Yeni bölüm fragmanı çok güzel değil mi? Bakalım Barış o tokattan sonra ne tepki vericek?
**************************
YapraktanKapıyı açtığımda şok içinde kaldım.Çete bana bakıyordu.Oğuz,Sinan,
Gökhan,Ali"Bir gün kalpten gideceğim ama ne zaman? Gelin buraya" deyip hepsine kollarımı açtım.kocaman sarıldık.Ayrıldıktan sonra, içeri geçtiler.
"Kankacan böyle ağlıyacaksan gidelim biz."
"Pizza yemeden buradan hiçbir yere gitmem."
"Ay kırk yılın başı ziyarete geldik hala pizza diyor şuursuz."
"Yalnız Gökkuşağımın lakabı o Alikuş"
"Oğuz sana tıp dili ile küfrederdimde böyle bir şey için tıbbı kullanırsan rüyamda Leonardo da Vinci bir yerlerime sokabilir söylediğim şeyleri
:X"Sonra bir anda dalaşmaya başladılar.Ben onları izlerken,bir anda etraf karardı,en son duyduğum şey Ali ile Gökhan'ın yaprak diye bağırışıydı.
**************************
Uyandığımda başım çok ağrıyordu.Barış ile çetenin seslerine uyandım,sonra kollarımın ve ayaklarımın bağlı olduğunu anladım.sonra hepsi birden ayak ve kollarımı çözdüler.Birisi tarafından kucaklandım,bu kokuyu tanıyordum,Aliydi bu. Kollarımla boynuna sarıldım.
"Ali ?"
Beni yatağa bıraktı.Bende kollarımı bıraktım.
"Efendim Yaprak?"
Yeni yeni gözümü açıyordum,beni endişeyle izleyen yatağın başındaki Ali,diğer tarafta Sinan ,onun arkasında Gökhan, yatağın önündeki kıpkırmızı gözüyle oğuz,sonra ise kendime baktım.Çift kişilik yatağın ortasında kolumda serumla yatıyordum.Ali üzerimi örttü.Sinanla Alide diğer yanıma oturdu.Gökhan serumumu kontrole geldi.
"Barış nerede?
"Burdayım."
Kapıda elinde su ile barış göründü.
"Serumun bitti.Nasıl hissediyorsun?
"Başımda Mahmut Tuncer ile Gökhan halay çekiyor öyle diyeyim, onun dışında başka birşeyim yok"
Barış yanıma gelip
"Su getirdim."
"Teşekkür ederim"
Diyip bir yudumda içtim."Başkan noldu ya?"
"Ya en son siz dalaşıyordunuz sonra bir an dünya döndü şuanki gibi" diyip elimi başıma koydum.Gökhan hemen yanıma geldi.
"İsminle seni muayene etmek istiyorum"
"Yapıştır"
Yandaki eczane dolabından minik bir fener ve steteskop Çıkardı.Genel olarak elimi takip et,bu kaç gibi şeyler sordu.herkes pür dikkat izliyordu.kalbimi dinlemek için steteskopun ucunu elime verdi.
"Rica etsem şunu göğsünün ortasına koyar mısın?"
"Hemen efendim"
Diyip frikik vermeden dediğini yaptım.biraz dinleyip.
"Olumlu"dedi."yinede ani değişiklikler olabilir o yüzden seni kalp ritimlerini sayar makineye bağlıyacam"
"Am-"
"Gökkuşağımın ne derse odur."
Gülüştük Gökhan da o sırada beni kalp atışlarımın görüleceği makine için bağlamaya başladı.
"Biraz daha ayakta durursanız yemin ederim şuraya kusacağım."
Hepsi yandaki koltuklara oturdu.Gökhan hariç 2 dakika sonra
"Yaprakcığım herşeyin iyi"
Dedi bip bip diye ses gelen makineye bakıp.
"Normalde kriz geçirenleri iki saat bu makinede bağlı tutarız.Bir saatde ben yapıştırdım.3 saat böyleyiz."Tamamdır hayatım."
"Merak ettiğim bir şey var"Evet dedi herkes.
"Ben bayıldıktan sonra noldu?
Barışla Ali birbirine sinirli ve kaygılı baktılar.
Barış anlatmaya başladı.
"Antreye geldiğimde Gökhan Sinan ve Ali seni tutuyordu kendine zarar vermemen için Oğuz da ağlıyordu."Oğuz'a kollarımı açtım sıkıca sarıldım.sonra birbirimizi bırakıp Barış'ı dinlemeye devam ettik.
"Sonra ise seni odaya taşıdım.Sonra ise şu garip şeye bağladık seni."diyip eliyle ameliyat masasını gösterdi.
"Sonra Gökhan sana serum bağladı."
Gökhan'a kocaman ellerimi açtım.Sıkıca sarıldı bana.oda diğer yanıma oturdu.
"Sonrada sen uyadın,seni çözdük Ali seni Yatağa bıraktı."
Ali'ye yer olmadığı için öpücük attım.Gamzeli Gamzeli güldü.Sinan'ada aynı şekilde öpücük attım.oda bana gülücük attı.
"Barış sananda çok teşekkür ederim."
"Hiç önemli değil."
Uzun süre sessizlik oldu takı...???