Temmuz/13
Güneş ışığının yüzüne çarpmasıyla uyandı Beverly. Açık penceresinden giren rüzgarın perdeyle göbeklenişini izliyordu uykusundan ayılana dek. Kendisine kadar ulaşan tül perdeyi eliyle kavradı. Bu oyunu sürdürmekten sıkıldığında yattığı yerden doğruldu. Ayaklarının uç kısmına koyulan kutu ile karşılaştı. Siyah kalp şeklindeki kutunun çevresi kırmızı bir şerit ile sarılmış özenle kurdele yapılmıştı. Heyecanla kutunun yanına emekledi. Dizleri üzerindeki yaralar çoktan geçmişti. Kalçasındaki kızarıklık ve ağrıları da son bulmuştu. Beverly her ne kadar kırgın olsa da sevdiği adamla küs kalamıyordu. Bay Skarsgård kendisini affettirmek için ona çeşitli hediyeler almıştı, yanında uyuyup Beverly'nin bitmeyen ninni isteklerine usanmadan katlanıyor ve onun için ninniler söylüyordu.
Kırmızı kurdeleyi söküp kutunun kapağını açtığında gözleri ışıl ışıl parladı.
"Bir sürü gül!" Dedi heyecanla koklayarak. Diz çöktüğü yatağın köşesinden doğrulup makyaj aynasının karşısına geçti. Kirpiklerini kıvırıp maskara ile boyadı. Olduğundan daha uzun göründüklerini fark ettiğinde gülümsedi ve simli parlatıcısına uzanıp kapağını açtı. Bir süre kokladı parlatıcısını çünkü çilek gibi kokuyordu. Yatağının altındaki emzik kutusundan pembe bir emzik çıkardı ve ağzına aldı. Bunu daha önce bebekken yapmış olmalıydı.
Ne zevkliydi!Paçaları, beli lastikli transparan tül şortunu ve sütyenini çıkarmadı üzerinden. Saten bir sabahlık alıp iplerini beline dolayıp sıktı. Yumuşak terliklerini ayaklarına geçirerek odasından çıktığı gibi merdivenlerden koşarak aşağı indi. Bay Skarsgård salonda kitap okurken merdivenlerden gelen zıplama sesleri ile dikkati dağıldı. Kitap ayracını son kaldığı yere iliştirip kapattı.
"Günaydın güzellik!" Dedi kollarını, kucağına atlayan Beverly'nin beline dolayarak.
"Güllör çök gözoll!" Dedi emziği ağzında konuşmaya çalışırken. Bay Skarsgård küçüğünün bu sevimli halini görünce kıkırdadı. Rahat konuşması için ağzındaki emziği çıkarttı.
"Yeniden söylemek ister misin? Çünkü anlayamadım." Dedi Bay Skarsgard. Beverly ayaklarını beline dolamıştı.
"Güller çok güzel!" Diye yeniledi cümlesini.
"Bugün doğum günün bebeğim. Arkadaşlarınla kutlamak istersin diye düşündüm."
"Harika! Teşekkür ederim! Teşekkür ederim!" Dedi Beverly, Bay Skarsgård'ın boynuna öpücükler kondurarak.
"Arka bahçeyi sizin için hazırlattım. Kahvaltını ettikten sonra arkadaşlarına haber verebilirsin. İstediğin özel bir yiyecek olursa Bayan Watson'a haber et."
"Siz?"
"Doğum günü hediyeni almaya gideceğim."
"Katılacaksın ama değil mi? Lütfen babacık! Lütfen!"
"Katılacağım küçüğüm, söz." Beverly'i kucağından indirdi. "Şimdi kahvaltını yap."
"Kahvaltıda çikolata da yiyebilir miyim?" dedi Beverly gözlerini büyüterek. Bunu yaptığında istediği her şeyi yaptırabilirdi.
"Peki sadece birazcık." Uzun adımlarla mutfağa ilerleyip Beverly'nin çikolatayı fazla kaçırmaması için Bayan Watson'ı uyarmıştı. Bill kapıdan çıkarken Beverly kahvaltı masasına oturmuş krepleri büyük iştahla yemeye koyuldu.
"Şey, Bayan Watson?"
"Efendim." Dedi kapkekleri fırına atarken.
"Bana çilekli ciklet alabilir misiniz? Uzun zamandır çiğnemiyorum. Bay Skarsgård izin veriyor,yemin ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bubblegum || Skarsgård -TAMAMLANDI-
Fanfic❝ Gün geçtikçe büyüyorsun Beverly, bende yaşlanıyorum. Gün geçtikçe güzelleşiyorsun ve sen güzelleştikçe seni daha fazla koruma altına almam gerekiyor.❞ +18 smut sahneler bulunuyor. Rahatsız olanların okumaması önerilir.