Arkadaşlar şunu söylemek istiyorumki Bedeniniz sadece sizin.Kimsenin size dokunmasına izin vermeyin.Bir önceki bölümde yazdıklarım için bu uyarıyı yapma gereği gördüm.
**************************
Gördüğüm şeye bir kaç saniye için bakıp iğrenip hemen yere koydum.İşime geri döndüm.O sırada Barış içeri girdi.
"Niye çağırmış Oğuz?"
"Havuzu kullanabilir miyiz dedide."
"Havuzu niye ben görmedim?"
"Aslında küçük bir havuz vardı.Yani jakuzi vardı.Oğuz'un şansına ona denk gelmiş."
"Odada mı?"
Başıyla onayladı.Bende işimi bitirdim.Oda işini bitirdi.Kapıyı kapatıp arkamı döndüm.
"Barış bence olanları konuşma zamanı geldi."
Oda bana başın salladı.Odamızın manzarası denizdi.Gerçekten çok güzeldi.Yatağın önünde bir tane psikologda olan koltuklardan vardı. Onun karşısındada normal koltuk.Barış normal koltuğa oturdu.Bende uzanıp denizi izledim.Üzerime ince bir pike örttü.Beni darlamaması çok hoşuma gidiyordu.Biraz denizi izledim.Oda ara sıra bana bakıyordu.anlatmaya başladım.Soluksuz anlatmıştım.İkide bir yutkunuyordum.Gözümü açtığımda gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu.Bana baktı.Bende ondan farksızdım.Yanıma geldi.
"Hayatım, destek almak ister misin?"
"Hayır."
Kalkıp yatağa geçtim.Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.Kendimi yatağa attım.Oda hemen yanıma gelip sarıldı.Oda ağladı belki saatlerce ağladık.
Gözlerim gözleri ile buluştu."Bak Yaprak tüm acıların şuan bu gözyaşları ile geçti.Artık acın yok.Ben-"
Lafını bitmeden dudağına yapıştım.Dudakları tuzluydu ağladığından.
Oda bana karşılık verdi.
Ayrıldım."Evet sen hep yanımdasın."
"Evet doğru bildin."
O sırada aşağıdan Oğuzun sesi geldi.Aşağıya koştuk birbirimize garip bakışlar atıp.
'' lan oğuz patlayacak."Dedi Ali.
"Kanka bak eniştemin bavulunda ne buldum."
Gökhanla Barış gözümü kapattı.Ben ellerini çekip baktım.Oğuz Barış'ın bavulunda gördüğüm şeylere kola doldurmuştu.
Sallıyordu.Ben yazarken gülme krizine girdim
"Al enişte lazım olur sana."
Kutuyu Barış'a doğru attı.Yani ben öyle sandım.Onun yerine Gökhan'ın gözüne geldi.
Bir anda içindeki herşey ortaya saçıldı.Barış'a baktığımda kendimi kızarmış sanmıştım.O ise kan kırmızısı olmuştu.
Barış oradakileri toplamaya çalışıyordu.Gökhan Oğuz'a atladı ciddi anlamda Oğuz yana kayınca bir anda Gökhan kola doldurulmuş şeye atladı.Gökhan üzerine düşünce patladı tabi.Sonra yerler kola banyosu gibi olmuştu.Gökhan kalkıp Oğuz'u kovalamaya başladı. elinden kaçanlardan birini kola gölünde gördü Barış.Elini atınca dengeyi sağlayamayıp yere yapıştı.Ben ona yardıma giderken bende kaygan bir şeye basıp barış'ın yanına yapıştım.Ali ile Sinan hemen yardıma geldi.İkimizde iyiydik.Barış biraz boynunu ağrıtmıştı.Bastığım şey Barış'ın elinden kaçanlardan biriydi."Gerizekalı sen niye bunları getirdin?" Dedi Gökhan
"GÖKHAN gel çabuk şuraya."
