sezon finali part 2

1.4K 74 7
                                    

Dünkü bölüm sizce nasıldı?

**************************

Uyandığımda epey başım ağrıyordu.Barışta yanımda uyuyordu.Onu uyandırmamaya çalışıp yatakta doğruldum.Tam kalkacakken geriye doğru çekildim.

"Kaçamazsın."

"Barış kaçtığım yok."

Kafamı ona döndürdüğümde bana bakıyordu.Sarı saçları yüzünün önündeydi.üzerinde Nuri Alço sabahlığı ile yatıyordu.

"Yalnız sen her sabah böyle yakışıklı olacaksan işimiz zor."

"Neymiş işimiz?"

Aniden dudağına yapıştım.

"Asıl sen her sabah  sabah böyle güzel olucaksan işimiz çok zor."

"Neymiş işi-"

Hiç beklemediğim bir anda üzerime çıktı.Bana sırıtıyordu.Tam beni öpecekken kapı tekmelenip çalındı.Barış offlayarak üzerimden indi.Üzerini başını düzeltti.Bende sabahlığımı giyip kapıyı açmaya gittim.Barışta beni izliyordu.

"Sabahın bu saatinde ne işiniz var?"

Karşımda Gökhan duruyordu.

"Kanka ben şeyi sor-"

Sonra aniden gözü yataktaki Barış'a ve yerdeki şeye takıldı.Gerizekalı sırık ......... Çöpünü yere atmış.

"Gökhan sakin ol."

Gökhan patlıycak olan bir bomba gibi bir Barış'a bir bana  bakıyordu.Barış ise olanları anlamaya çalışır gibi bir bana bir domates kırmızısı Gökhan'a bakıyordu.Her şey aniden oldu.Gökhan yanımdan hızla geçip yerdeki çöpü aldı.Sonra Barış'ın üzerine atladı.Koşarak yanlarına gittim.

"Gökhan bıraksana çocuğu."

Ağzına çöpü sokmaya çalışıyordu.Ama sanırım Barış'ı epey sinirlendi.En sonunda Gökhanla yer değiştirdi.Gökhan altta kalmıştı.

"Gökhan bir daha özel hayatımıza karışma yoksa sana şunu gerçekten yediririm."

Kafasıyla çöpü işaret etti.

"Ben senin neler yaptığını gayet iyi biliyorum."

Gökhan kırmızılaşmaya başladı.

"Bence biraz daha az ses çıkar."

Barış'ı yanıma çektim.Gökhanda hızlıca koşarak odadan çıktı.

"Barış ağır konuştun."

"Sen özel hayatına karışılmasından rahatsız olmuyor olabilirsin ama ben oluyorum."

"Barış bunu kastetmemiştim çok iyi biliyorsun."

Bana trip atıyordu.Konuşmadan yere bakıyordu.

"İyi öyle olsun Barış."

Arkamı döndüm gidiyordumki aniden çok şiddetli bir ağrıyla olduğum yerde kala kaldım.Yere çöktüm göz yaşlarım istemsizce akıyordu.

"Yaprak iyi misin neyin var?"

Yanıma gelip bana endişeli ve merakla baktı.

"Kasıklarıma ağrı girdi."

"Dünden mi sence?"

"Bilmiyorum."

"Gel hadi ayağa kalk."

"Barış çok acıyor."

Ben hala ağlarken beni kucağına aldı.

"Tamam yanındayım sakin ol."

Beni yatağa bıraktı.Üzerimi örtüp kapıya yöneldi.

"Barış gitme."

"Geliyorum hemen."

Kafamı tamam anlamında salladım.Gözlerimi kapatıp beklemeye başladım.Ama uykuya daldım

**************************

Uyandığımda Barış yanıma uzanmış beni izliyordu.Ona sarılmştım.Ama kasıklarına bir sıcaklık vardı.Bana sıcak su torbası yapmıştı.

"Günaydın.Nasıl oldun?"

"İyiyim.Sen yanımdayken dahada iyiyim."

"Yaprak ben çok özür dilerim.Canın çok mu yandı?"

"Bak bu konuyu daha fazla düşüme.Ben iyiyim.Diğerleri nerede?"

"Ya Ali zaten gitmişti uyandığımda.Gökhan bana sinirlendiği için gitmiş Merve ile.Diğerleride aynı.Uyuyorlar.Acıktın mı?"

"Evet."

"Tamam ben kahvaltıyı hazırlıyorum."

"Bizimkileride uyandır o zaman."

"Olur."

Aşağı indi.Beş dakika sonrada ben indim.Masayı donatmıştı.Diğerlerine günaydın diyip kahvaltıya geçtim.Onlarda yaptılar.

"Bacımsu bizim işler var yarına o yüzden biz geri dönüyoruz."

"Nasıl isterseniz.Zaten bizde bir iki güne döneriz."

"Aynen."

"O zaman bugünü dolu dolu   geçirelim."

Kahvaltıdan sonra full gezip dolaştık.Akşamda herkes bir köşede sızdı.Zorla onları uyandırıp yataklarına geri gönderdim.Sonra bizde salonda Barışla kaldık.Bende onun dizine yattım.O benim saçlarımla oynarken uyuya kaldım.

**************************
Barışdan

Yaprak dizimde uyuya kalmıştı.Kucağıma alıp odasına götürdüm.Çok narin bir şekilde onu yatağa bıraktım.Üzerini örtüp yanına yattım.Yatar yatmaz bana sarıldı.Bende ona.

**************************







Liseden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin