12

1.6K 127 15
                                    

Arkadaşlar okunma çok yüksek ama vote çok az.Lütfen her okuyan vote atsın.TŞK

**************************
Barıştan

Sabah  uyandığımda Yaprak yanımda yoktu.Anladığım kadarıyla kahvaltı hazırlıyordu.Biraz tavana baktım.Sonra Yaprak'ın sesini duydum odaya girmeden önce gözümü kapattım.Yanıma yattı.Boynuma kafasını sokup sarıldı.Sonra yavaşça öpmeye başladı.

"Uykucu prens uyan."

Gözümü kapamaya devam ettim.

"Sen kaşındın."

Bana doğru döndü.
Anladığım kadarıyla dudağımı öpücekti.Tam öpücekken bir anda kollarından tuttum.O şimdi altta bende yan dönmüş ona bakıyordum.

"Primci seni."

"Ta kendisi Barış OZANSOY."

"O zaman ben yarım kalan işi tamamlıyorum."

"Üzg-"

Bir anda dudaklarını yapıştırmştı.

"Sen bilirsin."

"Hadi kalk üzerimden."


Son defa çapkın bir bakış attım.Sonra iyice dibine girip kulağına

"Coming soon in this night."

"Oha sırık oha."

Üzerinden kalkıp onuda kaldırdım.

"Hadi gel kahvaltı yapalım."

"Geldim."

*

*************************

Yapraktan

Aşağı inip kahvaltı yaptık.
Bunun dışında günümüz normaldi.Uyanıp sete gittik.
Setteyken yedi sahne çektik.Yorgunluktan bayılacak duruma geldim.Sonunda gün bittiğinde Barışla otoparkta buluşmak için onun arabasına doğru gidiyordum . O an dünya durdu. Barış tanımadığım biriyle öpüşüyordu. Kadının arkası bana dönüktü.Barış bana doğru dönüktü.Beni fark ettiğinde arkamı dönüp arabama koştum.Eve gittim . Bir süre boş boş dolandım .Sonra yatağıma geçtim.Barış 120 kez aramıştı. 85 tanede mesaj vardı .Umursamadan telefonu yanıma koydum. Tavanı izlerken uyuya kaldım.

**************************

Sabah uyandım.Yüzümü yıkayıp bakım yaptım.Sporumu yaptım.Kahvaltımıda yapıp 
Salonda film izlemeye gittim.Telefonuma baktığımda 200 arama 150 mesaj vardı.En son kalan cd  açtım.Tıtanik cidden mükemmel.İzlerken ağlamaya başladım.Barış olsaydı ona sarılıp izlerdim.Ama o yoktu.O beni aldatmıştı.Ağlamam dahada hızlandı.Filmi iki kere izledim.Böyle geçmiyeceğini anladım.

Medyayı açın

Yakınlarda bar& canlı müzik yapan bir yer vardı.Hazırlanıp kıpkırmızı gözlerimle arabayla bara gittim.İçeri girdim.Biraz etrafı izledim.Canlı müzik hoştu.Bira söyledim.Şarkıyı söyleyen kişi değişti. Oha Barış'ın bahsettiği bar bu olmalı.
Eline gitarını aldı.Gözleri benimkindende fazla kırmızıydı.Beni gördü.Gözleri çok masumdu.Şarkıyı söylemeye başladı.
Şarkıda söze girene kadar bekleyin

Liseden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin