9. Piano

16.4K 212 44
                                    

Bu bölüm smut içermektedir. Duyarlı olan okuyucuların hikayeyi öne sarması yeterli olacaktır. Okuyanlarımın mutlideki şarkı ile okumalarını tavsiye ederim. İyi okumalar!

Bedenim yatakla buluştuğunda derin bir nefes verdim. Burası bir misafir odası olmalıydı. Bir misafir için fazla gösterişliydi. Beni yatağa sermişken o ise gömleğinin düğmelerini açmakla meşguldü. Gömleği bir kenarı fırlattı ve üzerimdeki elbisenin ip askılarını omuzumdan çıkarıp bacaklarımdan aşağı sıyırdı. Çekmecesindeki siyah kravatını çıkarıp ellerimi yatak başlığına sertçe bağladı. Bir süre bedenimi inceledikten sonra iç çamaşırımı da çıkarıp beni tamamen çıplak bıraktı.

Dudaklarımı sertçe öpüyordu. Boynuma doğru indiğinde sıcak nefesini soludu. Titrememe aldırmadan göğüslerime dokunup ucunu çekeledi. İnlememe rağmen soğukkanlılığını koruyordu. Göğüs uçlarıma öpücük kondururken git gide daha aşağılara, karnımdan kasıklarıma iniyordu. Vücudumu tek hamlede ters çevirdi. Kuruyan dudaklarımı ıslattım. Kemerini çıkarıp fermuarını açtı ve saçlarımı kavrayıp sertçe içime girdi.

"Ahh!" İçimdeki sıcaklığı hissederken delirmek üzere olduğumu zannettim.

"Siktir" dedi sitem edercesine, "Kanıyorsun."

"Ohh! Umrumda değil, devam et babacığım!" İçimdeki gelgitler hızlanmaya başlamıştı. Islanıyor ve yatak örtüsünü mahvediyordum.

Erkekliği, kalçama attığı şaplaklar kadar sertti. Kalçam kızarmış vücudum ise ateşten farksızdı.

"Siktir! Siktir!" Her gelgitinde bunu tekrarlıyor yavaş ve kalın sesinden bunu duymak insanı çıldırmaya yetiyordu.

"Ohh!"

Vücudumu döndürüp ellerimi serbest bıraktı. Ellerimi saçlarına geçirdim. İnlemekten ve kıvranmaktan mahvolmuştum. İçime akan sıcacık meni ile bende onun gibi orgazm oluyordum. İçimden yavaşça çıktı ve yanıma uzandı. Aralıksız soluk alıp veriyordu. Oldukça yorulmuş ve terlemişti. Derin bir soluk verdim. Başımı göğsüne koyduğumda titredi.

"Ben kimseyle uyumam." dedi yataktan doğrularak. Kemerini yeniden bağladı ve yatak örtüsünü omuzlarıma kadar örttü.

"Fazla yoruldun güzellik. Biraz uyu ve dinlen." Saçlarımı okşayıp küçük bir buse kondurdu. Kapıya doğru yöneldi ve bedenimi son kez inceledikten sonra çıkıp gitti.

***

"Neden ilk olduğumu söylemedin bana Beverly? Neden?"

Gözlerimi araladığımda fısıldama kesilmişti. Yatağın ucunda oturup beni izliyor, saçlarımı okşuyor ve kendi kendine konuşuyordu.

"Anlayamadım efendim."

"Bana neden bakire olduğunu söylemedin?" dedi ellerini saç buklelerimde gezdirirken.

"Bana sırf bu yüzden nazik davranmanı istemedim. Diğerlerine olduğun gibi davranmanı istedim."

"Beverly..." dedi dudaklarımın üzerinde gezinirken. Nefesim yeniden kesiliyor ve bundan nefret ediyordum. Konuşmama izin vermeden parmaklarıyla susturuyordu. Dudaklarımı aralayıp parmağını ağzıma aldım. Küçük bir kedi yavrusu gibi emerken gözlerini kırpmadan bana bakıyordu.

Bubblegum || Skarsgård -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin