
Ağlamaktan helak olmuşke. Dahada sesli ağlamaya başladım.Barış adamı bayıltacak kadar dövdüğünde elimle dolabın yanındaki ipi gösterdim.Onu bağladı.
Sonra onu sürükleyerek yan odaya götürdü.Geri gelip bana sabahlığımı verdi.Hemen giyip ona sarıldım.Ağlamaya başladım."Yaprak çok özür dilerim.Koruyamadım seni."
Ağlamaktan konuşamıyordum bile.Canım çok açıyordu.
"Bar Bar-ış canım çok acıyor."
"Tamam sakin ol.Derin nefes al."
Telefonundan birilerini aradı.Kapattı.Beş dakika sonra çete odaya dolmuştu.
Hepsi deli gibi titreyen bana ve bana sarılıp ağlayan Barış'a baktı.Oğuzla Gökhan koşarak yanıma geldi.Bana sarıldılar."Yaprak neyin var?"
Barış her şeyi anlattı.
Hepsi ağlayarak dinliyorlardı.Oğuz ile Gökhan bana sarıldı.Karşılık veremedim."Yaprak biz çok üzgünüz.Sen iyi misin?"
Ben titremeden konuşamıyordum.
"Nerede lan o herif sikicem belasını."
Barış Gökhan'a bakarak konuştu.
"Eğer vurursan haksız durumuna düşeriz.Ben bayılttım zaten.Alt katta."
Gökhan ile Ali koşarak aşağı indi.Sonra nefes nefese geri geldiler.
"Herif yok."
"Heryere baktınız mı?"
"Evet.Heryere."
"Kapı açıktı."
Hepsi bir ağızdan epey küfür ettiler.Barış sadece küfür etmedi.Benim için sakin kalmaya çalışıyordu.