Merve yanında yeni uyanmış görünen kızlarla duruyordu.Gökhan ile Sinan koşarak giderken yine kola gölüne bastı.İkisde yapıştı bu
Sefer.Gökhanla sinanda Barışla aynıydı.Tüm erkekleri oturttuk.Ben onlarla ilgilendim.Diğerleri ortalığı temizliyordu.Sonunda hepsini şezlonga oturttuk.Denize girmelerinide yasakladık.
Oğuz eğer onlar giremezken girerse nasıl dövüleceğini düşünüp evde kaldı.Alide yürüyüşe çıktı.Bizde denize sıfır olduğu için kızlarla denize girdik.Birbirimize "Ay suda ne güzelmiş."diyorduk hepsi bize gücenmiş kedi gibi bakıyordu.Kızlarla birbirimize baktık.Biraz girseler birşey olmazdı."Affedildin-"
Daha biz demeden suya bombolamasyon atladılar.
Herkes sevgilisiyle takılıyordu.Sonra Oğuzda geldi.Sonra deve güreşi yaptık.Herkes sevgilisini omzuna aldı.Hepsini Barış'ın boyundan dolayı biz kazandık.Son turda ben kazancakken Ali'yi gördüm..."Oha Ali değil mi o?"
Herkes gösterdiğim yöne baktı."Kimle öpüşüyor o?"dedi Barış.
"Vay be dakka bir gol bir.Aliye baksen."dedi Sinan Ece kafasına vurdu.
"Oha Bade değil mi o?"
Nerede görsem tanırdım onu.
"Aynen o." Dedi Gökhan.
"Neyse geldiğinde sorarız."
O sırada fırsat bilip kızları düşürdüm.
Sudan çıkan kızlar;
"Elini hakkı ile kazanmadın.Barış 1.92 haksızlık."
"Eh napalım yariml-"
Barış beni suya attı.
Herkes güldü."Öyle olsun Barış."
"Yaprak biz çıkıyoruz." Dedi Sinan.
"Bende üşümeye başladım."dedi Oğuz.
Hepsi çıktılar.Bende çıkıcaktımki Barış tarafından kucaklanıldım.
"Üzgünüm Barış,beni suya atmıyacaktın."
"Yaprak özür dilerim."
Bana kedi gibi bakarken yapabileceğim birşey yoktu.Küçük bir öpücük kondurdum.
"Yanında neden getirdin? Bavulu açmamız gerekse havalimanında napardık bilmiyorum."
"Oğuz sağolsun hepsi tuzla buz oldu."
Bir an güldüm.
"Ne var?"
"Bak kimseye söyleme tamam mı?"
Kulağına eğilip,
"Ali'yi bir tane yürütürken gördüm."
Barışla aynı kahkaha attık.
"Ali mutlu olmayı çok hak ediyor."
"Yaprak birşey sorucam ama kişisel bir soru."
"Evet dinliyorum."
"Siz Ali il-"
"Hayır."
"Peki sen?"
"Haýır."
Barışın göğsüne yaslandım.Oda beni kendi kendine döndürüyordu.Sonra üşüyüp çıktık.Banyo alıp etrafı düzelttik.Diğerleriye film izledik.Artık ikiye doğru Ali'yi merak etmiştim.Mesaj attım.
Ali iyi misin?
İyiyim beni
Beklemeyin.Tamam Alikuşum.
"Gençler Ali'yi beklemiyormuşuz."
Herkes onayladı .On dakika sonra Barış'ın dizinde devam ettim izlemeye.
**************************
10 dakika sonra Tüm kızlar ve Barış uyumuştu.diğerleri kızları kucaklayıp gittiler.
Bende Barış'ın bir elini kendime attım.Yavaş yavaş çıktık merdivenleri.Yolun yarısında Barış uyanmıştı.O yatağa uzandı.Bende onu izledim.Saçlarıyla oynuyordum.Bana bakarak gözleri kapanıyordu.Tam onun duduklarına yapışmıştımki içeri Ali daldı.**************************