Geldik uğursuz bölüme.
👀 Arkadaşlar hikayemin son bölümleri olabilir.Çünkü okul açılıyor.Telefonumu alıcaklar.15 tatile kadar girebileceğimi sanmıyorum.Geldik önemli soruya sezon finali mi olsun?
Final mi? Yorumlarda belirtin.Yaprak sabah uyandığında yatağında yatıyordu.Uyanıp etrafına bakındı.Kapı aralıktı.Orda birisi belkide bir şey Yaprak'ı izliyordu. Yavaşça yatakta doğruldu.
Kırmızı balonlu biri,bir palyaço onu izliyordu.
Aniden ona doğru koşmaya başladı.
Medyadaki palyaço sahnesi.Nefes nefese uyandı . Terden ölmüştü resmen.
Yanında uyanık Barış onu izliyordu."Tamam ben burdayım.Sakin ol."
O an herşeyi unutup sarıldım ona.Oda bana.
"Barış çok korktum."
"İyi misin?"
"İyiyimde senin burda ne işin var?"
"Akşam geldim.Barda karşılaştık ya hani."
"Doğru."
"Ben şey..."
"Hayır Yaprak aramızda öyle bir şey olmadı."
"Aslında teşekkür edicektim."
"Önemli değil.Barıştık mı?"
"Hayır.Neden öptün o kızı?"
"Bak Yaprak öyle bir şey olmadı.Kız fanımmış.Aniden yapıştı.Sonra geri çektim kendini zaten.Beni dinleseydin."
Yaprak Barış'a gücenmiş ve utanmış bakışlar atıyordu.
"Neden Barış,neden?Neden ben acımı içime gömmüşken neden beni tekrar bulup o acıyı gömdüğüm yerden çıkarttın?"
Barış bunları söylerken Yaprak ağlamaya başladı.
"Özür dilerim Yaprak. Özür dilerim.Acını yeniden ortaya çıkarttığım için özür dilerim.Lanet olsunki o acıyı geri gömemem.Çünkü o acıyı ben gün yüzüne çıkardım.Şimdi gitmeliyim.Acın ancak böyle geri gömülür."
Barış Yaprak'ın yüzüne bakmadan kapıya doğru yürüdü.O an bir şey, Yaprak'ın eli onu durdu.Yaprak kendine döndürdü.
**************************
YapraktanBarış'ı çevirdim.Çevirdiğim gibi kıpkırmızı kedi gözleriyle bana baktı.
Ayağa kalktım.Aramızaki iki adımlık yeri bir salisede gidip dudağına yapıştım .Oda bana karşılık verdi .Kucağına aldı. Bende onun boynuna sıkıca sarıldım."Gidersen o acılar bir daha gömülemez."
"Eğer kalırsan acılarım bulut olur."
"O zaman deki kendine bulut ol."
Beni bıraktı. Gözümü kapadım.
"Bulut ol."
"Acım gitti bir kere daha gelmemek üzere.Ama sen kalıcaksın."
Bu sefer o öptü dudağımdan.Karşılık verdim.Onu yavaşça yatağa sürüklemeye başladım.
Bu sefer dudağımı bırakıp boynuma geçti.**************************
Böyle bir süre devam etti.
Sonra yatağa uzandım."Emin misin?"
"Evet."
**************************
Öğlen olduğunda Uyandım.Yanımda uyumuştu.Sarı saçları terden yüzünün önüne düşmüştü.Sonra oda uyandı.
"Tünaydın."
"Sanada."
"Barış hep yanımda ol."
"İstemesende olucam zaten.Sen iyi misin?Canın acımıyor değil mi?"
"Evet.Beni merak etme."
"Tamam ben duşa giriyorum."
"Tamam."
Kalkıp duşa girdi.Ben biraz yatakta yattım.Sonra kalkıp bende diğer duşa girdim.Çıktığımda oda giyinmişti.Saçları önüne gelmişti.
"Ne ara duşa girdin?"
"Senden hemen sonra.Sende kurut saçlarını."
Küçücük bir öpücük verdim.Odadan çıkınca giyindim.Aşağı indim.Kahvaltı yaptık.
Sete gittik.Dokuz sahne çektik.Eşyalarımı almak için karavana girdiğimde karşımda kırmızı bir balon vardı.Birileri benle fena oynuyordu.Önce kabus sonra bu.Takılcak bir şey olmadığına kendimi inandırdım.Eşyalarımı alıp eve geçtim.Sonra çete geldi.Biraz sohbet edip gittiler.Bende yatmak için odama çıkmıştımki karşımda kırmızı bir balon vardı.Üzerinde bir notlaBelki palyaço değilim ama bende seni sevebilirim,seni takip edip evine girebilir Barış gibi senle olabilirim.
Ben ellerim tutmazken notu okudum.Arkadan kapı kapanma sesi geldi.
**************************
Ya dizide bir kısım vardı.
Barış hayat hikayesini anlatıyordu.Bence Barış hikayesini anlatmayı bitirdikten sonra şöyle bir kısım olmalıydı;
Barış başına gelenleri anlatmayı bitirir.Yaprak"Bak Barış eğer birazdan yapıcağım şeyi yanlış anlarsan bir daha senle konuşmam."
Barış ona şaşkınca bakar.
Yaprak bir anda ona sarılır.Barışta sarılır.Birbirlerine uzunca sarılırlar.Yaprak"Barış ben çok özür dilerim.Yaşadıklarını bilmiyordum."
"Önemli değil.Bu sarılman için teşekkür ederim."
**************************